2025-08-25, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Ganska fantastiskt ändå att deras kanal fortfarande ligger uppe, med alla sina videor om Anjo som tydligen bara är någon form av "teater". De saknar all form av självinsikt.
Varför skulle de ta bort sin youtube?

I så fall borde ju Anjo ha tagit bort sin kanal för länge sen massa lögner och förtal över 2 års tid.
Senast redigerad av Ult 2025-08-25 kl. 11:18.
Citera
2025-08-25, 11:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Dom ska/har anmält.
Var sinnessjuk video han släppte.
Och fd kollegan som slängde dom under bussen för en shoutout av badbollen haha så otroligt omoget och pinsamt. Jag skulle aldrig skicka prints till någon oavsett hur den hade kränkt mig.

Sen Anjos hat mot kvinnor med kroppsbehåring säga att dom inte är kvinnor om dom har hår under armarna eller könet. Bra förebild vår våldtäkt mot barn kramare är för sina barn..

Sandra the ginger tappade allt när hon skickade prints till Banjo. Va fan tänker hon med? Otroligt falskt och patetiskt.
Sen att hon har ett community mot närhat med 33 följare när hon själv föder näthat.
Nolla!

Vem har uppfostrat dessa patetiska kioskmongon? Dom uppträder som dom är uppfostrade av Jockeboi fast utan pengarna

Äckligt skrivet av Axel där till Sandra, inte konstigt att hon delade med sig av dumparna:

https://imgur.com/a/ccuYXcM
Citera
2025-08-25, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Fast då blir det väl anmälningar åt alla håll om man inte klarar av att få tillbaka det de gör själva. Det börjar bli lite löjligt med förtal hit och dit.
Vill man inte hamna i drama så är det bäst att inte ge sig in i det.

Tveksamt - Förtal är vad förtal är. Det är inte förtal att önska att det ska hända lite vad som helst med en annan person - det är däremot att påstå saker om andra, som antingen är sanna eller osanna. Men så länge det framförs för att man ska få någon att se klandervärd ut - då är det 100% förtal.
Citera
2025-08-25, 11:28
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Du fick helt rätt, såklart, och snabbare än jag vågade hoppas på, Anjo la ut ut en video igår där han sågade Medviktarnas "ursäkt" jämns med knäskålarna:
SÄMSTA URSÄKTEN PÅ YOUTUBE NÅGONSIN!

Medviktarna raderade, eller dolde, sin "ursäkt" direkt
"Ursäkten" var tydligen planerad i förväg, och allt att Medvikt skulle hänga ut sig själv som vidrigaste personen i världen ingick tydligen i något sjukt skådespel/teater, nån galaxhjärna-"plan", för att de efteråt skulle kunna gå ut med en ursäkt. Och hela syftet var tydligen att försöka få Anjo att framstå som någon som inte kan be genuint om ursäkt

Kul och intressant att Anjo lyckades reda ut hela bakgrunden, och även har varit i kontakt med Robins ("Medvikts") kollegor, som Robin ("Medvikt") hävdade tyckte så mycket om honom och allt vad det hette.

Ska jag vara helt ärlig så tror jag att den som planerat hela deras taffliga, vidriga, äckliga försök till "stunt" är skilleras. Det hela luktar som exakt samma galaxhjärnor som härjade när Axel och IRM-Henko höll på och trakasserade massa folk i åratal, de körde också samma sorts "planer" för att försöka få sina offer att framstå som dåliga människor. Problemet är bara är att de alltid bara har en liten liten klick trogna fans, som hyllar dem för vad de gör, medan resterande folket ser igenom skiten och alltid tyckte att det var skilleras och IRM-Henko som var de vidriga äcklena. Jag har alltid varit övertygad om att skilleras och IRM-Henko är kalla psykopater, så det vore ingen chock för mig om det är skilleras som har lyckats manipulera Robin ("Medvikt") till att genomföra allt det här. Nu har skilleras inte kvar sin side-kick Henko, så då blir det bara ännu taffligare och de fastnar med skägget i brevlådan direkt istället för att sanningen framkommer nån månad i efterhand, som det brukade ta när skilleras fick mer hjälp.

Robin (Medvikt) och Emelie (fru Medvikt) framstår - för mig - som korkade och lättlurade, så skulle inte förvåna mig som sagt om det är skilleras som förstör deras liv genom att få dem att dansa efter hans pinne. Det enda rätta Medviktarna borde göra är att säga upp all bekantskap med skilleras, för det finns inget att hämta genom att "samarbeta" med en sådan person, som jag är 100% övertygad om är en manipulerande psykopat - En väldigt osmart sådan dessutom.
Anjo är fortfarande oförmögen att be om ursäkt. Vilket är jävligt sjukt.

Bevisade Anjo att ursäkten var planerad? Eller sa han bara det, och du är så lätt manipulerad att du tror allt Anjo säger är sant?

Bevisade Anjo att personen han pratade med hade jobbat med medvikt? Eller var du återigen lätt manipulerad och tror allt Anjo säger är sanning?

Att Anjos säger något är inte bevis.

