2026-10-03, 16:55
Medlem
Ni är bara avundsjuka för ni inte själva lyckades bli kända eller tappa vikt.
Sen nu när han är smal kallar ni ju han ändå fet så vad är då poängen för andra att försöka gå ner i vikt? Ni är så jävla hatiska oavsett vilket. Sorgligt vara er.

Hur fan ska ni ha det.

Klagar oavsett vilket.
Citera
2026-10-03, 17:08
Medlem
Borgholmsriddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Du har rätt. Ozempic-Anjo kräver att omgivningen stryker honom medhårs, med undantag för Jockiboi, som Fettkolossen gladeligen kan offra både rykte och självrespekt för.

Legio kan ju inte höra en vanlig mening utan att omedelbart förvandla den till en tre timmar lång debatt med hundra invändningar, följdfrågor och föreläsningar där alla förväntas sitta tysta och beundra hur Legio, enligt Legio själv, återigen visat sig vara den överlägset smartaste personen i rummet.
Ja, Lyxfällan är på bannhumör.

Ja, alltid pivotande, omöjlig bevisstandard och allmän idioti.
Citera
2026-10-03, 17:10
Medlem
Borgholmsriddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha så Anjo på cirka 160-170 kg har blivit knockad av Cluee på kanske 65 kg i en skämt-match?
https://youtu.be/xQx0TS2019A?t=1667

Han träffar ju knappt med någon kraft ens? Hur svag är Anjo egentligen, både fysiskt och psykiskt?

Eller är det något jag missat?
160 kilo fett tycks inte vara en fördel i en fight. Förhoppningsvis drog han lärdom av fiaskot mot Cluee inför fist fighten på parkeringen
Citera
2026-10-03, 17:41
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Ni är bara avundsjuka för ni inte själva lyckades bli kända eller tappa vikt.
Sen nu när han är smal kallar ni ju han ändå fet så vad är då poängen för andra att försöka gå ner i vikt? Ni är så jävla hatiska oavsett vilket. Sorgligt vara er.

Hur fan ska ni ha det.

Klagar oavsett vilket.
Nu är han spinkig och benskör fastän mentalt fortfarande fet.
Citera
2026-10-03, 18:02
Medlem
Citat:
Ni är bara 1. avundsjuka för ni inte själva lyckades bli kända eller tappa vikt.
Sen nu när han är smal 2. kallar ni ju han ändå fet så vad är då poängen för andra att försöka gå ner i vikt? Ni är så jävla hatiska oavsett vilket. Sorgligt vara er.

Hur fan ska ni ha det.

Klagar oavsett vilket.

1. Anjo är inte "känd", snarare ökänd. Tror ingen som skriver i denna tråd skulle vilja bli ökänd på grund av följande anledningar:

- a. Kan EJ hantera chips (Cissi Wallin shoutout) och gick därför UPP i vikt i Biggest Loser.
- b....eller PENGAR: gick 30 lax i månaden back i programmet LYXFÄLLAN och i NUTID samlar han på sig nya skulder hos kronofogden varje dag.
- c. Han är FORTFARANDE en feg, äcklig, och misogyn SKOLGÅRDSMOBBARE- vilket du själv kan inse om du ser på hans publicerade material.

2. Anjo är FORTFARANDE FET. Hans kroppsliga gestalt må ha gått ner i vikt, men fettcellerna verkar enbart förflyttats till hans frontallob- vilket naturligtvis visar sig som en grav frontallobsdemens.
Senast redigerad av Pippi64 2026-10-03 kl. 18:24.
Citera
2026-10-03, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag trodde det var AI ..
Jag är för gammal för att se skillnaden. HAR Cluee sänkt tjockisen på riktigt?
Citera
2026-10-03, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
1. Anjo är inte "känd", snarare ökänd. Tror ingen som skriver i denna tråd skulle vilja bli ökänd på grund av följande anledningar:

- a. Kan EJ hantera chips (Cissi Wallin shoutout) och gick därför UPP i vikt i Biggest Loser.
- b....eller PENGAR: gick 30 lax i månaden back i programmet LYXFÄLLAN och i NUTID samlar han på sig nya skulder hos kronofogden varje dag.
- c. Han är FORTFARANDE en feg, äcklig, och misogyn SKOLGÅRDSMOBBARE- vilket du själv kan inse om du ser på hans publicerade material.

