2025-08-25, 11:52
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webhotell
Medhåll i allt.

Örebro-grejen var knasig som fan.

Därför tycker jag det är onödigt att pressa henne, eller som Anjo gör också för den delen.
Med Örebro-grejen.
Menar du det Sandra faktiskt sa gällandes skjutningen vs "dokumentären"?
Eller det Anjo förvred och påstod att Sandra sa gällande skjutningen vs "dokumentären"?
Citera
2025-08-25, 11:54
Medlem
Citat:
Medhåll i allt.

Örebro-grejen var knasig som fan.

Därför tycker jag det är onödigt att pressa henne, eller som Anjo gör också för den delen.
Vem har pressat henne?
Citera
2025-08-25, 11:57
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ult
Varför skulle de ta bort sin youtube?

Ska och ska, de borde - för sitt eget bästa - ta bort den. Det hade jag gjort om jag hade varit i deras skor. Då hade jag lagt ned Youtube, sagt upp all bekantskap med Temusekt-träskfolket, gått vidare med mitt liv, och hoppas att allt det här var glömt inom ett par år.

Men om vi vänder på det hela så hoppas jag att Medviktarna behåller sin YouTube och fortsätter exakt som de gör, för då kommer Anjo fortsätter hänga ut dessa avskum till människor - och därmed göra samhället en stor tjänst genom att varna för dessa hatare. Dessutom tycker jag att det är underhållande när idioter som Medviktarna får smisk offentligt, så om Medviktarna går under jorden så kommer jag gå miste om mycket framtida nöje.
Citera
2025-08-25, 11:58
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Skilleras är ökänd för att försöka manipulera kvinnor med förtäckta hot via sina PM, han försökte t.o.m. manipulera en av tjejerna han lurat hem, hällt i alkohol och begick övergrepp på, till att inte vända sig till polisen för att göra en anmälan mot honom. Vilket Cissi Wallin avslöjade, och det visade sig att den tjejen inte var ensam om samma erfarenhet av skilleras. Så det är inte konstigt att Anjo lyckas hitta någon som är villig att dela med sig av sjuka meddelanden som skilleras skickar till kvinnor - det måste finnas ofantliga mängder där ute. Förhoppningsvis vågar fler - ja, jag säger vågar för vissa tycker på riktigt att skilleras är så himla farlig - kvinnor dela med sig till Anjo vad de har fått för sinnessjuka meddelanden av skilleras. Anjo kan kontakta Wallin, eller egentligen vem som helst av alla som "Haveristerna" har trakasserat genom åren. Men jag tror inte att Anjo aktivt söker upp sånt, de flesta utsatta av såna monster väljer frivilligt att dela med sig av det de fått av honom till vänner och bekanta, och steget är inte stort att dela med sig till Anjo. Se bara på Medvikts forna kollegor, som helt frivilligt valde att ge Anjo de sinnessjuka meddelandena som Medvikt och fru Medvikt skickat.
Man ska vara försiktig med att gå ut med saker innan man vet sanningen.
Tjejen du pratar om först hade ju bevis på konversationen, och Henrik från haveristerna sa t.o.m att hon kunde anmäla det.

Men att någon skriver till Anjo "skilleras har gjort detta mot mig" betyder inte att det är sant. Jag vet att Anjo tar allt negativt folk skriver om personer han gillar som sanning. Men verkligheten funkar inte så.
Precis som vem som helst kan skriva vad som helst till Anjo om skilleras.
Så kan vem som helst skriva vad som helst till Skilleras om Anjo.
Det gör det inte automatiskt till sanning. Skillnaden är att Anjo går ut med det som sanning. Medans skillera kräver bevis.
Citera
2025-08-25, 12:01
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ska och ska, de borde - för sitt eget bästa - ta bort den. Det hade jag gjort om jag hade varit i deras skor. Då hade jag lagt ned Youtube, sagt upp all bekantskap med Temusekt-träskfolket, gått vidare med mitt liv, och hoppas att allt det här var glömt inom ett par år.

Men om vi vänder på det hela så hoppas jag att Medviktarna behåller sin YouTube och fortsätter exakt som de gör, för då kommer Anjo fortsätter hänga ut dessa avskum till människor - och därmed göra samhället en stor tjänst genom att varna för dessa hatare. Dessutom tycker jag att det är underhållande när idioter som Medviktarna får smisk offentligt, så om Medviktarna går under jorden så kommer jag gå miste om mycket framtida nöje.
Enligt din logik borde ju Anjo tagit bort sin kanal för längesen
Citera
2025-08-25, 12:06
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Men att någon skriver till Anjo "skilleras har gjort detta mot mig" betyder inte att det är sant.

Meddelandena står för sig själva. De allra flesta kan bilda sig en egen uppfattning, och ja jag är 100% säker på att skilleras skickar mängder av sjuka meddelanden till folk, och har gjort i många många år, för jag har sett flera print själv med mina egna ögon.

