2025-08-18, 21:49
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Båda gångerna hon förtalade MZ för en större grupp (på IG ) i syfte att väcka missaktning för honom.
Varför frågar du om något som du vet mkt väl?

För att hon bevisligen inte brutit mot svensk lag. Upplys mig gärna om motsatsen.
Citera
2025-08-18, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vem menar du med ”han som inte bryr sig om att kommentera saker som dessa”?

Tänker du på bokstavskombinationen eftersom du citerar inlägget jag skrev till SHeANNAx?
Nej, du riktade inte det inlägget till mig. Om du försöker avleda uppmärksamheten från berättigade tvivel om Ciaras ”godmodiga” beteende gentemot Måns med massiva inlägg, borde du kanske försöka få en bättre överblick?
Senast redigerad av sheannax 2025-08-18 kl. 22:12.
Citera
2025-08-18, 21:53
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Ärligt talat, läsförståelse var en inte er sak i skolan va. Ni förstår verkligen inte vad man skriver eller så vill ni inte. Tycker så synd om Måns.
Snarare dina skrivkunskaper och läskunskaper som felar. Du svarar inte på folks frågor...
Citera
2025-08-18, 21:53
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Det du tycker är inte alls samma sak som verkligheten. Och innehållet i dina inlägg talar för sig själv, det är uppenbart att du vill kasta alla möjliga saker på Måns. Just det att du hela tiden kallar honom MånsPetter, trots att han i offentligheten kallas Måns, förenar er alla som små hatiska nättroll.

Jag skulle aldrig kalla honom för MånsPetter och har en väldigt bra koll på verkligheten med allt som kommit fram. Behöver inte ens kasta saker på honom för han svingar rätt bra själv. Väldigt lösa spekulationer om alkohol går aldrig att jämföra med erkänt drogmissbruk,
Citera
2025-08-18, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
För att hon bevisligen inte brutit mot svensk lag.
Det har hon. Och det kommer kanske en förtalsanmälan när skilsmässan är klar.
Både mot CJ och kanske även CL. Det återstår att se.

PS: Detta är belyst och genomlyst ett flertal gånger i tråden. Finns inget att tillägga.
Så sluta med recyckling av gammalt skvaller i brist på något nytt. Urtråkigt.
Citera
2025-08-18, 21:57
Medlem
Citat:
Fel. Han såg inte alls scenen från Let's Dance. Det berättade han i intervjuerna i Mello-finalen. Det kan alltså inte ha varit en del av podcasten. Och han såg vikingen. Det finns även en gemensam video med dem båda där hon visar tatueringen.

Ni verkar alla sakta förlora överblicken över vad ni sprider för vilda och massiva inlägg här?

Varför fortsätter du att diskutera en podd som du inte har hört? I podden - som jag har hört - så tas det jag skrev i mitt första inlägg om podden upp. Punkt.

Vad du menar med att han inte "såg scenen från Let's Dance" har jag ingen aning om. Din rappakalja är obegriplig när du blandar ihop allting. Givetvis omnämns inte Let's Dance ö.h.t. i podden, då den kom 2023 och hon var med i LD 2025. Det har jag heller aldrig påstått. Bättre att du slutar kommentera grejer du inte har koll på.
Citera
2025-08-18, 22:02
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Nej, du riktade inte det inlägget till mig. Om du försöker avleda uppmärksamheten från berättigade tvivel om Ciaras ”godmodiga” beteende gentemot Måns med massiva inlägg, borde du kanske försöka få en bättre överblick?Nej, du riktade inte det inlägget till mig. Om du försöker avleda uppmärksamheten från berättigade tvivel om Ciaras ”godmodiga” beteende gentemot Måns med massiva inlägg, borde du kanske försöka få en bättre överblick?

Låt bokstavskombinationen svara bara på N.Armstarks enkla fråga. Vad menas med "han"? Men hen svara ju inte på frågor ändå, finns bara här för att uppvigla.
Senast redigerad av cyberhawk 2025-08-18 kl. 22:06.
Citera
2025-08-18, 22:04
Avstängd
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det har hon. Och det kommer kanske en förtalsanmälan när skilsmässan är klar.
Både mot CJ och kanske även CL. Det återstår att se.

