2025-08-23, 15:33
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
eller hur?! hade varit så enkelt! hon framstår som oerhört osympatisk när hon gör såhär. tänk att ha henne i sin omgivning...

Det är inte så många som har henne i sin omgivning..
Citera
2025-08-23, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Det folk reagerat mest på är väl att även chilinötter, 30pack Festis, cola och att slippa hacka broccoli går före lekland…. Samt att hon inte skrev ”prioriteringar” utan att de inte hade råd, vilket är två helt olika saker. Men Hanna väljer som vanligt vad för ”kritik” hon ska ”bemöta”…

Precis det jag menar. De skulle ha råd att gå på lekland 1 gång i veckan om de skulle vilja. Oavsett nyss fått barnbidrag eller lön. Men H vill hellre köpa massa skit, åka till Malmö och diverse andra städer runt omkring Ss ToR 4+ ggr i månaden, köpa äl/gravtest för tusentals kronor etc etc. Hon är så patetisk och ja... dum, rent ut sagt. Hon gör säkert "så gott hon kan" men det är inte tillräckligt enligt mig.
Citera
2025-08-23, 15:43
Medlem
Nej alltså hon sa inte att hon förstår alla som inte har råd. Hon sa att DE INTE HAR HAFT RÅD I TVÅ VECKOR. Nu ljuger hon igen. Jag har sparat storyn så jag vet vad hon skrev. Var inget om förståelse utan hon skrev om deras situation.
Citera
2025-08-23, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Nej alltså hon sa inte att hon förstår alla som inte har råd. Hon sa att DE INTE HAR HAFT RÅD I TVÅ VECKOR. Nu ljuger hon igen. Jag har sparat storyn så jag vet vad hon skrev. Var inget om förståelse utan hon skrev om deras situation.

Man kan väl ha ont om pengar i 2 veckor innan lön också?
Citera
2025-08-23, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka

Nej, inte om man tjänar 1,5 miljoner per år. Då har man MINST 60 000 efter skatt att röra sig med varje månad.
Tar man slut på dessa så snabbt ska man ha en förvaltare.
Citera
2025-08-23, 16:14
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nej, inte om man tjänar 1,5 miljoner per år. Då har man MINST 60 000 efter skatt att röra sig med varje månad.
Tar man slut på dessa så snabbt ska man ha en förvaltare.
Och ännu tydligare - om man handlar (och lägger upp hauls) för massor med tusenlappar VARJE VECKA - så är man väldigt "äcklig" när man säger att man inte har råd på 14 dagar med nått sitt barn drömt om - som kostar 200 kr 🥸

ALLA som följer/ser hennes inlägg SER ju hennes ÖVERKOMSUMTION av allt från vantar, chilinötter, festis, vaser, skalkläder, cola....
Senast redigerad av Bobhallonsaft 2025-08-23 kl. 16:18.
Citera
2025-08-23, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka

Ja givetvis. Det har jag inte sagt något om? Men nu skriver Hanna att inlägget handlade om att hon förstod andra. Inte att de inte hade råd.
Citera
2025-08-23, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim

Jamen precis, TACK. Hon har verkligen dålig koll på vad hon själv säger. Det är inte lätt att ljuga då. Schysst hon hänger ut folk också återigen 🙄
Citera
2025-08-23, 16:39
Medlem
Får kebaben lön den 20:e också? Annars borde dom ju överlappa varandra med när pengar rullar in.
Citera
2025-08-23, 16:43
Medlem
Sa hon att L är väldigt varm av sig och mycket inne eller vad sa hon egentligen?

Sen "det märks att jag precis gått upp för trappan". Blir hon andfådd av det eller vad? 😳
Citera
2025-08-23, 16:45
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Sa hon att L är väldigt varm av sig och mycket inne eller vad sa hon egentligen?

Sen "det märks att jag precis gått upp för trappan". Blir hon andfådd av det eller vad? 😳
Allt var så rörigt och oklart men tror hon menade att hon blev anfådd. Halva meningar, bortklippt och otydligt är ju ändå hennes signum 😂
Citera
2025-08-23, 16:47
Medlem
"Människor som bara måste leta fel" *viftar okontrollerat med händerna*
Nej Hanna, ingen behöver leta. Det är jättelätt att hitta fel, hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in