Såg du inte printsen i Anjos video på vad skilleras hade skickat? Eller vad Medvikt och Fru Medvikt hade skickat till Medvikts forna kollegor? Är dessa meddelandena "inte sanna" utan fabricerade, eller vad menar du?

De VÄLJER att dela med sig av detta till Anjo. Det säger en hel del mellan raderna, som du inte verkar begripa.

En av tjejerna som skilleras begick övergrepp på valde att dela med sig av skilleras sjuka meddelanden. Inser du? Det är inte så att de är så "rädda" för skilleras repressalier och diverse hot om att skapa 100-tals youtube-klipp om dem om de läcker vad han skriver till dem, så att de blir så rädda och väljer att vara tysta av rädsla för att bli uthängda. De väljer ändå att dela med sig av det. Skilleras är ett obetydligt troll som ingen är rädd för. Och det finns mängder av sjuka meddelanden som skilleras skickar, så blir det "en grej" nu att Anjo börjar granska skilleras, så ja, då kommer han (Anjo) få material i överflöd skickat till sig.

Det kanske t.o.m. är så att Medviktarna överväger att kasta tönten skilleras under bussen? Vem vet, alla som skilleras "samarbetar" med - historiskt sett - kastar honom förr eller senare under bussen. Skilleras ego täcker allt, och det inser alla till slut, somliga lite senfärdiga i knoppen inser det senare än andra, och då får han tillbaka från sina forna "vänner". Det slutar alltid likadant. Och skilleras kör då som på kommando sina drev mot sina forna "vänner", töntiga drev som ingen bryr sig om. Samma historia som upprepar sig gång på gång.
Senast redigerad av denied 2025-08-25 kl. 12:31.
Citera
2025-08-25, 12:08
Medlem
Citat:

Vi måste ha lite olika syn här den enda som behöver radera sin kanal är ju Anjo otroliga övertramp
Citera
2025-08-25, 12:08
Medlem
Citat:

Bra att folk har olika uppfattning om underhållning, jag hoppas att Anjo inte tar bort sin kanal innan han har förnedrat färdigt sig själv till den vida grad att han likt den galenpanna till människa han är sitter inlåst med tvångsmedicinering så att han inte ymnig och osammanhängande mumlar om att allt bara var kontent jag menar inget illa.

Eller om man vänder på det, Anjo kommer aldrig kunna anpassa sig till samhället han är för förstörd och kommer sitta där på Instagram och yra om den tredje filmen och att någon visst dödshotade baren, samt att titta då det är OF fattar ni inte hur sjukt det är. Så kommer han sitta tills dagen han inte kan sitta upprätt längre då kommer han ligga och yra om något print på en sekt eller en nakenbild.

Om man vänder på det igen så har inte Anjo förståelsen för att hans väg är totalt fördömd att lyckas, han är och förblir en kuf som inte ens kan förstå varför ingen tror på han yrande längre.
Citera
2025-08-25, 12:15
Medlem
PeterJihadis avatar
Hahahaha, man behöver bara provocera dem (Anjo och Rask) så begår de brott. Brottsprovokation, och lagbrottet mot det, gäller förövrigt bara polisen.
Brottsprovokation är tillåtet för privatpersoner.

Det här är till er efterblivna jävlar, som inte förstår detta (Anjo och Rask, bland annat) fattar ni inte, att era idoler begår lagbrott?
Senast redigerad av PeterJihadi 2025-08-25 kl. 12:32.
Citera
2025-08-25, 12:17
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Hahahaha, man behöver bara provocera dem (Anjo och Rask) så begår de brott.
Precis! Det krävdes bara någorlunda intelligenta fiender för att få de sköra men stora kreatörerna att omedelbart sätta sig och begå lagbrott efter lagbrott.

Det här kommer bli kanon!!
Citera
2025-08-25, 12:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ult
Vad var det som var äckligt ?
i alla fall, du gör förstås som du vill, men kommer det någon dum skit från dig, anjo eller någon av hans hundar om att vi ska ha pressat dig till att kräva en ursäkt från anjo sả kan du ju räkna med att jag kommer att mangla videor där jag avkräver dig bevis på detta på samma sätt som jag manglat videor om att anjo och rask ska styrka sina påståenden. det är ärligt talat vilket som för mig, men om du inte vill vara inblandad i något drama sá kanske du borde fundera över vad du håller på med.
Äckelpäckel
Senast redigerad av Webhotell 2025-08-25 kl. 12:21.
Citera
2025-08-25, 12:27
Medlem
Citat:
i alla fall, du gör förstås som du vill, men kommer det någon dum skit från dig, anjo eller någon av hans hundar om att vi ska ha pressat dig till att kräva en ursäkt från anjo sả kan du ju räkna med att jag kommer att mangla videor där jag avkräver dig bevis på detta på samma sätt som jag manglat videor om att anjo och rask ska styrka sina påståenden. det är ärligt talat vilket som för mig, men om du inte vill vara inblandad i något drama sá kanske du borde fundera över vad du håller på med.
Äckelpäckel
Ser inget där som är problem är väl typ väldigt straight forward och öppna kort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in