2025-08-10, 17:38
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Det säger förmodligen ngt.
När en person som du tom på samhällets botten inte ens hört namnet.

Östermalm, Södermalm eller kungliga Djurgården har förmodligen även du hört innan.

Vega är.... Trash område.

Citat:
Djupadal golfbana? Lilla Vik nere vid vattnet.
Och Djupadal som tillhör samma golfklubb.
där har man spelat en del ja.

Österlen är fint.

Eh, nä, det är ett område i Malmö...

Så läs det första stycket jag citerade dig av. Så kontrade jag på den.
Citera
2025-08-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Eh, nä, det är ett område i Malmö...

Så läs det första stycket jag citerade dig av. Så kontrade jag på den.

Djupadal är för mig en golfbana på Österlen.
för dig kanske ngt trashigr område i Malmö.

Dont know.
Citera
2025-08-10, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han är ju också duktig på att hantera smörsyra, axel alltså.

Anjo är fan så mycket bättre på alla nivåer.

Anjo är inte bra. Han vill få en dömd barnvåldtäktsman frikänd.
Citera
2025-08-10, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Anjo är inte bra. Han vill få en dömd barnvåldtäktsman frikänd.

Ja men han utsätter inte barn för trauma genom smörsyra.
Citera
2025-08-10, 17:47
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Djupadal är för mig en golfbana på Österlen.
för dig kanske ngt trashigr område i Malmö.

Dont know.

Nä, det är ett av dom dyrare områdena och finare områdena.. Så vi kanske ska konstatera att du inte vet något om Malmö, och jag vet inget om Vega.

Räcker det så? Eller du vill fortsätta försöka spela Allan ballan över att Jag inte vet vad Vega är för område. Så kan jag fortsätta berätta hur wt du är som inte känner till Djupadal.
Citera
2025-08-10, 17:47
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ja men han utsätter inte barn för trauma genom smörsyra.
Du fattar inte att barnen utsätts för trauma när dom mot sin vilja blir youtubekändisar?

Inga barn ska behöva gå igenom det där, tycker så synd om dom, wt ska inte ha barn så är det bara
Citera
2025-08-10, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Du fattar inte att barnen utsätts för trauma när dom mot sin vilja blir youtubekändisar?

Inga barn ska behöva gå igenom det där, tycker så synd om dom, wt ska inte ha barn så är det bara

Hur tror du barnen som fick smörsyra kastat in i sina rum mår? hur mår dom idag? Kan dom sova gott på natten?
Din dumma fan som tror på idioten fast han gjort mer skada på barn en vad Anjo någonsin har gjort.
Citera
2025-08-10, 18:02
Avstängd
GreenBatterys avatar
Som vanligt så rycker Anjos modigaste krigare ut så fort Axel nämner Anjo i en video.
Då vet man att det tar ordentligt! Speciellt som tonen blir extra hotfull och aggressiv.

All. According. To. Plan.
Citera
2025-08-10, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ja Anjo kan förvänta sig problem. Han har startat ett krig han inte kan vinna. Anjo både läser och skriver här inne, men det är inget som når fram till Axel. Axel skiter fullkomligt i vad som skrivs i Flashback

Anjo är ju erkänt värdelös som människokännare. Han har inte förstått hur skilleras fungerar. Axel backar aldrig från en upplevd personlig oförätt, till skillnad mot Anjos tidigare mobbningsmåltavlor.

Varenda gång Anjo i en video yttrar en ny lögn om Axel ger han honom bara mer livslust och energi. En sådan meningsmotståndare har Anjo aldrig stött på. Anjo är alldeles för gränslöst korkad för att inse att han nu tagit sig vatten över huvudet.

Grundproblemet, som Anjo inte är kapabel (eller kanske vägrar) att förstå, är att skilleras är överlägsen honom både intellektuellt och erfarenhetsmässigt.
Citera
2025-08-10, 18:05
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Hur tror du barnen som fick smörsyra kastat in i sina rum mår? hur mår dom idag? Kan dom sova gott på natten?
Din dumma fan som tror på idioten fast han gjort mer skada på barn en vad Anjo någonsin har gjort.
Det är helt omöjligt och ett fullständigt skrattretande påstående att komma dragandes med.
Citera
2025-08-10, 18:06
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Sånna som dig eller Crabby88. På rikigt nu.
man hade hoppat på era huvuden med glädje sne lyssnar på er andning om det var minsta tecken på puls... Hoppat lite mera 🤣🤣🤣

Säga att Axel Ensam snart går hembesök.

Får er hur cool han är då.
Kan ju alltid ta hjälp av er 🤣🤣🤣🤣
Ok! Jag kan riktigt höra dina fejkskratt a la Badbollen (för att han är tom inuti, inte för att han är rund som en boll!).

Ta det lugnt, andas och ha en härlig kväll!
Citera
2025-08-10, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det är helt omöjligt och ett fullständigt skrattretande påstående att komma dragandes med.

Det är inget påstående det har hänt, har han bollat nog att erkänna det? skulle inte tro det men föräldrarna kanske kan 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in