2025-08-25, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Bra - Mycket bra

SÄMSTA URSÄKTEN PÅ YOUTUBE NÅGONSIN!

Finns bara EN i allt detta som är äkta och genuin och det är ANJO. Nej, han är inte FAKTA men han är äkta. - Anjo kommer få sitta, Anjo kommer få feta böter... Ok.. När händer det då?
Han manglar flummtomtarna

Hur manglar han någon? Vad är din infallsvinkel på att han manglar någon?

Det senaste jag såg av Anjo så framstod han som en otroligt misslyckad arg man, som var arg på Sverige för att ingen hade dödshotat hans barn och att det fanns 3 filmer.

Men nu om han har gått upp i något mangel mode så kanske man borde se denna videon, beskriv gärna. Jag tror dock att han manglar sig själv och yrar om några saker och framställer sig själv som en riktig kuf och icke önskvärd person.
Citera
2025-08-25, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Hur manglar han någon? Vad är din infallsvinkel på att han manglar någon?

Det senaste jag såg av Anjo så framstod han som en otroligt misslyckad arg man, som var arg på Sverige för att ingen hade dödshotat hans barn och att det fanns 3 filmer.

Men nu om han har gått upp i något mangel mode så kanske man borde se denna videon, beskriv gärna. Jag tror dock att han manglar sig själv och yrar om några saker och framställer sig själv som en riktig kuf och icke önskvärd person.

Det enda han manglar är sig själv och sin YouTube-kanal när han beter sig på det här sättet. Han kommer lära sig den hårda vägen att det inte bara är att göra videor om vilken information som helst som han får i sina DM:s om personer han för tillfället har problem med. Är det att sprida uppgifter om att någon är brottslig och klandervärd när man påstår att en person knarkat på sitt arbete och fått sparken därifrån? Ja, per definition. Är det försvarligt att sprida den informationen i videoklipp som kommer ses av tiotusentals, bara för att man är arg på personen? Nej, absolut inte.

Det finns inget att man kan gå ut med information om man är säker, att källan är trovärdig. Man har ingen rätt att sprida information som kan få en person att framstå illa i allmänhetens ögon hur som helst till andra människor. Gör man det på stor skala som Anjo är man grovt kriminell. Att han kunnat hålla på så länge har gjort att han hamnat i en villfarelse om att han inte skulle vara det. Men han har livnärt sig på organiserad brottslighet i flera år, och nu börjar snaran dras åt. Jag tror vi ser den här Cartman-typen sitta i den tilltalades bänk redan i år, där han får äta upp sitt högfärdiga beteende. Några andra som ligger i riskzonen är förstås killens kollegor, som spridit informationen till Anjo. Historien upprepar sig själv, där idioter slidear in i kriminella Youtubers DM:s mitt under pågående brottsturné och sprider information om personen som för tillfället hängs ut. Senast det hände åkte även den som skickade informationen dit för medhjälp. Jag tror inte Anjo kommer vara sen med att ange vem det var som skickade det till honom. Om inte annat är det inte svårt att identifiera den personen genom informationen Anjo delger i videon.
Citera
2025-08-25, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av treshaz
Den "ursäkten" till Anjo som Medvikt lade ut kommer garanterat resultera i mycket content i mångas kanaler på YouTube framöver, och inte i bara Anjos. Så det behöver man nog inte oroa sig över att detta kommer kunna sopas under mattan och försvinna spårlöst!

Du fick helt rätt, såklart, och snabbare än jag vågade hoppas på, Anjo la ut ut en video igår där han sågade Medviktarnas "ursäkt" jämns med knäskålarna:

Medviktarna raderade, eller dolde, sin "ursäkt" direkt
"Ursäkten" var tydligen planerad i förväg, och allt att Medvikt skulle hänga ut sig själv som vidrigaste personen i världen ingick tydligen i något sjukt skådespel/teater, nån galaxhjärna-"plan", för att de efteråt skulle kunna gå ut med en ursäkt. Och hela syftet var tydligen att försöka få Anjo att framstå som någon som inte kan be genuint om ursäkt

Kul och intressant att Anjo lyckades reda ut hela bakgrunden, och även har varit i kontakt med Robins ("Medvikts") kollegor, som Robin ("Medvikt") hävdade tyckte så mycket om honom och allt vad det hette.

