2025-08-18, 22:24
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Du frågar vad en vanlig kvinna skulle göra....till exempel skulle hon göra så här: hon skulle ansöka om skilsmässa...hon skulle inte göra ett drama om vem som ansökte först...det finns ett äktenskapsförord, vilket innebär att det inte finns något behov av att domstolen ingriper i bodelningen...när hon tillfrågas av en journalist om det skulle hon bara ge en enda kommentar: det är en privatsak...situationen gällande barnen skulle lösas genom avtal, kanske fanns det en möjlighet att A. skulle avsluta skolåret i Sverige och börja skolan i september i England.....till exempel, det är vad en vanlig kvinna skulle göra.

Jag har aldrig påstått att hon är en vanlig kvinna! Jag kommenterade hennes situation och vad varje normal funtad kvinna hade gjort i den. Du förstår ju ingenting! Hon ansökte först i England för att slippa alla skriverier. Hon är ingen vanlig kvinna för hon är ihop med en av Sveriges folkkäraste artister så lägg ned det snacket direkt. Hon förstod att hon aldrig kommer kunna äga situation om hon inte gick ut själv med det. Det har förklarats många gånger i tråden.
Citera
2025-08-18, 22:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Det finns inte ett enda bevis mot att hon brutit mot svensk lag. Det enda som sagts är från er haters som sagt att hon gjort det. Vilket bevis ingenting.
Det återstår att se. MZ blir kanske tvungen för att rentvå sig själv men jag tror inte han vill stämma sina barns mamma för förtal.
Men du ser ju själv vilken skada det gjort här i sociala medier och i medierna.
Det skadar MZ och det skadar deras barn. För att Ciara inte kunde sköta det privat.

Ciara är inte bosatt här och arbetar inte här så hon lider ju ingen skada.
Dessutom har jag inte funnit att Måns förtalat sina barns mamma varken i Sverige eller i UK.
Den biten står Ciara helt för.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-08-18 kl. 22:29.
Citera
2025-08-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Kan människor av annan nationalitet komma hit och begå brottslighet såvida det inte är brottsligt i deras eget hemland inbillar du dig? Sharialagar tex?

I Sverige gäller svensk lag för brott begångna i Sverige. Punkt
Så Ciara har brutit mot svensk lag vid två tillfällen, Åtminstone en gång när hon visste att det var olagligt.
Hon är inte i Sverige och har inte gjort något olagligt. MånsPetter håller med mig, han har inte klagat på nåt hon har skrivit eller sagt.
Citera
2025-08-18, 22:29
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Har jag pratat med dig? Jag har också en bra överblick över verkligheten, för båda sidor, över allt som har kommit fram hittills, och jag ser saken annorlunda än du.
Och där har vi en avgörande skillnad mellan de två. Han kan absolut erkänna misstag. Hon absolut inte, hon kan uppenbarligen inte förlora eller tåla kritik eller ens erkänna egna misstag.

Så du får nyss svara på inlägg som inte är till dig men jag får det inte? Vilken hycklare du är!
Den dagen han erkänner alla sina misstag så kommer jag börja gå till kyrkan.
Förklara gärna vilka misstag hon inte erkänt.
Citera
2025-08-18, 22:30
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Det återstår att se. MZ blir kanske tvungen för att rentvå sig själv men jag tror inte han vill stämma sina barns mamma för förtal.
Men du ser ju själv vilken skada det gjort här i sociala medier och i medierna.
Det skadar MZ och det skadar deras barn. För att Ciara inte kunde sköta det privat.

Ciara är inte bosatt här och arbetar inte här så hon lider ju ingen skada.
Dessutom har jag inte funnit att Måns förtalat sina barns mamma varken i Sverige eller i UK.
Den biten står Ciara helt för.

Återstå att se ja, Alltså har du inte ett jävla bevis mot att hon brutit mot svensk lag.
Citera
2025-08-18, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Det skulle ursprungligen heta saxen, men med den spam-hastighet som ni uppvisar här blir man förvirrad med autokorrigering etc.

Och han såg inte sax-tatueringen, men vikingen såg han. Det stämmer alltså inte med det du skriver:

Om du läst tråden ordentligt skulle du ha sett att jag korrigerade mig själv. Att det givetvis ska stå Masked Singer. Det var ett skrivfel. Jag tänkte Masked Singer men skrev Let's Dance. Detta har jag redan korrigerat. Hur är det med förståndet?

Lyssna på podden innan du försöker låtsas kommentera den mer. Du gör dig bara pinsam och målar in dig i ett hörn. Men du har väl svårt att hitta något att slå ner på. Så du väljer ett skrivfel. Som jag redan korrigerat. Kanske dags att säga godnatt?
Senast redigerad av vinter-natt7 2025-08-18 kl. 22:33.
Citera
2025-08-18, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Du frågar vad en vanlig kvinna skulle göra....till exempel skulle hon göra så här: hon skulle ansöka om skilsmässa...hon skulle inte göra ett drama om vem som ansökte först...det finns ett äktenskapsförord, vilket innebär att det inte finns något behov av att domstolen ingriper i bodelningen...när hon tillfrågas av en journalist om det skulle hon bara ge en enda kommentar: det är en privatsak...situationen gällande barnen skulle lösas genom avtal, kanske fanns det en möjlighet att A. skulle avsluta skolåret i Sverige och börja skolan i september i England.....till exempel, det är vad en vanlig kvinna skulle göra.
Precis vad hon gjorde! MånsPetter däremot drog i sig kokain och kontrade med en egen begäran om skilsmässa. Det var han som skapade drama och gick till media.
Citera
2025-08-18, 22:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hon är inte i Sverige och har inte gjort något olagligt. MånsPetter håller med mig, han har inte klagat på nåt hon har skrivit eller sagt.
Nej Måns håller det privat till skillnad från sin sladdrande X-fru.
Heder åt honom för det.
Polisanmälan har just lagts ned. Före det kunde MZ inte göra något.
Att han anlitade en brottsmåls-advokat beror kanske på, att han blivit utsatt för brott.
Citera
2025-08-18, 22:37
Medlem
Citat:
Nej Måns håller det privat till skillnad från sin sladdrande X-fru.
Heder åt honom för det.
Polisanmälan har just lagts ned. Före det kunde MZ inte göra något.
Att han anlitade en brottsmåls-advokat beror kanske på, att han blivit utsatt för brott.
Jätteprivat.

https://www.gp.se/kultur/mans-zelmerlow-om-kokainet-och-skilsmassan-fran-ciara.549040fb-0610-4ac2-8ecd-9af1787d141d
Citera
2025-08-18, 22:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Det finns inte ett enda bevis mot att hon brutit mot svensk lag. Det enda som sagts är från er haters som sagt att hon gjort det. Vilket bevis ingenting.
Nej bara vad som kommit ur hennes egen mun.
Finns länkar i tråden till hennes IG, där du kan läsa det svart på vitt som du säkert vet.
Citera
2025-08-18, 22:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jätteprivat.

https://www.gp.se/kultur/mans-zelmerlow-om-kokainet-och-skilsmassan-fran-ciara.549040fb-0610-4ac2-8ecd-9af1787d141d
Tyvärr är det en låst artikel.
Kan du inte länka ett par rader ur den på det du menar?
Citera
2025-08-18, 22:40
Medlem
Citat:
Nej bara vad som kommit ur hennes egen mun.
Finns länkar i tråden till hennes IG, där du kan läsa det svart på vitt som du säkert vet.
Finns inget förtal på hennes Insta. Bara sanningen och den är laglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in