2025-05-21, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Knarkar-Knullar-Mums-Mums har gjort sitt på Tv4! Om inte Masked Singer vore inspelat i förväg hade han varit borta sedan dag 1, nu smyger man lite med att kommentera Mums framtid tills att programmet är över.

Storhetsvansinne, narcissist, lögnare, mm, många äro Måns egenskaper men är inte saknaden av ett gäng skruvar i huvvet grundorsak till allt, killen är helt enkelt inte ngt ämne för Mensa.

Ja det är förinspelat, men då AVBRYTER man tv 4! Visa inte resten av programmen och säg att man inte kan glorifiera en kvinnomisshandlande knarkar i ett barnprogram! Ni får ta förlusten då ni satsat på fel häst.
Citera
2025-05-21, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Knarkar-Knullar-Mums-Mums har gjort sitt på Tv4! Om inte Masked Singer vore inspelat i förväg hade han varit borta sedan dag 1, nu smyger man lite med att kommentera Mums framtid tills att programmet är över.

Storhetsvansinne, narcissist, lögnare, mm, många äro Måns egenskaper men är inte saknaden av ett gäng skruvar i huvvet grundorsak till allt, killen är helt enkelt inte ngt ämne för Mensa.

Du försöker visst bestämt pränta in ett nytt varumärke för honom genom repetition men visar på brist att följa med. Ni arbetar som ett par på detta. Att ingen längre skriver på deras sidor betyder nog mer att man bryr sig mindre om Camilla och Wallin som framstår som dramatiska och töntiga och uppmärksamhetssökande i sammanhanget.
Citera
2025-05-21, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Jag tycker det låter som att Måns vill att hans son ska vara på ett visst sätt. Kung av det sociala osv. Pojken är väl lite blyg och mer av en tänkare än en härjare, inget fel med det. Man får försöka acceptera sina barn som de är också.
Han var ju själv mobbad och utanför i skolan. Samt säger att han är blyg. Och jag antar att han har lidit av det. "Heroes" handlar ju om just detta.
Nu ser han samma sak upprepa sig på privatskolan i England. Det är nog inte att han inte accepterar sin son som han är utan mer att det visade sig att sonen blomstrade i rätt miljö. Och vilken förälder vill inte att ens barn ska må som bäst?
Citera
2025-05-21, 08:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Han var ju själv mobbad och utanför i skolan. Samt säger att han är blyg. Och jag antar att han har lidit av det. "Heroes" handlar ju om just detta.
Nu ser han samma sak upprepa sig på privatskolan i England. Det är nog inte att han inte accepterar sin son som han är utan mer att det visade sig att sonen blomstrade i rätt miljö. Och vilken förälder vill inte att ens barn ska må som bäst?

Det är klart att det finns skillnader mellan Sverige och England, men England är ingen hemsk plats att växa upp på. Det är inget U-land. De är inte 100 år bakåt i tiden så att de inte jobbar något med frågor som anti-mobbning eller att barn ska trivas i skolan.
Citera
2025-05-21, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Det är klart att det finns skillnader mellan Sverige och England, men England är ingen hemsk plats att växa upp på. Det är inget U-land. De är inte 100 år bakåt i tiden så att de inte jobbar något med frågor som anti-mobbning eller att barn ska trivas i skolan.
Det är väl ingen som sagt att England är ett U-land överhuvudtaget? Jag svarade angående att Måns skulle acceptera sin son som han var, genom att ge en förklaring. England per se är säkert inte dåligt men för just den här killen verkar vissa saker vara mindre bra.
Citera
2025-05-21, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
När jag läser kommentarer på läckbergs och wallins instagram där de o olika inlägg nedgör mumsmåns är det bara att konstater att de som försvarar honom är försvinnande få. i början var det massvis

han ses nu som en knarkgalen kvinnomisshandlare som ör en fara för sina barn.

nu blir han nog persona non grata i kändissverige! kan tv4 verkligen fortsätta sända masked singer med en sådan person i fokus. det blir som att de säger att kvinnomisshandel och knark
är ok!
Jag tror inte att han blir petad från TV. Sverige (och andra länder) har lärt sig av MeToo att inte tro enkom på Instagramrykten. Misshandeln måste testas i domstol först. Att slita en påse ur någons hand är inte misshandel.

Jag gissar att de kommer att kräva rehab vilket han nu verkar genomgå.
Citera
2025-05-21, 09:35
Medlem
Jag googlade igår o kom fram till att om TV ska stänga av alla som tagit droger finns det inte många artister kvar.
Danny till ex som nu ska träda in istället för Måns på olika evenemang i sommar har tagit droger o han är dessutom väldigt liberal för droger. Är det rätt artist att kalla in? Han är "förlåten".
Det är lätt att sitta här på flashback o slå sig för bröstet o döma andra men kolla ert förflutna, era vänners förflutna så kommer ni nog att upptäcka att det nog begåtts misstag. Ingen är felfri o alla måste få rätta till och få fler chanser.
Citera
2025-05-21, 09:38
Medlem
Citat:

Måns var själv en mobbare i skolan. Att han var mobbad själv sa han väl i dokumentären om honom? Han kan ju ha varit det fast han själv mobbade. Tjejer var det han mobbade.
Citera
2025-05-21, 11:13
Avstängd
Citat:
Det är väl ingen som sagt att England är ett U-land överhuvudtaget? Jag svarade angående att Måns skulle acceptera sin son som han var, genom att ge en förklaring. England per se är säkert inte dåligt men för just den här killen verkar vissa saker vara mindre bra.

Folk pratar som att barnen ska föras till tredje världen. Någonstans börjar allt detta med att Måns flyttade till England och skaffade barn med en engelsk kvinna. Som hade barn och ett etablerat liv där redan, hon kunde inte flytta. Jag förstår att det är jobbigt att pendla, men detta är förutsättningarna.
Citera
2025-05-21, 11:44
Avstängd
Inte bara Måns som har sumpat mycket men också hans föräldrar. Vill de ha en bra relation till sina barnbarn så måste de ha en bra relation till deras mamma. Att de inte fattar det. Det är liksom formulär A. Vad har de gjort? Ställt upp i rättegång och kallat henne för en dålig mamma, försökt se till att hon ska få sina barn i olika länder och kallat barnflickan för barnens egentliga mamma. Hur kan man vara så korkad. Rasera hela relationen det kommer bli svårt att bygga upp den igen. Jag har själv barn i mitt liv som är nära släkt där jag inte var direkt överförtjust i mamman från början. Men jag ser till att ha en bra relation med henne för jag vill träffa barnen. Det är ju hennes barn, inte mina. Det måste man som utomstående anhörig någonstans ta in och ha som utgångspunkt.
Citera
2025-05-21, 12:36
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Ja det är förinspelat, men då AVBRYTER man tv 4! Visa inte resten av programmen och säg att man inte kan glorifiera en kvinnomisshandlande knarkar i ett barnprogram! Ni får ta förlusten då ni satsat på fel häst.

Helt rätt, hade Tv4 haft annat än $$$ för dina ögon så skulle serien lagst ner, men moral är bara intressant när det även gynnar bolaget ekonomiskt.
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2025-05-21 kl. 12:44.
Citera
2025-05-21, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Måns var själv en mobbare i skolan. Att han var mobbad själv sa han väl i dokumentären om honom? Han kan ju ha varit det fast han själv mobbade. Tjejer var det han mobbade.
Tyvärr är det så det blir. Den mobbade vill undvika att bli mobbad och blir då själv en mobbare istället. En ond cirkel. Dock ska man inte beklaga sig om att man varit ett mobbingoffer om man själv varit en mobbare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in