2025-08-19, 16:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
De håller fortfarande på med att identifiera offren för 9/11 attacken så ingenting är förstört.
Vilka "de" och var hittar vi bevisen för att de så här långt påstått "identifierade" verkligen är identifierade som varandes de individer de påstås vara samt att de i så fall avled på respektive haveriplats?
Citera
2025-08-19, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Om all bevisning är hemligstämplad/förstörd/tystad så går det naturligtvis bara att spekulera. Poängen ÄR just att all bevisning är hemligstämplad/förstörd/tystad.

DET i sig är bevis för en cover-up och en cover-up är i sin tur bevis för ett inside job.

Förstår du?

Till detta ska läggas den 'bevisning' som har publicerats av diverse officiella utredningar och som omöjligt går att förena med sagda utredningars slutsatser om hur attackerna gick till och utförda av vilka förövare.

Förstår du?

Två frågor.

Aha, den klassiska mörkläggningen som gör att konspirationsteoretiker inte kan bevisa det de påstår. Så är det i princip jämt...
Citera
2025-08-19, 16:59
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Vilka "de" och var hittar vi bevisen för att de så här långt påstått "identifierade" verkligen är identifierade som varandes de individer de påstås vara samt att de i så fall avled på respektive haveriplats?
https://www.cbsnews.com/news/nyc-medical-examiner-still-identifying-september-11-victims-remains-60-minutes-transcript/
Citera
2025-08-19, 17:06
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Länkspam.

Förklara vad som finns bakom din länk och citera relevanta avsnitt.
Identifiering av döda människor från 9/11 attacken.

Citat:
NYC medical examiner still identifying 9/11 victims' remains: "If there's DNA, we're going to find it
Citera
2025-08-19, 17:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Identifiering av döda människor från 9/11 attacken.
Igen. Du skrev:
"De håller fortfarande på med att identifiera offren för 9/11 attacken så ingenting är förstört."

Och jag frågar därför igen:
- Vilka "de"?

- Var hittar vi bevisen för att de så här långt påstått "identifierade" verkligen är identifierade som varandes de individer de påstås vara?

- Och att de i så fall avled på respektive haveriplats?
Vet du det?
Citera
2025-08-19, 17:14
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Igen. Du skrev:
"De håller fortfarande på med att identifiera offren för 9/11 attacken så ingenting är förstört."

Och jag frågar därför igen:
- Vilka "de"?

- Var hittar vi bevisen för att de så här långt påstått "identifierade" verkligen är identifierade som varandes de individer de påstås vara?

- Och att de i så fall avled på respektive haveriplats?
Vet du det?
Om du är intresserad får du väl klicka in dig på sidan och läsa och titta på avsnittet av 60 minutes.

Eller också gör du inte det.
Citera
2025-08-19, 17:19
Medlem
Citat:
Svepande falsk anklagelse utan exempel = omöjligt att bemöta i sak.

Vilka "saker" finns på vilken "film" vars realitet jag "förnekar"?

Tja, om jag förstått det rätt förnekar du att piloten kraschade planet in i Pentagon. Kanske samm sak också med WTC?
Citera
2025-08-19, 17:20
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Det är inte min uppgift att leta eventuellt källstöd till dina påståenden. Jag utgår således ifrån att du bara lite slappt läste rubriken i CBS-artikeln utan ens en ansats till att utröna huruvida den kan sägas säkert representera verkligheten.

Bevisa gärna att jag har fel.

Jag finns kvar här.
Jag har noll intresse av sådana här diskussioner.
Citera
2025-08-19, 17:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Bemöt istället det jag skriver, istället för dina patetiska sarkasmer.

Tack.

Citat:
Om all bevisning är hemligstämplad/förstörd/tystad så går det naturligtvis bara att spekulera. Poängen ÄR just att all bevisning är hemligstämplad/förstörd/tystad.

Som vanligt argumenterar du inte - du tramsar och sysslar systematiskt med JAQ (just asking questions). Men visst - ok, då förtjänar du bara att bemötas på samma låga nivå själv:

- Var hittar vi bevisen för att all bevisning är hemligstämplad/förstörd/tystad?

Citat:
DET i sig är bevis för en cover-up
Hur skulle det vara bevis för en cover-up? Är t.ex alla hemligstämplar coverups ???

Citat:
och en cover-up är i sin tur bevis för ett inside job.
Hur då? Förklara.

Citat:
Förstår du?

Till detta ska läggas den 'bevisning' som har publicerats av diverse officiella utredningar och som omöjligt går att förena med sagda utredningars slutsatser om hur attackerna gick till och utförda av vilka förövare.
Vad är det som inte går det att förena? Förklara med källor och citat.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-08-19 kl. 17:27.
Citera
2025-08-19, 17:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Tja, om jag förstått det rätt förnekar du att piloten kraschade planet in i Pentagon.
Menade du att det finns film som visar hur Hani Hanjour kraschar AA Flight 77 in i Pentagon?

Länk?

Citat:
Kanske samm sak också med WTC?
Samma här, finns det film som visar hur respektive utpekad kapar-pilot flyger in i WTC?

Länkar?
Citera
2025-08-19, 17:27
Medlem
Citat:
Menade du att det finns film som visar hur Hani Hanjour kraschar AA Flight 77 in i Pentagon?

Länk?

Samma här, finns det film som visar hur respektive utpekad kapar-pilot flyger in i WTC?

Länkar?

Samtalen från terroristerna att de kapat planen är fejk?
Citera
2025-08-19, 17:29
Medlem
Citat:

Länk?

Länkar?

Finns det film på att planen styrs via "remote"? Och att Hani inte kan flyga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in