2. Anjo är FORTFARANDE FET. Hans kroppsliga gestalt må har gått ner i vikt, men fettcellerna verkar enbart förflyttats till hans frontallob- vilket naturligtvis visar sig som en grav frontallobsdemens.

Se som jag sa, bara klagar alltid. Tragiskt. Skål o trevlig helg iallafall.
Citera
2026-10-03, 18:24
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Se som jag sa, bara klagar alltid. Tragiskt. Skål o trevlig helg iallafall.

Min fråga till dig blir, tycker du inte hela Anjos content går ut på att klaga på andra?
Citera
2026-10-03, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Min fråga till dig blir, tycker du inte hela Anjos content går ut på att klaga på andra?

Ni kallar han ju fet trots han blivit smal.

Då spelar det ingen roll om andra i er närhet gått ner i vikt, ni ser ju dom som feta då också.

Ni blir lixom aldrig nöjda här inne hur folk än gör. Det är tragiskt faktiskt. Men men skål trevlig helg.
Citera
2026-10-03, 18:41
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ni kallar han ju fet trots han blivit smal.

Då spelar det ingen roll om andra i er närhet gått ner i vikt, ni ser ju dom som feta då också.

Personligen kunde jag inte bry mig mindre om Anjos vikt, han kan vara smal eller fet. Vem fan bryr sig? Men har du inte sett hur Anjos pratade om en rullstolsburen person? Den videon är inte mer än någon vecka gammal. Eller hur Anjo pratade om Tone Sekelius för ett transfobiskt vis? Eller har du sett Anjo recenserar fru Medvikts bilder? Det finns liksom tusen olika exempel där Anjo går tydligt över gränsen, men din gräns går tydligen vid att prata om Anjos vikt, men du blundar för allting Anjo själv sagt om andra.
Citera
2026-10-03, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Personligen kunde jag inte bry mig mindre om Anjos vikt, han kan vara smal eller fet. Vem fan bryr sig? Men har du inte sett hur Anjos pratade om en rullstolsburen person? Den videon är inte mer än någon vecka gammal. Eller hur Anjo pratade om Tone Sekelius för ett transfobiskt vis? Eller har du sett Anjo recenserar fru Medvikts bilder? Det finns liksom tusen olika exempel där Anjo går tydligt över gränsen, men din gräns går tydligen vid att prata om Anjos vikt, men du blundar för allting Anjo själv sagt om andra.

Nä jag har inte hängt med i någrea av videona eller med Chrippa eller någon så sätt, är för rastlös sitta ner i 20 minuter och kolla på något.

Men vad jag läser så klagar ni ju på hans vikt hela tiden så det är min referens o gå efter, och ja det är sorgligt ni hänger upp er på det.

Sen allt annat han gjort är dumt också, men som sagt inte insatt i dramat.

Nu tänker jag inte svara mer. Ha det bra.

Edit: Och förlåt om jag varit naiv.
Senast redigerad av Freedom46 2026-10-03 kl. 18:49.
Citera
2026-10-03, 18:49
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Nä jag har inte hängt med i någrea av videona eller med Chrippa eller någon så sätt, är för rastlös sitta ner i 20 minuter och kolla på något.

Men vad jag läser så klagar ni ju på hans vikt hela tiden så det är min referens o gå efter, och ja det är sorgligt ni hänger upp er på det.

Sen allt annat han gjort är dumt också, men som sagt inte insatt i dramat.

Nu tänker jag inte svara mer. Ha det bra.

Om man inte är insatt i vad Anjo utsatt andra för kanske man inte ska skriva i den här tråden.

Ha en trevlig kväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in