2025-08-04, 13:09
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Där tror jag du har fel med tanke på visningarna han har i liven eller premiär som det heter, jag tror många tittar eftersom det är just Anjo inte många av dom andra som håller på med dramat som får såna visningar.

Kolla visningarna på Anjo och Lisens vloggar.
Citera
2025-08-04, 13:11
Medlem
granny-pantiess avatar
Btw, varför finns det inte någon vlogg från Anjo och Lisens besök till badstranden?

Hade varit humoristiskt att skåda paret i badbyxor och bikini.
Citera
2025-08-04, 13:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Kolla visningarna på Anjo och Lisens vloggar.

Men jag pratade om drama videos, folk vill ha den Anjo det visas ganska tydligt med visningarna han har jämfört med andra drama kanaler.
Citera
2025-08-04, 14:39
Medlem
Citat:
Men jag pratade om drama videos, folk vill ha den Anjo det visas ganska tydligt med visningarna han har jämfört med andra drama kanaler.

Japp så är det folk vill se den mest sjuka av dom alla. Totalt hänsynslöst hatande, det drar tittare. Men det äter upp Anjos psyke, något gnager i sig hans självkänsla dagligen iaf det syns.

Så det är det jag menar när jag påstår att han är totalt slut som artist, det är för att han är det. Sen att folk vill se hans vidriga hatande det är en annan sak.
Citera
2025-08-04, 15:19
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Japp så är det folk vill se den mest sjuka av dom alla. Totalt hänsynslöst hatande, det drar tittare. Men det äter upp Anjos psyke, något gnager i sig hans självkänsla dagligen iaf det syns.

Så det är det jag menar när jag påstår att han är totalt slut som artist, det är för att han är det. Sen att folk vill se hans vidriga hatande det är en annan sak.

Ja, tittare som älskar att se hatet.

De hejar på eftersom de slipper vara med och betala skadeståndet sedan.
Citera
2025-08-04, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30

Ja det kan vara så men trots allt så lockar han många följare när han gör dessa videos, folk vill ha drama och helst Chrippa drama vilket ger han stor publik det är ganska uppenbart i mina ögon.
Citera
2025-08-04, 16:01
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ja det kan vara så men trots allt så lockar han många följare när han gör dessa videos, folk vill ha drama och helst Chrippa drama vilket ger han stor publik det är ganska uppenbart i mina ögon.

En publik som hejar på men slipper vara med och dela på konsekvenserna sedan.
Citera
2025-08-04, 16:36
Avslutad
Citat:
En publik som hejar på men slipper vara med och dela på konsekvenserna sedan.

Det gäller väl alla då som håller på med dramat oavsett sida?
Citera
2025-08-04, 16:40
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Det gäller väl alla då som håller på med dramat oavsett sida?

Det är en hårfin linje mellan drama och förtal. En del hanterar den och andra inte.

Nu verkar idioter till följare uppskatta att man passerar den gränsen.
Citera
2025-08-04, 16:45
Avslutad
Citat:
Det är en hårfin linje mellan drama och förtal. En del hanterar den och andra inte.

Nu verkar idioter till följare uppskatta att man passerar den gränsen.

Vart går gränsen? att hänga ut nakenbilder?
Citera
2025-08-04, 16:52
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Vart går gränsen? att hänga ut nakenbilder?

Det var över gränsen men väntat efter nästan ett års drev.

Varför flyttar du diskussionen från Anjo till Chrippa och Rask?

Gränsen går för vad som är lagligt.
Citera
2025-08-04, 16:55
Medlem
Citat:
Folk kommer till Anjos kanal eftersom de är intresserade av Chrippa.

Inte Anjo.

Där tror jag att du har allmänt fel. Jag fick nys om Anjo först efter han triggat hela hysteriska ytter-vänsterklustret med beröringsskräck genom att podda med Leo ”Kinesen” Carmona och den andre. Galningar som Axel Ensam et. al. fick ju tokflipp och har ältat detta in aeternum sedan dess.

Så enda anledningen att jag följer Anjo är att han - ganska ytterst sällan - driver lite med sina största hatare som exempelvis Colin och Axel ensam. Chrippa har jag inget intresse av öht och har aldrig haft, vet knappt vem det är.

Min teori är nog mer nyanserad än din, och den är att Anjo skaffar sig en helt ny tittar-krets genom att att trigga de politiska galningarna som aldrig ger upp utan tjatar "nazist" i åratal på alla marknadsföringsplatser Anjo någonsin hade kunnat drömma om. Dessutom bjuder han sina oldies, Chrippa-eran, på bonus i form av "nya" subkulturer som gror på udda ställen som exempelvis Axel ensams Discord-chatt eller vad det nu är som han använder i hans dagliga evighets-livestream's. Ingen normal människa orkar kolla på Axels skit i flera timmar om dagen, men desto fler tål att lyssna på Anjos 40-minuters summering en gång i månaden. Axel måste ju inse att det bara är arbetslösa och hjärnlösa hjon som offrar flera timmar om dagen på att sitta och titta på honom.

Avsnittet om Hubinette var ju guld också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in