2025-08-19, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Jag rättar mig själv...en normal och sansad kvinna som var i ett förhållande med en av de mest populära artisterna i Sverige i så många år skulle göra precis som beskrivet i mitt tidigare inlägg....
Han var känd som allsångsledare och för att varit med i mello 3 ggr. Absolut inte en av dom mest populära artisterna i Sverige men mer omtyckt kanske innan allt uppdagades. Gamla tanter såg sockertoppen och ville ha han till svärson.
Citera
2025-08-19, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Nej du. Som vanligt försöker du blanda bort korten.
Kom nu med fakta på allt du påstått ikväll.
Att du slänger in en länk om något annat lurar ingen.
Jag tolkar det som, att du inte har något alls där MZ brer ut sig om skilsmässan.
Inte på Insta och inte i media.
Tomma kastruller skramlar mest.
Jag kan ge dig en länk men inte läsa innehållet åt dig.

https://www.gp.se/kultur/mans-zelmerlow-om-kokainet-och-skilsmassan-fran-ciara.549040fb-0610-4ac2-8ecd-9af1787d141d
Senast redigerad av N.Armstark 2025-08-19 kl. 00:22.
Citera
2025-08-19, 00:21
Medlem
Citat:
Nej du. Som vanligt försöker du blanda bort korten.
Kom nu med fakta på allt du påstått ikväll.
Att du slänger in en länk om något annat lurar ingen.
Jag tolkar det som, att du inte har något alls där MZ brer ut sig om skilsmässan.
Inte på Insta och inte i media.
Tomma kastruller skramlar mest.
Jag kan ge dig hans username på Insta, men inte tvinga dig att läsa. Det måste du försöka klara av själv.
Citera
2025-08-19, 00:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du anklagar Ciara för förtal fast du inte ens minns vad hon skrev. Men det lät som barn- och hustrumisshandel. Det är ju jätteseriöst och inget ”sliddersladder”.

Men du glömmer iofs även vad Måns Petter Albert Sahlén Zelmerlöw har sagt, till exempel om sin otrohet och sitt kokainmissbruk.

Du har ett väldigt selektivt minne.
Jag minns visst vad hon skrev. Men hon skrev på engelska och jag kommer inte ihåg exakta ordalydelsen på engelska.
Men väl vad hon skrev. Och jag fattade det på samma sätt som du själv och alla andra.

Nej jag har inte glömt vad MZ själv sagt om sitt kokainbruk eller sin otrohet.
Men MZ har inte erkänt oäääääääääääändlig otrohet.
I rättegången talades det om två gånger.
Citera
2025-08-19, 00:28
Avstängd
Citat:
Jag kan ge dig hans username på Insta, men inte tvinga dig att läsa. Det måste du försöka klara av själv.
Jaha. Så kom undanflykterna. Det finns inget och nej, jag vill inte följa främmande människor på Insta eller facebook.
Inte Måns och inte Ciara, Det räcker gott och väl vad folk som verkligen har fakta länkar här i tråden.
Citera
2025-08-19, 00:29
Avslutad
Citat:
Nej Måns håller det privat till skillnad från sin sladdrande X-fru.

Måndagen den 17 mars lät Måns sitt team meddela Aftonbladet bland annat detta:

”Det är korrekt att Måns Zelmerlöw nyligen har ansökt om skilsmässa från Ciara."

Ansökan från MZ skedde under helgen. Den bör därmed tidigast ha registrerats, så att den blir en offentlig handling, på måndagen den 17 mars.

Nu är jag ingen expert på hur kvällspressen sköter sin bevakning av vare sig samtliga domstolar eller specifikt just Lunds tingsrätt.

Det går enligt mig inte att utesluta att Aftonbladet faktiskt fick ett tips från någon av MZ-teamet. Men visst, Aftonbladet kanske har en bevakning för alla 1000-tals, per dag, nya registrerade mål.
Citera
2025-08-19, 00:30
Medlem
Du minns men kommer inte ihåg. Ok, jag fattar.

Han var bara otrogen två gånger? Men då så, det är ju ingen big deal. Måns Petter Albert Sahlén Zelmerlöw är ju nästan alltid trogen och verkligen inte otrogen på heltid.

Citat:
Jag minns visst vad hon skrev. Men hon skrev på engelska och jag kommer inte ihåg exakta ordalydelsen på engelska.
Men väl vad hon skrev. Och jag fattade det på samma sätt som du själv och alla andra.

Nej jag har inte glömt vad MZ själv sagt om sitt kokainbruk eller sin otrohet.
Men MZ har inte erkänt oäääääääääääändlig otrohet.
I rättegången talades det om två gånger.
Citera
2025-08-19, 00:34
Medlem
Citat:
Jaha. Så kom undanflykterna. Det finns inget och nej, jag vill inte följa främmande människor på Insta eller facebook.
Inte Måns och inte Ciara, Det räcker gott och väl vad folk som verkligen har fakta länkar här i tråden.

Du har inte läst MånsPetters eller Ciaras Insta. Men du vet att hon har skrivit något förtal, men du minns inte vad, och du vet att MånsPetter inte har skrivit nåt om skilsmässan. Jag fattar.
Citera
2025-08-19, 00:57
Avstängd
Citat:
Du har inte läst MånsPetters eller Ciaras Insta. Men du vet att hon har skrivit något förtal, men du minns inte vad, och du vet att MånsPetter inte har skrivit nåt om skilsmässan. Jag fattar.
Inte du heller verkar det som.
Men nätet glömmer aldrig. Folk lägger länkar till deras IG inlägg här i tråden.
Så du kan söka på Ciara Jacksons gamla inlägg här i tråden.
Citera
2025-08-19, 01:18
Avstängd
Citat:
Jag är skyldig att följa lagarna i det land där jag vistas, inte där jag bor. Vad är osant i det hon skrivit?
Men enligt dig gäller det inte Ciara när hon vistas i Sverige?
Bara alla andra?
Citera
2025-08-19, 01:23
Medlem
Citat:
Ska jag be MånsPetter om tillåtelse att få använda hans dopnamn? Vad händer annars, kommer han och knuffar mig i väggen? Kanske stämmer mig för förtal?

Måns Petter Sahlén Zelmerlöw
Ålder:39 år Längd: 174 cm.
Dom där 174 centimeter korta MånsPetter kan bli en riktig långbänk igen. Ältades i veckor sist.
Senast redigerad av Vipan 2025-08-19 kl. 01:53.
Citera
2025-08-19, 01:27
Medlem
Citat:
Tråden heter Allt skvaller om Måns Zelmerlöw.
Varför ältar du då om Ciara hela tiden? Fråga som kräver svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in