2025-08-19, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Frågan var var hittar respektive film. En sak i taget.

Var hittar vi respektive film?

Tja, det finns ganska många filmer som visar att planen kraschar in WTC och Pentagon. Dessutom finns det på band att terrorister säger sig ha kontroll över desamma. Och vittnen som intygar det. Fast det betyder ingenting?
Citera
2025-08-19, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Nej. Det går jättebra för mig. Speciellt i den här diskussionen.

Ni foliehattar har inte lyckats motbevisa den officiella versionen för fem öre, och ni har inte kommit upp med minsta lilla förklaring eller bevisning för att det hänt på det sättet som ni påstår det gjorts.

Jo. Planen styrdes via "remote" alternativt byttes ut i luften. Fast vad hände då med missilen?
Citera
2025-08-19, 17:44
Avstängd
Citat:
Nej. Det går jättebra för mig. Speciellt i den här diskussionen.
Trots att du fortfarande inte har lyckats med att besvara följande helt och hållet berättigade följdfrågor?
Du skrev:
"De håller fortfarande på med att identifiera offren för 9/11 attacken så ingenting är förstört."

Och jag frågar därför igen:
- Vilka "de"?

- Var hittar vi bevisen för att de så här långt påstått "identifierade" verkligen är identifierade som varandes de individer de påstås vara?

- Och att de i så fall avled på respektive haveriplats?
Vet du det?
Är det här ett representativt exempel på hur det går "jättebra" för dig? Att du inte klarar av att ens försöka att leda i bevis det du så frejdigt påstår?

Citat:
Ni foliehattar har inte lyckats motbevisa den officiella versionen för fem öre, och ni har inte kommit upp med minsta lilla förklaring eller bevisning för att det hänt på det sättet som ni påstår det gjorts.
Här ljuger du rakt av.
Citera
2025-08-19, 17:46
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Trots att du fortfarande inte har lyckats med att besvara följande helt och hållet berättigade följdfrågor?
Du skrev:
"De håller fortfarande på med att identifiera offren för 9/11 attacken så ingenting är förstört."

Och jag frågar därför igen:
- Vilka "de"?

- Var hittar vi bevisen för att de så här långt påstått "identifierade" verkligen är identifierade som varandes de individer de påstås vara?

- Och att de i så fall avled på respektive haveriplats?
Vet du det?
Är det här ett representativt exempel på hur det går "jättebra" för dig? Att du inte klarar av att ens försöka att leda i bevis det du så frejdigt påstår?

Här ljuger du rakt av.
Du får nöja dig med länken jag postade.
Citera
2025-08-19, 17:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Tja, det finns ganska många filmer som visar att planen kraschar in WTC och Pentagon.
Fast nu flyttar du målburen. Frågan är var vi hittar dina filmer som enligt dig visar hur respektive utpekad kapar-pilot flyger in i respektive byggnad.

Var hittar vi dessa?

Citat:
Dessutom finns det på band att terrorister säger sig ha kontroll över desamma. Och vittnen som intygar det. Fast det betyder ingenting?
Det betyder ingenting om ditt påstående är att det finns på film.

Helt riktigt.

Var hittar vi dessa filmer?
Citera
2025-08-19, 17:49
Medlem
Man kan ju fråga om bevis för att de som dödades när United 93 kraschade verkligen dog på platsen. På samma sätt kan man undra om "de påstått döda" från Estoniakatastrofen förolyckades på färjan. Finns det något som till 100% styrker det? Det är på den nivån konspirationeteoretikerna lägger sig.
Citera
2025-08-19, 17:51
Medlem
Citat:
Fast nu flyttar du målburen. Frågan är var vi hittar dina filmer som enligt dig visar hur respektive utpekad kapar-pilot flyger in i respektive byggnad.

Var hittar vi dessa?

Det betyder ingenting om ditt påstående är att det finns på film.

Helt riktigt.

Var hittar vi dessa filmer?

Du ska få dessa filmer när du bevisar att bevisningen är hemligstämplad/förstörd. Deal?
Citera
2025-08-19, 17:56
Avstängd
Citat:
Du får nöja dig med länken jag postade.
Nej, det får jag nog inte.

Antingen så försöker du att leda i bevis att "identifieringarna" av avlidna under 9/11-attackerna faktiskt "fortfarande" pågår, eller så går det bara dra slutsatsen att du såg en rubrik, tyckte att den kändes skön, kopierade länken och klistrade in den i tråden.

Utan ens en ansats till kontrollera dess sanningshalt.

Att du pratar i nattmössan.

Visa gärna att jag har fel.
Citera
2025-08-19, 18:03
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Nej, det får jag nog inte.

Antingen så försöker du att leda i bevis att "identifieringarna" av avlidna under 9/11-attackerna faktiskt "fortfarande" pågår, eller så går det bara dra slutsatsen att du såg en rubrik, tyckte att den kändes skön, kopierade länken och klistrade in den i tråden.

Att du pratar i nattmössan.

Visa gärna att jag har fel.
Jag är 100% ombord på den officiella version så du kan kolla upp den om du vill veta vad jag tror.

Annars kan du skriva ner din teori i detalj om hur du tror att 9/11 gick till och vilka som var inblandade så kan vi analysera den teorin här.
Citera
2025-08-19, 18:28
Avstängd
Citat:
Jag är 100% ombord på den officiella version så du kan kolla upp den om du vill veta vad jag tror.

Annars kan du skriva ner din teori i detalj om hur du tror att 9/11 gick till och vilka som var inblandade så kan vi analysera den teorin här.
Fast nu byter du ämne?!

Igen:

Antingen så försöker du att leda i bevis att "identifieringarna" av avlidna under 9/11-attackerna faktiskt "fortfarande" pågår, eller så går det bara att dra slutsatsen att du såg en rubrik, tyckte att den kändes skön, kopierade länken och klistrade in den i tråden.

Är det här "jättebra" menar Du?
Citera
2025-08-19, 18:37
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Fast nu byter du ämne?!

Igen:

Antingen så försöker du att leda i bevis att "identifieringarna" av avlidna under 9/11-attackerna faktiskt "fortfarande" pågår, eller så går det bara att dra slutsatsen att du såg en rubrik, tyckte att den kändes skön, kopierade länken och klistrade in den i tråden.

Som jag sa så är jag 100% ombord på den officiella versionen, men det finns absolut ingen möjlighet för mig att verifiera sanningshalten i att de fortfarande håller på att identifiera offren efter 9/11 attacken.

Jag tror på det helt enkelt.
Citera
2025-08-19, 18:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Fast nu byter du ämne?!

Igen:

Arbetet leds av New York City’s Office of Chief Medical Examiner (OCME) och bygger på avancerad DNA-teknik. Med hjälp av nya metoder för DNA-extraktion har man kunnat göra fler identifieringar de senaste åren.

September 2021 identifierades två nya offer.
September 2023, ytterligare två offer identifierades.

Och slutligen - för mindre än 2 veckor sedan, i augusti 2025 meddelade New Yorks borgmästare att tre till personer har identifierats.

https://www.nyc.gov/site/ocme/news/cm0325/mayor-adams-chief-medical-examiner-dr-graham-three-new-identifications-world-trade?

https://abcnews.go.com/US/3-additional-911-victims-identified-new-york-chief/story?id=124448625
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-08-19 kl. 18:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in