PS: Detta är belyst och genomlyst ett flertal gånger i tråden. Finns inget att tillägga.
Så sluta med recyckling av gammalt skvaller i brist på något nytt. Urtråkigt.

Det finns inte ett enda bevis mot att hon brutit mot svensk lag. Det enda som sagts är från er haters som sagt att hon gjort det. Vilket bevis ingenting.
Citera
2025-08-18, 22:05
Medlem
Citat:
Det du tycker är inte alls samma sak som verkligheten. Och innehållet i dina inlägg talar för sig själv, det är uppenbart att du vill kasta alla möjliga saker på Måns. Just det att du hela tiden kallar honom MånsPetter, trots att han i offentligheten kallas Måns, förenar er alla som små hatiska nättroll.
Jag tror det är mycket värre saker som har hänt vilket inte kommit fram. En narkoman hinner ställa till enormt mycket elände och han har definitivt hållit på längre än 2 år. Redan 2015 när han svek Marie Sernholt och sen har det rullat på. Alla som ens varit i närheten av narkotika och fylla kan intyga att jävelskap är mer regel än undantag. MånsPetter beter sig som ett svin och ville ta barnen ifrån sin mamma. Det är det värsta man kan göra.
Citera
2025-08-18, 22:09
Medlem
Citat:
Förklara gärna vad det är hon gör som ingen annan normalt funtad människa hade gjort i den situationen.
För alla andra förstår exakt varför.

Du frågar vad en vanlig kvinna skulle göra....till exempel skulle hon göra så här: hon skulle ansöka om skilsmässa...hon skulle inte göra ett drama om vem som ansökte först...det finns ett äktenskapsförord, vilket innebär att det inte finns något behov av att domstolen ingriper i bodelningen...när hon tillfrågas av en journalist om det skulle hon bara ge en enda kommentar: det är en privatsak...situationen gällande barnen skulle lösas genom avtal, kanske fanns det en möjlighet att A. skulle avsluta skolåret i Sverige och börja skolan i september i England.....till exempel, det är vad en vanlig kvinna skulle göra.
Citera
2025-08-18, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Varför fortsätter du att diskutera en podd som du inte har hört? I podden - som jag har hört - så tas det jag skrev i mitt första inlägg om podden upp. Punkt.

Vad du menar med att han inte "såg scenen från Let's Dance" har jag ingen aning om. Din rappakalja är obegriplig när du blandar ihop allting. Givetvis omnämns inte Let's Dance ö.h.t. i podden, då den kom 2023 och hon var med i LD 2025. Det har jag heller aldrig påstått. Bättre att du slutar kommentera grejer du inte har koll på.
Det skulle ursprungligen heta saxen, men med den spam-hastighet som ni uppvisar här blir man förvirrad med autokorrigering etc.

Och han såg inte sax-tatueringen, men vikingen såg han. Det stämmer alltså inte med det du skriver:

Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Hon säger också att hon gjorde en vikingtatuering när hon var med i Let's Dance (där hon ju bar vikingmaskering), men att Måns inte såg den.
Citera
2025-08-18, 22:23
Medlem
Citat:
Jag skulle aldrig kalla honom för MånsPetter och har en väldigt bra koll på verkligheten med allt som kommit fram. Behöver inte ens kasta saker på honom för han svingar rätt bra själv. Väldigt lösa spekulationer om alkohol går aldrig att jämföra med erkänt drogmissbruk,
Har jag pratat med dig? Jag har också en bra överblick över verkligheten, för båda sidor, över allt som har kommit fram hittills, och jag ser saken annorlunda än du.
Och där har vi en avgörande skillnad mellan de två. Han kan absolut erkänna misstag. Hon absolut inte, hon kan uppenbarligen inte förlora eller tåla kritik eller ens erkänna egna misstag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in