Citat:
Ursprungligen postat av
Tabbe1234
Nej jag menar inte att du nödvändigtvis söker sympati på flashback. Men du gör dig själv till ett offer och tycker synd om dig själv, varför du gör det har jag ingen aning men du gör det. Du påstår att det är helvete på jorden och inte hade önskat du värsta fiende du tycker inte att det är lite dramatiskt? Du har inte förlorat din arm eller blivit förlamad liksom. Du är sjuk en vecka eller två.
Men jag hade inte klarat det, jag hade ringt ambulans om jag inte haft lyrikan som jag skulle tagit tidigare, men den tar nån timme innan den verkar.
Så den timman var den värsta timma jag varit med om, halva kroppen avdomnad, overklighetskänslor, panikångest, jag låg i en fosterställning och grät, när lyrikan började verka så undrade jag vad jag höll på och började städa och diska som om inget hänt. Jag gick på många droger då och jag skulle in på kontraktsvård och ville inte ta avtändningen på ett sjukhus.
Tjacket gjorde inte så att jag mådde så, benzon kanske men det hade gått en vecka, det kanske var en blandning av allt men jag är jag är säker på att heroinet var den största boven i det dramat.
Jag fick en gång sitta på psykosavdelning för och rida ut några månaders heroin och tog bara 1mg Subutex av dom, fast jag hade kunnat få mer och jag mådde väl inte jättebra men blev ren iallafall.
Japp jag har varit på doset så därför jag skriver, skriver och skriver😅