Ska jag vara helt ärlig så tror jag att den som planerat hela deras taffliga, vidriga, äckliga försök till "stunt" är skilleras. Det hela luktar som exakt samma galaxhjärnor som härjade när Axel och IRM-Henko höll på och trakasserade massa folk i åratal, de körde också samma sorts "planer" för att försöka få sina offer att framstå som dåliga människor. Problemet är bara är att de alltid bara har en liten liten klick trogna fans, som hyllar dem för vad de gör, medan resterande folket ser igenom skiten och alltid tyckte att det var skilleras och IRM-Henko som var de vidriga äcklena. Jag har alltid varit övertygad om att skilleras och IRM-Henko är kalla psykopater, så det vore ingen chock för mig om det är skilleras som har lyckats manipulera Robin ("Medvikt") till att genomföra allt det här. Nu har skilleras inte kvar sin side-kick Henko, så då blir det bara ännu taffligare och de fastnar med skägget i brevlådan direkt istället för att sanningen framkommer nån månad i efterhand, som det brukade ta när skilleras fick mer hjälp.

Robin (Medvikt) och Emelie (fru Medvikt) framstår - för mig - som korkade och lättlurade, så skulle inte förvåna mig som sagt om det är skilleras som förstör deras liv genom att få dem att dansa efter hans pinne. Det enda rätta Medviktarna borde göra är att säga upp all bekantskap med skilleras, för det finns inget att hämta genom att "samarbeta" med en sådan person, som jag är 100% övertygad om är en manipulerande psykopat - En väldigt osmart sådan dessutom.
Senast redigerad av tomtefris 2025-08-25 kl. 09:21.
Citera
2025-08-25, 09:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Oj, tänk att en frisyr kan uppröra dig så enormt. Det krävs inte mycket för att få dig upprörd.

JA! JAG ÄR SÅ UPPRÖRD!!!

Men inte i närheten av lika upprörd som Lasanjo iaf

Citat:
Jag tycker inte han verkar upprörd alls

Ok.
Kolla senaste igen vetja. Han påminner väldigt mkt om Hitler i bunkern nämligen. Fast Hitler hade bättre hållning. Och öronen utanför kepsen.

Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris

Kul och intressant att Anjo lyckades reda ut hela bakgrunden, och även har varit i kontakt med Robins ("Medvikts") kollegor, som Robin ("Medvikt") hävdade tyckte så mycket om honom och allt vad det hette.

Det var en grymt underhållande twist på dramat att Medvikt var så populär på jobbet att han fick foten och hans kollegor genast började förse Anjo med krigsammunition

Sen det där med att "Anjo lyckades reda ut" vet jag inte riktigt. Att få färdig information skickad till sig som man sen visar upp i en kamera klarar en random normal apa. Typ Anjo.
Inte du kanske så jag respekterar att du blir imponerad

Jag tror Medviktarna kan logga ut nu, finns inte en chans att dom kan hämta sig från detta.

"Om vi hade haft nåt att dölja hade vi inte dragit i gång det här" - Medvikt

Ok, vi säger så!
Senast redigerad av Lailatjej 2025-08-25 kl. 09:27.
Citera
2025-08-25, 09:40
Medlem
Citat:
som jag är 100% övertygad om är en manipulerande psykopat - En väldigt osmart sådan dessutom.

Vad pratar du om egentligen? Vem är en osmart manipulativ psykopat? Och hur kan denne osmarta manipulation psykopaten manipulera om han är osmart.

Är ett väldigt konstigt exempel av dig detta. Skumt med att du är 100% säker på att någon är en manipulativ psykopat det är verkligen ingen generell uppfattning utan otroligt specifikt beskrivet, men är du 100% så är du.
Citera
2025-08-25, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
JA! JAG ÄR SÅ UPPRÖRD!!!

Men inte i närheten av lika upprörd som Lasanjo iaf

Ok.
Kolla senaste igen vetja. Han påminner väldigt mkt om Hitler i bunkern nämligen. Fast Hitler hade bättre hållning. Och öronen utanför kepsen.

