Citat:
Ursprungligen postat av
treshaz
Den "ursäkten" till Anjo som Medvikt lade ut kommer garanterat resultera i mycket content i mångas kanaler på YouTube framöver, och inte i bara Anjos. Så det behöver man nog inte oroa sig över att detta kommer kunna sopas under mattan och försvinna spårlöst!
Du fick helt rätt, såklart, och snabbare än jag vågade hoppas på, Anjo la ut ut en video igår där han sågade Medviktarnas "ursäkt" jämns med knäskålarna:
SÄMSTA URSÄKTEN PÅ YOUTUBE NÅGONSIN!
Medviktarna raderade, eller dolde, sin "ursäkt" direkt
"Ursäkten" var tydligen planerad i förväg, och allt att Medvikt skulle hänga ut sig själv som vidrigaste personen i världen ingick tydligen i något sjukt skådespel/teater, nån galaxhjärna-"plan", för att de efteråt skulle kunna gå ut med en ursäkt. Och hela syftet var tydligen att försöka få Anjo att framstå som någon som inte kan be genuint om ursäkt
Kul och intressant att Anjo lyckades reda ut hela bakgrunden, och även har varit i kontakt med Robins ("Medvikts") kollegor, som Robin ("Medvikt") hävdade tyckte så mycket om honom och allt vad det hette.
Ska jag vara helt ärlig så tror jag att den som planerat hela deras taffliga, vidriga, äckliga försök till "stunt" är skilleras. Det hela luktar som exakt samma galaxhjärnor som härjade när Axel och IRM-Henko höll på och trakasserade massa folk i åratal, de körde också samma sorts "planer" för att försöka få sina offer att framstå som dåliga människor. Problemet är bara är att de alltid bara har en liten liten klick trogna fans, som hyllar dem för vad de gör, medan resterande folket ser igenom skiten och alltid tyckte att det var skilleras och IRM-Henko som var de vidriga äcklena. Jag har alltid varit övertygad om att skilleras och IRM-Henko är kalla psykopater, så det vore ingen chock för mig om det är skilleras som har lyckats manipulera Robin ("Medvikt") till att genomföra allt det här. Nu har skilleras inte kvar sin side-kick Henko, så då blir det bara ännu taffligare och de fastnar med skägget i brevlådan
direkt istället för att sanningen framkommer nån månad i efterhand, som det brukade ta när skilleras fick mer hjälp.
Robin (Medvikt) och Emelie (fru Medvikt) framstår - för mig - som korkade och lättlurade, så skulle inte förvåna mig som sagt om det är skilleras som förstör deras liv genom att få dem att dansa efter hans pinne. Det enda rätta Medviktarna borde göra är att säga upp all bekantskap med skilleras, för det finns inget att hämta genom att "samarbeta" med en sådan person, som jag är 100% övertygad om är en manipulerande psykopat - En väldigt osmart sådan dessutom.