2025-08-18, 23:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rox1e
Det är bara du och Lazydell som blir sekundärkränkta av hans dopnamn. Blir du också kränkt när någon säger att han är 1.74?
Tråden heter Allt skvaller om Måns Zelmerlöw.
Citera
2025-08-18, 23:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag har aldrig någonsin påstått att MånsPetter har förtalat Ciara. Men han har inte hållit skilsmässan privat som du påstår. Han har gett flera intervjuer och gjort flera inlägg på Insta. Han har gått ut medialt flera gånger, senast på scen vid sitt sommarcafé när han berättade om att han fått träffa barnen. Han söker medial uppmärksamhet.
Ja, ni vill få det till det. Men han sa inte ett ord om skilsmässan från scen i Båstad.
Och mig veterligen har han bara konfirmerat att det stämmer att de ska skiljas.
Och inte gett flera intervjuer och flera inlägg där han brer ut sig om skilsmässan.
Har jag fel får du överbevisa mig med länk från Insta och media,
Senast redigerad av ottoplommon 2025-08-19 kl. 00:09.
Citera
2025-08-18, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Ändå handlar nästan alla dina inlägg om hans ex.fru? Jag tycker också att vi håller oss mer till Måns Petter Sahlén Zelmerlöw 39 år ung och 174 cm kort.
Citera
2025-08-18, 23:52
Medlem
Citat:

ALLT skvaller - utom hans dopnamn och längd då, enligt dina regler? Men att försöka svärta ner Ciara in absurdum går visst bra? Bara inte hans dopnamn och längd, aj aj aj...
Citera
2025-08-18, 23:56
Medlem
Citat:
Ja, ni vill få det till det. Men han sa inte ett ord om skilsmässan från scen i Båstad.
Och mig veterligen har han bara Konfirmerat att det stämmer att de ska skiljas.
Och inte gett flera intervjuer och flera inlägg där han brer ut sig om skilsmässan.
Har jag fel får du överbevisa mig med länk från Insta och media,
Du fick en länk till GP där han brer ut sig om skilsmässan. Jag tror inte att du behöver en länk till Instagram, det är lätt att hitta #manszelmerlow
Du har ju lite svårt för att minnas vad du har läst, så skriv anteckningar som stöd. Återkom sen.
Citera
2025-08-18, 23:59
Medlem
Citat:
Ändå handlar nästan alla dina inlägg om hans ex.fru? Jag tycker också att vi håller oss mer till Måns Petter Sahlén Zelmerlöw 39 år ung och 174 cm kort.

Och varför nämner du inte Albert också när du vill nämna hela namnet?
Citera
2025-08-19, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
ALLT skvaller - utom hans dopnamn och längd då, enligt dina regler? Men att försöka svärta ner Ciara in absurdum går visst bra? Bara inte hans dopnamn och längd, aj aj aj...
Man måste tydligen be om tillåtelse för att få skriva Måns Petter Sahlén Zelmerlöw 39 år och 174 cm kort. Det är ett högmålsbrott som straffas hårt.

Citat:
Nej. Både hans artistnamn och hans privatnamn är enbart Måns Zelmerlöw.
Ingen har rätt att använda familjen och näras smeknamn på honom utan tillåtelse.
Det bevisar bara vilken omogen och tarvlig individ du är.
Citera
2025-08-19, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Och varför nämner du inte Albert också när du vill nämna hela namnet?
Ok. Måns Petter Albert Sahlén Zelmerlöw.
Citera
2025-08-19, 00:04
Avslutad
Citat:
Tyvärr är det en låst artikel.
Kan du inte länka ett par rader ur den på det du menar?

Sparade ner GP-artikeln när den var aktuell. Publicerad 28 april. Intervjun genomfördes väl söndagen den 27 april.

Ett par rader sa du. Här är några sekvenser (10 procent av artikeln):

1.
"Det är enorm lögn att jag skulle misshandlat eller varit våldsam."