Skilleras har ju redan flera gånger bevisat att Anjo inte kan be om ursäkt, varför skulle han be medvikt göra en video för att bevisa något han redan bevisat flera gånger?
Har du verkligen fått uppfattningen att Skilleras styr vad medvikt lägger ut? För mig är det ganska tydligt att medvikt kör sitt eget race och inget behov av tillåtelse eller hjälp ifrån andra.
Senast redigerad av Menethil 2025-08-25 kl. 11:30.
Citera
2025-08-25, 11:32
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webhotell
Äckligt skrivet av Axel där till Sandra, inte konstigt att hon delade med sig av dumparna:

Förstår att hon blir kränkt av sånt meddelanden. Men så äckligt skrivet tycker jag inte det är, inga påhopp eller taskiga ord.
Stör mig att han inte använder stor bokstav i början av ord.

Hon kritiserade Anjo med gråten i rösten pga hans film och jämförde det med skjutningen i Örebro. Som jag hela uppfattade det var att hon skulle bli känd kvinnokämpe.

Sen blev hon utsatt för ett drev av Anjo och istället för att stå på sig så la hon sig platt direkt. Sen jobbar hon för att dämpa internethat och drev men är själv med och sprider saker.
Har jobbat med en som påminner om henne. Har alltid rätt, allt är alltid andras fel, deras åsikter ska alltid höras högre än andra. Alltid ett offer även när det är dom som kastat kvistar på elden. Nu står hon bakom en som hatar feminister, förtalar & mobbar..

Önskar hon ett fint liv, är glad jag inte är i hennes krets.
Citera
Medlem
Citat:

Då har du inte sett samtliga dumpar.
Citera
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Fast då blir det väl anmälningar åt alla håll om man inte klarar av att få tillbaka det de gör själva. Det börjar bli lite löjligt med förtal hit och dit.
Vill man inte hamna i drama så är det bäst att inte ge sig in i det.
Vad har medvikt sagt som är förtal av Anjo?
Citera
2025-08-25, 11:34
Avslutad
Citat:
Förstår att hon blir kränkt av sånt meddelanden. Men så äckligt skrivet tycker jag inte det är, inga påhopp eller taskiga ord.

Hon kritiserade Anjo med gråten i rösten pga hans film och jämförde det med skjutningen i Örebro. Som jag hela uppfattade det var att hon skulle bli känd kvinnokämpe.

Sen blev hon utsatt för ett drev av Anjo och istället för att stå på sig så la hon sig platt direkt. Sen jobbar hon för att dämpa internethat och drev men är själv med och sprider saker.
Har jobbat med en som påminner om henne. Har alltid rätt, allt är alltid andras fel, deras åsikter ska alltid höras högre än andra. Alltid ett offer även när det är dom som kastat kvistar på elden. Nu står hon bakom en som hatar feminister, förtalar & mobbar..

Medhåll i allt.

Örebro-grejen var knasig som fan.

Därför tycker jag det är onödigt att pressa henne, eller som Anjo gör också för den delen.
Citera
2025-08-25, 11:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Då har du inte sett samtliga dumpar.

Berätta mer, åt vilket håll pekar det om du inte kan dela? Jag förvånas inte av några vändingar här haha
Citera
2025-08-25, 11:43
Medlem
Citat:

Vad var det som var äckligt ?
Citera
2025-08-25, 11:48
Medlem
denieds avatar
Citat:

Skilleras är ökänd för att försöka manipulera kvinnor med förtäckta hot via sina PM, han försökte t.o.m. manipulera en av tjejerna han lurat hem, hällt i alkohol och begick övergrepp på, till att inte vända sig till polisen för att göra en anmälan mot honom. Vilket Cissi Wallin avslöjade, och det visade sig att den tjejen inte var ensam om samma erfarenhet av skilleras. Så det är inte konstigt att Anjo lyckas hitta någon som är villig att dela med sig av sjuka meddelanden som skilleras skickar till kvinnor - det måste finnas ofantliga mängder där ute. Förhoppningsvis vågar fler - ja, jag säger vågar för vissa tycker på riktigt att skilleras är så himla farlig - kvinnor dela med sig till Anjo vad de har fått för sinnessjuka meddelanden av skilleras. Anjo kan kontakta Wallin, eller egentligen vem som helst av alla som "Haveristerna" har trakasserat genom åren. Men jag tror inte att Anjo aktivt söker upp sånt, de flesta utsatta av såna monster väljer frivilligt att dela med sig av det de fått av honom till vänner och bekanta, och steget är inte stort att dela med sig till Anjo. Se bara på Medvikts forna kollegor, som helt frivilligt valde att ge Anjo de sinnessjuka meddelandena som Medvikt och fru Medvikt skickat.
Citera
2025-08-25, 11:49
Medlem
Menethils avatar
Citat:

Läste du vad Sandra skrev när hon jämförde Anjos "dokumentär" med skolskjutningen? Eller lyssnade på Anjos förvrängning där han påstår något hon inte skrev?

Sandra jämförde hur media skrev om skytten som döda 10 människor, hur man målade upp hur synd det var om gärningsmannen som hade problem med psykisk ohälsa, svårt att komma in i samhället och svårt att fungera i samhället och socialt.
Antonios brott var såklart inte lika hemskt, men Anjo gjorde samma sak i sin "dokumentär" som media gjorde, man målade upp en bild om den stackars förövaren. Vilket är jävligt sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in