2025-08-28, 19:12
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Jag tycker absolut att du ska skriva så, så att du inte råkar lura i någon stackars människa att du är något annat än ett självupptaget och nyanslöst drägg. Lika bra att vara tydlig på den fronten redan från början. Det besparar alla parter en massa onödig vånda och slöseri med tid.

Tror du jag bryr mig om vad du tycker, vänsterpack?
Citera
2025-08-28, 19:15
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Tror du jag bryr mig om vad du tycker, vänsterpack?

Jag säger som XY3000 brukar säga: "Jag försöker bara hjälpa till."
Citera
2025-08-28, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Många barn vill å andra sidan ens tänka på att föräldrarna kladdar på varandra🙂

Det är inte samma sak. Barn älskar om föräldrarna älskar varandra, kramas/hålla om i soffan stör inte en 8-åring om det är mamma och pappa.
Men sitter där plötsligt en utomstående vuxen där med armen om mamma/pappa och den vuxne ska bo i deras hem och får som vuxen högre status än dem i deras eget hem, det är en helt annan sak (katastrof).
Citera
2025-08-29, 17:04
Medlem
Landsbygdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Fick inga varningar öht och bannen infann sig redan någon dag efter att jag skrivit det i profilen..
Låter som en överdriven reaktion från deras sida. Ok, att dom inte tycker det är lämpligt. Men då kan man ju bara köra en varning eller vägra lägga ut den på sidan, som den var skriven.
Citera
2025-08-29, 20:59
Medlem
gymr8ttans avatar
Citat:
Det ska tillägas att jag är en anhängare av "The brutal way to date online"

Jag går fram som en skördetröska och sätter press på kvinnorna. Det är raka puckar, en hård jargong, och höga krav från min sida. Jag är en sigma-.male, en enfant-terrible som svingar hårt med min verbala svada, men det funkar.

Du kan ju "svinga" utan textform med hjälp bilder med dessa kvaliteér i form av kroppsspråk så kvinnorna får ett frågetecken ovanför ditt huvud och mystiken skapas. Kanske går o vara verbal sen när ni ses än i början. Tror inte det behövs skrivas så mkt låt dem få fantisera/fundera pusselbitarna själv. Utan att det blir för mkt Hannibal då ^^
Citera
2025-08-30, 07:43
Medlem
Varför skulle du inte kunna det? Massvis med kvinnor har krav och är ofta otrevliga när de framför dem. Kvinnor är inga känsliga porslinsvaser som går sönder när man pratar. Säg vad du vill ha och håll fast vid det.
Citera
2025-08-30, 10:30
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenhyacinten
Varför skulle du inte kunna det? Massvis med kvinnor har krav och är ofta otrevliga när de framför dem. Kvinnor är inga känsliga porslinsvaser som går sönder när man pratar. Säg vad du vill ha och håll fast vid det.

Har gjort det och la även till:

"Obs! Inga överviktiga kvinnor! Övervikt är ett tecken på dålig karaktär, dålig självkontroll och oförmåga att säga nej till frestelser. Överviktiga kvinnor är därav inte en bra partner för en man! Därför har du inget att hämta här!"
Citera
2025-08-30, 10:50
Medlem
Katzyns avatar
Givetvis kommer det skrämma bort i stort sett alla kvinnor direkt. Det går ju däremot fint att skriva att du enbart önskar träffa barnlösa kvinnor. Eller menar du att mammor som inte är singlar går fint?
Citera
2025-08-30, 11:25
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Givetvis kommer det skrämma bort i stort sett alla kvinnor direkt. Det går ju däremot fint att skriva att du enbart önskar träffa barnlösa kvinnor. Eller menar du att mammor som inte är singlar går fint?

Nej, jag gillar inte otrohet och vill inte "erövra" upptagna kvinnor.

Men de flesta mäns profiler skrämmer ju bort kvinnor direkt oavsett vad de skriver ( de flesta män blir ratade på dating-sidor) så därför tänkte jag vara lite provocerande och sticka ut. Lite påfågels-strategi kan man kalla det.
Citera
2025-08-30, 11:56
Medlem
Citat:
Nej, jag gillar inte otrohet och vill inte "erövra" upptagna kvinnor.

Men de flesta mäns profiler skrämmer ju bort kvinnor direkt oavsett vad de skriver ( de flesta män blir ratade på dating-sidor) så därför tänkte jag vara lite provocerande och sticka ut. Lite påfågels-strategi kan man kalla det.
Om det bara är det som är syftet, så kanske du skulle fundera ut något annat?

Tycker det är en dålig idé att skriva vad du inte söker överhuvudtaget. Det osar negativitet över det hela. Tror dessutom att det kan ha motsatt effekt, att fler singelmammor gör ett försök bara för att testa medan kvinnor utan barn rynkar näsan åt dig, i ren sympati med de kvinnor du så bestämt avfärdar om inte annat.

Nej, sålla i tysthet och var positiv och glad istället, det tror jag du vinner mer på.
Citera
2025-08-30, 12:09
Medlem
Tveksamt om du får skriva så, verkar inte heller som man får skriva att man söker kvinnor som är oskulder eller oerfarna.
Citera
2025-08-31, 11:03
Medlem
tjobrushans avatar
”Jag har inga barn och söker någon som inte har barn” låter bättre kanske?

Det vore skönt om alla dejtsidor och appar gav möjlighet att filtrera bort dem med barn. Tinder låter kvinnor filtrera bort korta män och jag har inte hört någon kvinna klaga så de borde väl vara okej med att en del män inte vill ha singelmorsor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in