2025-08-24, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Tyvärr finns det en stor möjlighet att det kan bli. rask kan begära det pg.a psykisk ohälsa. Och jag tror ingen i den salen säger emot på den punkten.
Krävs läkarintyg för det.
Citera
2025-08-24, 18:48
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Den där hemsidan gofile som någon länkade innan funkar ju skitbra för att ladda upp saker så jag fixade en återuppladdning 2025-08-24 - SPELADE VÅRAN FÖRSTA KONSERT!.mp4
Tusen tack!
Citera
2025-08-24, 18:50
Medlem
EdwardStenhards avatar
Vafan ingen skugga över GIMP-SUIT men det här.är ju en gammal video. Rask är värdelös.
Citera
2025-08-24, 18:51
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Krävs läkarintyg för det.
Du skulle tagit höger där det står IRONI.
Senast redigerad av Crabby88 2025-08-24 kl. 18:53.
Citera
2025-08-24, 18:55
Medlem
Kickassfarsans avatar
Senaste redan borttagen, skulle väl knappast få över 3k views ändå.

Går det att hämta ut materialet från polisens bodycam som det går i Amerikat?

Får gåshud när jag tänker på hur poliserna kommer hämta svinpälsen när han vägrar dyka upp på rättegången, poliserna tar honom hårt i vardera arm medans han skriker JAG HAR GAD!!!
Citera
2025-08-24, 18:58
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdwardStenhard
Vafan ingen skugga över GIMP-SUIT men det här.är ju en gammal video. Rask är värdelös.
Den där intervjun i början är dock ny skulle jag säga. Den är fullständigt ointressant, men för dom som vill vrida och vända på varje sten så var den guld. Han förstår som vanligt inte att han avslöjar sig själv genom att spela upp sådant här.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Får gåshud när jag tänker på hur poliserna kommer hämta svinpälsen när han vägrar dyka upp på rättegången, poliserna tar honom hårt i vardera arm medans han skriker JAG HAR GAD!!!
Dagens video skulle fått 5k visningar på 1 helt år, den var helt jävla otroligt dålig. Jag tror den var 22 minuter lång, och typ 15 av dom minutrarna var filmat med en gammal telefon, alltså WGA-kamera eller vad dom hette, det ser förjävligt ut. Sedan när filmen är slut så kommer inget outro utan filmen är bara slut. Är det prepper-versionen av youtuber vi ser? Han verkligen klämmer ur varje droppe kåntent nu.
Citera
2025-08-24, 19:08
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:

VILKA POLISER GÖR SÅ HÄÄÄÄÄÄÄR?!?!
Det hade varit jätteroligt att beskåda!
Citera
2025-08-24, 19:09
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Den där intervjun i början är dock ny skulle jag säga. Den är fullständigt ointressant, men för dom som vill vrida och vända på varje sten så var den guld. Han förstår som vanligt inte att han avslöjar sig själv genom att spela upp sådant här.

Dagens video skulle fått 5k visningar på 1 helt år, den var helt jävla otroligt dålig. Jag tror den var 22 minuter lång, och typ 15 av dom minutrarna var filmat med en gammal telefon, alltså WGA-kamera eller vad dom hette, det ser förjävligt ut. Sedan när filmen är slut så kommer inget outro utan filmen är bara slut. Är det prepper-versionen av youtuber vi ser? Han verkligen klämmer ur varje droppe kåntent nu.
Känner igen beteendet från förra gången han var åtalad, tar bort videos, vågar inte göra nya förtalsvideos, ingen vill se sånt skit han laddar upp nu, familjen vill inte vara med på vlogg, det här är början på slutet.
Citera
2025-08-24, 19:13
Medlem
Citat:
Den där hemsidan gofile som någon länkade innan funkar ju skitbra för att ladda upp saker så jag fixade en återuppladdning 2025-08-24 - SPELADE VÅRAN FÖRSTA KONSERT!.mp4

Va fan laddade han upp denna på YouTube tidigare idag?
Citera
2025-08-24, 19:15
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Känner igen beteendet från förra gången han var åtalad, tar bort videos, vågar inte göra nya förtalsvideos, ingen vill se sånt skit han laddar upp nu, familjen vill inte vara med på vlogg, det här är början på slutet.
Yes du har helt rätt, jag känner också igen det, hej alla, vi var här!

THICK COCK DOGGY POV
COCK
DOGGY
POV
Citera
2025-08-24, 19:22
Medlem
Citat:

Titeln på den videon lär bli nått i stil med "POLICE SHOCKED WHEN ENTERING A HOUSE OF HORRORS"
Citera
2025-08-24, 19:24
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Åh nej, Rask har varit med i ett band, med en annan man som heter Leo, och Rask spelar "clown"-rollen, och i senaste videon så delar Rask när han varit med i något podd-liknande där Rask sitter med sitt band som för stunden endast är han och den här Leo, och Leo och intervjuaren snackar så mycket skit om Rask och som vanligt förstår Rask inte att omgivningen gör narr av honom. Leo pratar om att Alex försöker spela rockstjärna. Rask håller med och säger att han bara glidit in på en räkmacka. Sedan spelas en av deras urkassa låtar. Det låter som sån där musik som pappa lyssnade på fast svindålig

Det verkar som att Leo heter Leo Svensson och det är samma Leo som Rask brukar prata om i sina videos när han refererar till den där vännen som han ejakulerade i ansiktet som yngre och blev ejakulerad i ansiktet av. Vad roliga minnen Rask drar upp för allmänheten.
Han bor kvar i Trosa. Kul att nu vet vi alla här att han fått massa sperma i ansiktet av hans "kompisar".
var det han som fick den frysta bajskorven i röven när han däckat?

Minns en gång när jag låste in oss i sovrummet och slängde ut nyckeln under dörrspringan, drog ned byxorna och satte mig och sket på golvet, smetade ut det och tvingade min polare att torka upp det, annars så skulle jag smeta av mig skiten på honom, vi kom ut två timmar senare när hans städerska kom.
Är det Leo som fick torka upp bajs baronens avföring?

Vad säger Leo om att bli uthängd på YT och flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in