Citat:
Ursprungligen postat av
Menethil
Men att någon skriver till Anjo "skilleras har gjort detta mot mig" betyder inte att det är sant.
Meddelandena står för sig själva. De allra flesta kan bilda sig en egen uppfattning, och ja jag är 100% säker på att skilleras skickar mängder av sjuka meddelanden till folk, och har gjort i många många år, för jag har sett
flera print själv med mina
egna ögon.
Såg du inte printsen i Anjos video på vad skilleras hade skickat? Eller vad Medvikt och Fru Medvikt hade skickat till Medvikts forna kollegor? Är dessa meddelandena "inte sanna" utan fabricerade, eller vad menar du?
De
VÄLJER att dela med sig av detta till Anjo. Det säger en hel del mellan raderna, som du inte verkar begripa.
En av tjejerna som skilleras begick övergrepp på
valde att dela med sig av skilleras sjuka meddelanden. Inser du? Det är inte så att de är så "rädda" för skilleras repressalier och diverse hot om att skapa 100-tals youtube-klipp om dem om de läcker vad han skriver till dem, så att de blir så rädda och väljer att vara tysta av rädsla för att bli uthängda. De väljer ändå att dela med sig av det. Skilleras är ett obetydligt troll som ingen är rädd för. Och det finns mängder av sjuka meddelanden som skilleras skickar, så blir det "en grej" nu att Anjo börjar granska skilleras, så ja, då kommer han (Anjo) få material i överflöd skickat till sig.
Det kanske t.o.m. är så att Medviktarna överväger att kasta tönten skilleras under bussen? Vem vet, alla som skilleras "samarbetar" med - historiskt sett - kastar honom förr eller senare under bussen. Skilleras ego täcker allt, och det inser alla till slut, somliga lite senfärdiga i knoppen inser det senare än andra, och då får han tillbaka från sina forna "vänner". Det slutar alltid likadant. Och skilleras kör då som på kommando sina drev mot sina forna "vänner", töntiga drev som ingen bryr sig om. Samma historia som upprepar sig gång på gång.