Det var en grymt underhållande twist på dramat att Medvikt var så populär på jobbet att han fick foten och hans kollegor genast började förse Anjo med krigsammunition

Sen det där med att "Anjo lyckades reda ut" vet jag inte riktigt. Att få färdig information skickad till sig som man sen visar upp i en kamera klarar en random normal apa. Typ Anjo.
Inte du kanske så jag respekterar att du blir imponerad

Jag tror Medviktarna kan logga ut nu, finns inte en chans att dom kan hämta sig från detta.

"Om vi hade haft nåt att dölja hade vi inte dragit i gång det här" - Medvikt

Ok, vi säger så!

Satt inte Skjilleras och ljög om att det inte fanns en massa porrbilder också? Inget skammande, menar mest att det var löjligt att ljuga

Anyway, Medvikt gjorde ett misstag genom att låta sig dras in i dramat och göra svarsvideon växlandes hit och dit, de skulle fokuserat på deras huvuduppdrag, Raskumentären och struntat i att fäktningen

Anjo framstår inte så trevlig i videon, han ska hämnas lite onödigt mycket mot någon som Medvikt. Det hade varit annat om det var ett annat näthatarproffs, inte en nybörjare i gemet
Senast redigerad av Webhotell 2025-08-25 kl. 09:54.
Citera
2025-08-25, 09:55
Medlem
Att Skilleras skulle ligga bakom en utstuderad illfundig plan som Medvikt sedan utfört är nåt bara en sann sektis skulle kunna komma på.

Skilleras uttryckte TYDLIGT igår att han tyckte förlåtet var helt onödigt och att allt Medvikt sa i sin video angående Anjos karaktär och hur folk kommer minnas honom var helt rätt och riktigt.
Jag skulle vilja se sekten vs Temu i en seriös debatt (INTE hos Dialogiskt eller annan Jåckeälskare).

Hur tror ni era idoler skulle klara sig?
I DONT GIVE A FAKK, narrativ, 14/40-tjejen, Jåckes barndom, fokusförflyttning, överröstande och en tandpetare i käften skulle inte hjälpa dom.

Den som inte märker att samtliga i Temu är intelligentare än Anjo med vänner är tyvärr bortom räddning.
Citera
2025-08-25, 09:59
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
Ja shit. Alltså modigt ändå av Anjo att vräka ur sig så många förtal i en och samma video. Det där kan nog komma att kosta en hel del... Säga att folk har knarkat på rasterna och fått sparken. Solklart grovt förtal - till och med även om det skulle vara sant. Banjon är körd om de anmäler.
Dom ska/har anmält.
Var sinnessjuk video han släppte.
Och fd kollegan som slängde dom under bussen för en shoutout av badbollen haha så otroligt omoget och pinsamt. Jag skulle aldrig skicka prints till någon oavsett hur den hade kränkt mig.

Sen Anjos hat mot kvinnor med kroppsbehåring säga att dom inte är kvinnor om dom har hår under armarna eller könet. Bra förebild vår våldtäkt mot barn kramare är för sina barn..

Sandra the ginger tappade allt när hon skickade prints till Banjo. Va fan tänker hon med? Otroligt falskt och patetiskt.
Sen att hon har ett community mot närhat med 33 följare när hon själv föder näthat.
Nolla!

Vem har uppfostrat dessa patetiska kioskmongon? Dom uppträder som dom är uppfostrade av Jockeboi fast utan pengarna
Citera
2025-08-25, 10:05
Medlem
denieds avatar
Citat:
Du fick helt rätt, såklart, och snabbare än jag vågade hoppas på, Anjo la ut ut en video igår där han sågade Medviktarnas "ursäkt" jämns med knäskålarna:

Medviktarna raderade, eller dolde, sin "ursäkt" direkt
"Ursäkten" var tydligen planerad i förväg, och allt att Medvikt skulle hänga ut sig själv som vidrigaste personen i världen ingick tydligen i något sjukt skådespel/teater, nån galaxhjärna-"plan", för att de efteråt skulle kunna gå ut med en ursäkt. Och hela syftet var tydligen att försöka få Anjo att framstå som någon som inte kan be genuint om ursäkt

