Citat:
Ursprungligen postat av
GIMP-SUIT
Åh nej, Rask har varit med i ett band, med en annan man som heter Leo, och Rask spelar "clown"-rollen, och i senaste videon så delar Rask när han varit med i något podd-liknande där Rask sitter med sitt band som för stunden endast är han och den här Leo, och Leo och intervjuaren snackar så mycket skit om Rask och som vanligt förstår Rask inte att omgivningen gör narr av honom. Leo pratar om att Alex försöker spela rockstjärna. Rask håller med och säger att han bara glidit in på en räkmacka. Sedan spelas en av deras urkassa låtar. Det låter som sån där musik som pappa lyssnade på fast svindålig
Det verkar som att Leo heter Leo Svensson och det är samma Leo som Rask brukar prata om i sina videos när han refererar till den där vännen som han ejakulerade i ansiktet som yngre och blev ejakulerad i ansiktet av. Vad roliga minnen Rask drar upp för allmänheten.
Han bor kvar i Trosa. Kul att nu vet vi alla här att han fått massa sperma i ansiktet av hans "kompisar".
var det han som fick den frysta bajskorven i röven när han däckat?
Minns en gång när jag låste in oss i sovrummet och slängde ut nyckeln under dörrspringan, drog ned byxorna och satte mig och sket på golvet, smetade ut det och tvingade min polare att torka upp det, annars så skulle jag smeta av mig skiten på honom, vi kom ut två timmar senare när hans städerska kom.
Är det Leo som fick torka upp bajs baronens avföring?
Vad säger Leo om att bli uthängd på YT och flashback?