2026-03-31, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetruesaida
https://www.youtube.com/watch?v=I9V9dYjVVjA

del 2 i videon

2:45 in så spekulerar dom om det är J*mmy som golat ner glenn
Nej de spekulerar om ”Åke” har golat ner.
De nämner aldrig J*mmys namn.
Fan vilken agenda du har, alltid skriva att J*mmy är Åke men aldrig några konkreta bevis.
Citera
2026-04-01, 08:09
Medlem
Manjakiss avatar
Kul att tråden har levt bra mycket längre än själva gänget😂
Citera
2026-04-02, 16:08
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=D2c05q8FpWQ&t=49s

6 minuter in i videon tas det "anonyma" vittnet åke upp och hans riktigt identitet och även dennes koppling till comanches

är han fortfarande kvar i klubben?

om jag förstått det så är både c*stas,micr* och såklart j*cke ute

men är j*mmy kvar? helt otroligt i så fall

Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Nej de spekulerar om ”Åke” har golat ner.
De nämner aldrig J*mmys namn.
Fan vilken agenda du har, alltid skriva att J*mmy är Åke men aldrig några konkreta bevis.

Hans identitet tas upp i del 1, ungefär 6 minuter in i videon

poängen med ett anonymt vittne är ju att det inte FINNS konkret bevis, så mer konkret än så här kan du inte få det

från klippet "Åke, som i själva verket bär ett annat namn, uppges under den aktuella perioden ha varit knuten till Hells Angels. enligt senare uppgifter skall han numera ha kopplingar till commanches, istället för att träda fram som anonymt vittne, kom åke själv att åtalas i ett uppmärksammat utpressningsmål.

enligt åtalet skall l*nus b*rgs pappa tillsammans med åke och ytterligare en person med kopplingar till commanches, ha uppsökt en man, i syfte att få fram mer information om mordet samt identifiera de misstänka gärningspersonerna"

det finns bara en enda person att välja på som är åke

j*cke är det ju såklart inte

M*cro har aldrig varit medlem i hells angels, han var prospect, men långt långt innan mordet

så då blir det bara Mr J*mmy W*den kvar, som kan vara åke

om du påstår något annat, så är det DU som har en agenda
Citera
2026-04-02, 18:33
Medlem
Citat:
Hans identitet tas upp i del 1, ungefär 6 minuter in i videon

poängen med ett anonymt vittne är ju att det inte FINNS konkret bevis, så mer konkret än så här kan du inte få det

från klippet "Åke, som i själva verket bär ett annat namn, uppges under den aktuella perioden ha varit knuten till Hells Angels. enligt senare uppgifter skall han numera ha kopplingar till commanches, istället för att träda fram som anonymt vittne, kom åke själv att åtalas i ett uppmärksammat utpressningsmål.

enligt åtalet skall l*nus b*rgs pappa tillsammans med åke och ytterligare en person med kopplingar till commanches, ha uppsökt en man, i syfte att få fram mer information om mordet samt identifiera de misstänka gärningspersonerna"

det finns bara en enda person att välja på som är åke

j*cke är det ju såklart inte

M*cro har aldrig varit medlem i hells angels, han var prospect, men långt långt innan mordet

så då blir det bara Mr J*mmy W*den kvar, som kan vara åke

om du påstår något annat, så är det DU som har en agenda

Om det inte finns konkreta bevis, som du själv säger, så baserar ju videon på rykten, och du baserar hela din sanning på rykte?!

Att ange någon som golare utan riktiga bevis är väldigt fel och spelar på människors liv.
Citera
2026-04-02, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evaochsnurriboll
Om det inte finns konkreta bevis, som du själv säger, så baserar ju videon på rykten, och du baserar hela din sanning på rykte?!

Att ange någon som golare utan riktiga bevis är väldigt fel och spelar på människors liv.
Tack, nån som fattar!
Citera
2026-04-02, 20:26
Medlem
Citat:

nej det finns hur många saker som helst som pekar på honom om du läser tråden

som man säger inom juridiken så är det ställt bortom all rimmligt tvivel att det är han

så han får faktiskt stå för sina handlingar
Citera
2026-04-02, 20:45
Medlem
Citat:

som man säger inom juridiken så är det ställt bortom all rimmligt tvivel att det är han

Lägg fram 3 bevis då.
Å nån youtube kanal räknas inte, det kan likaväl vara din kanal vad jag vet.