Ska jag vara helt ärlig så tror jag att den som planerat hela deras taffliga, vidriga, äckliga försök till "stunt" är skilleras. Det hela luktar som exakt samma galaxhjärnor som härjade när Axel och IRM-Henko höll på och trakasserade massa folk i åratal, de körde också samma sorts "planer" för att försöka få sina offer att framstå som dåliga människor. Problemet är bara är att de alltid bara har en liten liten klick trogna fans, som hyllar dem för vad de gör, medan resterande folket ser igenom skiten och alltid tyckte att det var skilleras och IRM-Henko som var de vidriga äcklena. Jag har alltid varit övertygad om att skilleras och IRM-Henko är kalla psykopater, så det vore ingen chock för mig om det är skilleras som har lyckats manipulera Robin ("Medvikt") till att genomföra allt det här. Nu har skilleras inte kvar sin side-kick Henko, så då blir det bara ännu taffligare och de fastnar med skägget i brevlådan direkt istället för att sanningen framkommer nån månad i efterhand, som det brukade ta när skilleras fick mer hjälp.

Robin (Medvikt) och Emelie (fru Medvikt) framstår - för mig - som korkade och lättlurade, så skulle inte förvåna mig som sagt om det är skilleras som förstör deras liv genom att få dem att dansa efter hans pinne. Det enda rätta Medviktarna borde göra är att säga upp all bekantskap med skilleras, för det finns inget att hämta genom att "samarbeta" med en sådan person, som jag är 100% övertygad om är en manipulerande psykopat - En väldigt osmart sådan dessutom.

Herregud, Anjos senaste skojar man inte bort i första taget! Det där var en vändning som var svår att förutspå. Man har ju hela tiden haft en magkänslan att det är något lurt och falskt med allt Medviktarna gör och lägger upp, men nu när det blev svart på vitt och att det skulle vara så sinnessjukt på denna nivån, det kunde jag inte ana. Ganska sjukt att som YouTuber som Anjo behöva ta sån här skit, och behöva bemöta det, men han verkar inte ta det speciellt hårt. Om jag hade blivit utsatt för sånt därnt så hade jag tagit det fysiskt direkt - såna rövhål ska få vad de förtjänar, men Anjo är inte som jag (som tur är).

Om det är så att Medviktarna dessutom har blivit manipulerade av någon annan i Temusekten till att genomföra det här så är det ytterligare en nivå av sinnessjukt - Då är det den/de som har lyckats med att ha förstört Medviktarnas liv för all framtid. Men jag tror inte på det, det kan inte vara så sjukt, det måste finnas en gräns för sjukt något kan vara. Medviktarna är falska människor, rakt igenom, det märks tydligt, så det är ganska givet (för mig i alla fall) att detta är något de själva har "planerat" och säkert tänkt att de är jätte-jätte-jätte-smarta. Medviktarna är internet-troll personifierade IRL - beter sig som flashback-troll fast i det verkliga livet. Troll som bor i en husbil i skogen - sorgliga skogstroll! Jag önskar såna människor att allt ont i världen ska drabba dem, de tjänar absolut inget syfte i samhället.
Senast redigerad av denied 2025-08-25 kl. 10:12.
Citera
2025-08-25, 10:08
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej

Ganska fantastiskt ändå att deras kanal fortfarande ligger uppe, med alla sina videor om Anjo som tydligen bara är någon form av "teater". De saknar all form av självinsikt.
Citera
2025-08-25, 11:09
Medlem
Citat:
Det är din syn på det som du skriver som om det vore fakta. Det är det inte.
Det börjar bli intressant nu ang Temu som några håller högt och ses som genuina.
Men det är Anjo menar du? Vrider och vänder på allt och kan inte ens svara på rimlig kritik.

Men fattar du är en av hans nyttiga idioter som bara maler på med dumheter
Citera
2025-08-25, 11:11
Medlem
Crabby88s avatar
Här har vi den berömda och LOJALA kollega till Herr Medvikt.

https://postimg.cc/rD3M8W2X/4bbc6858

Han känns otroligt genuin och fett äkta.
Av någon märklig anledning, så är det slamkrypare och annat löst värdelöst patrask som drar dig till dessa motbjudande äckel, så som fete-lasanjo och den ständiga tvåan, rask.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in