2.
"Hur upplevde du att ta kokain?"

"Men jag kände också att jag blev lite avtrubbad, framför allt dagen efter. Det gjorde mig definitivt inte till en bättre person.

Har det varit några andra droger förutom kokain?

– Nej, ingenting.

När var sista gången du använde kokain?

– Det var några månader sedan."

3.
"Har det förekommit psykiskt våld?

– Nej, det har det absolut inte. Det har inte förekommit våld i någon form.

En hotfull miljö kan ju också vara en tallrik kastad i en vägg eller en knuten näve i bordet. Har det funnits sådana inslag i hemmet?

– Aldrig någonsin."

4.
"– Drogerna har jag tagit tag i. Sedan finns det återigen inget våldsamt eller hotfullt i mitt beteende. Däremot kan jag se att jag alltid arbetat så mycket att det inte funnits tid att jobba med mig själv de senaste tjugo åren.

– Det har jag kunnat göra nu och det behövdes kanske för att komma fram till vad som är viktigast i mitt liv. Nämligen barnen. Sedan kvittar på sätt och vis allt det andra.

Du säger att du slutat med drogerna men menar samtidigt att du har en missbrukarpersonlighet som tagit sig olika uttryck. Är du rädd att trilla dit igen?

– Jag tror att allt det som har hänt de senaste två månaderna är ett bevis på att jag aldrig ska dit igen."
Senast redigerad av 12.Steg 2025-08-19 kl. 00:06.
Citera
2025-08-19, 00:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Jag har aldrig deltagit i någon centimeters-diskussion eftersom det är en ickefråga för mig.
Men att kalla människor vi deras riktiga namn handlar om moral och etik.

På vilket sätt svärtar jag ned Ciara när jag recenserar vad hon säger och gör.
Det kommer ju ifrån hennes egen mun, vad hon säger, skriver samt även vissa handlingar som hon gjort har jag haft synpunkter på.

Ni har ju synpunkter på vad MZ inte ens har gjort.
Det mesta ni anklagar honom för förövrigt är obekräftade rykten samt obekräftat sliddersladder.
Som ni varken har några belägg för eller ens förstahandskälla på.
Citera
2025-08-19, 00:13
Medlem
Citat:
Jag har aldrig deltagit i någon centimeters-diskussion eftersom det är en ickefråga för mig.
Men att kalla människor vi deras riktiga namn handlar om moral och etik.

På vilket sätt svärtar jag ned Ciara när jag recenserar vad hon säger och gör.
Det kommer ju ifrån hennes egen mun, vad hon säger, skriver samt även vissa handlingar som hon gjort har jag haft synpunkter på.

Ni har ju synpunkter på vad MZ inte ens har gjort.
Det mesta ni anklagar honom för förövrigt är obekräftade rykten samt obekräftat sliddersladder.
Som ni varken har några belägg för eller ens förstahandskälla på.
Du anklagar Ciara för förtal fast du inte ens minns vad hon skrev. Men det lät som barn- och hustrumisshandel. Det är ju jätteseriöst och inget ”sliddersladder”.

Men du glömmer iofs även vad Måns Petter Albert Sahlén Zelmerlöw har sagt, till exempel om sin otrohet och sitt kokainmissbruk.

Du har ett väldigt selektivt minne.
Citera
2025-08-19, 00:14
Avstängd
Citat:
Du fick en länk till GP där han brer ut sig om skilsmässan. Jag tror inte att du behöver en länk till Instagram, det är lätt att hitta #manszelmerlow
Du har ju lite svårt för att minnas vad du har läst, så skriv anteckningar som stöd. Återkom sen.
Nej du. Som vanligt försöker du blanda bort korten.
Kom nu med fakta på allt du påstått ikväll.
Att du slänger in en länk om något annat lurar ingen.
Jag tolkar det som, att du inte har något alls där MZ brer ut sig om skilsmässan.
Inte på Insta och inte i media.
Tomma kastruller skramlar mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in