Åke var med i HA och B*bby sa att han fick FF pga Linus. Så Åke var med i HA, det är jag med på. Men resten kan du ta fram bevis på.
Om det finns hur mycket som helst så borde det gå fort för dig.
Konkreta bevis inte trådsanningar..
Citera
2026-04-02, 20:46
Medlem
Citat:

Nämn ett konkret bevis i denna tråden? Tycker synd om dig och den ärthjärna du har. Väldigt pinsam. Kan skicka adress till vpn om det behövs.
Citera
2026-04-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Lägg fram 3 bevis då.
Å nån youtube kanal räknas inte, det kan likaväl vara din kanal vad jag vet.

Åke var med i HA och B*bby sa att han fick FF pga Linus. Så Åke var med i HA, det är jag med på. Men resten kan du ta fram bevis på.
Om det finns hur mycket som helst så borde det gå fort för dig.
Konkreta bevis inte trådsanningar..

Citat:
Nämn ett konkret bevis i denna tråden? Tycker synd om dig och den ärthjärna du har. Väldigt pinsam. Kan skicka adress till vpn om det behövs.

det är nog i mordet på linus bergh tråden som Åke har diskuterats mest, nu när jag tänker efter, det kan bara vara en person, som är utslängd från klubben vid just den tiden som det handlar om

så det gör ju faktiskt att polisen inte var så snäll, som lurade i Åke att han kunde vara anonym

men dom bryr sig väll inte, framförallt inte som han gick med i commanches under tiden

men ni får själv leta i trådarna,
jag orkar inte servera allt på silverfat till J*mmys fanclub en gång till
Citera
2026-04-02, 20:55
Medlem
Citat:
det är nog i mordet på linus bergh tråden som Åke har diskuterats mest, nu när jag tänker efter, det kan bara vara en person, som är utslängd från klubben vid just den tiden som det handlar om

så det gör ju faktiskt att polisen inte var så snäll, som lurade i Åke att han kunde vara anonym

men dom bryr sig väll inte, framförallt inte som han gick med i commanches under tiden

men ni får själv leta i trådarna,
jag orkar inte servera allt på silverfat till J*mmys fanclub en gång till

Snälla tänk lite utanför boxen. Du vet lika mycket som jag att det inte finns några som helst konkreta bevis. Man skulle nästan kunna tro att det kanske är du som gjort allt detta för att du själv är boven i det hela? Detta är rykten, INGA bevis. Inget som helst tyder på att det är j*mmy. Ta reda på fakta innan du öppnar munnen
Citera
2026-04-02, 21:07
Medlem
Citat:
Snälla tänk lite utanför boxen. Du vet lika mycket som jag att det inte finns några som helst konkreta bevis. Man skulle nästan kunna tro att det kanske är du som gjort allt detta för att du själv är boven i det hela? Detta är rykten, INGA bevis. Inget som helst tyder på att det är j*mmy. Ta reda på fakta innan du öppnar munnen

Polisen kommer aldrig gå ut med Åkes namn, det kan jag ge dig.

så om du skrivit något i stil med "så länge det inte kan bevisas till 100%, så tycker inte jag man skall hänga ut någon" då hade jag iaf förstått dig

men när du skriver att "Inget som helst tyder på att det är j*mmy"

då gör du bort dig själv, iaf inför mig, för det finns hur mycket som helst som tyder på att det är just precis honom, det går liksom inte att förneka det

du har 3 inlägg på flashback och samtliga går ut på att skydda J*mmy så, ja.. :-/

men det spelar egentligen ingen roll, alla från Linus rättegång är ju släppta, så om inte Åke hittade på allting, så lär ju folk vara VÄLDIGT säkra på vem han är

så det skulle väll iofs kunna vara hans räddning, att han bara hittade på hela historian om FF märket

vem vet
Citera
2026-04-02, 21:30
Medlem
Citat:
Polisen kommer aldrig gå ut med Åkes namn, det kan jag ge dig.

så om du skrivit något i stil med "så länge det inte kan bevisas till 100%, så tycker inte jag man skall hänga ut någon" då hade jag iaf förstått dig

men när du skriver att "Inget som helst tyder på att det är j*mmy"

då gör du bort dig själv, iaf inför mig, för det finns hur mycket som helst som tyder på att det är just precis honom, det går liksom inte att förneka det

du har 3 inlägg på flashback och samtliga går ut på att skydda J*mmy så, ja.. :-/

men det spelar egentligen ingen roll, alla från Linus rättegång är ju släppta, så om inte Åke hittade på allting, så lär ju folk vara VÄLDIGT säkra på vem han är

så det skulle väll iofs kunna vara hans räddning, att han bara hittade på hela historian om FF märket

vem vet

Men du som vet alla bevis kan ju lägga fram dom. Du lägger ju hela din fritid på att sprida rykten som inte ens stämmer. Att somna gott om nätterna i vetskapen att man sätter människors liv på spel är sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in