2025-08-17, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyBrah
Köpte 1g moon rocks med 40% thca, Kände absolut ingenting
Köpte 1ml thca olja vape, kände ingenting.
Asså hur fan blir ni bänga på thca? Och tips på shop man ska prova ?
handlat på herbals eller
Citera
2025-08-17, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Det handlar inte om kontakter utan om att dom flesta av oss inte är intresserad av gatudroger längre.

"Köpa hampa och isolat är inte så kul, har redan testat men inget slår en bra bruning. Inga terps, bara thc är så tråkigt slår inte en genuint och bra produkt."

Blanda det med hasch då? Dessutom har du ju terpener i gräset eller haschet du blandar isolatet med, jag förstår inte ens vad du pratar om. Du köpte troligtvis något billigt skräp.

"Sen e det torsk oavsett om dom hittar det med dig (drogtest)"

Ja det förstår väl bokstavligen alla. Att man torskar om man har rökt! Jag pratar om innehav, att du kan ha en ryggsäck med kilon utan att få böter. Det är lagligt att sälja så om du tänk sälja det och inte röka har du inte begått något brott. Efter ett test får du allt tillbaka. Fattar du nu vad vi snackar om? Det är torsk oavsett säger snubben.

"dnm har frf alla alternativ från lamouse skit till bra dry sift och även äkta farmz produkter om man vill fira dry,frozen static men rätt så dyrt"

Jag fattar inte vad du menar där. Det finns ju exakt samma produkter fast med THCa istället för THC. Vad är skillnaden när THCa blir THC när du röker det.
Om du tror att cbd hash med massa isolat är klassat som "samma grej" är det upp till dig, jag vill röka en bra genuin produkt
Citera
2025-08-17, 21:59
Medlem
JuicyBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kutis123
handlat på herbals eller

Swizzle moon rocks.
Och vape från moonvapes
Citera
2025-08-18, 03:06
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Om du tror att cbd hash med massa isolat är klassat som "samma grej" är det upp till dig, jag vill röka en bra genuin produkt
Okej och vill du röka olagliga produkter och har bra kranar är väl toppen. Men när jag säger samma grej är det vad som säljs här i Sverige jag syftar på. Här sålde dom någonting liknande la mousse med olika namn. Det var då jag gick över till THCa. Jag rökte så fint hasch på en klubb i Barcelona. Raspberry hash någonting men det finns inte en chans att jag skulle få tag på en kran som becknar något trippel A, super duper premium.

Hahaha! Det stämmer ändå att jag hade en kass kran. Han står med två stycken heggen och undrar vilken jag vill ha. Den ena sitter det en lapp där det står Pineapple Express och på den andra står det Skywalker OG. Men jag ser ju att båda är La Mousse. Och hasch har normalt inte samma namn som blommorna, utan typ från byn i marocko där dom gjorde det. Visst kan jag köpa från nätet men det är ju i princip samma skit man hittar på gatan.
Citera
2025-08-18, 09:26
Avstängd
Citat:
Köpte 1g moon rocks med 40% thca, Kände absolut ingenting
Köpte 1ml thca olja vape, kände ingenting.
Asså hur fan blir ni bänga på thca? Och tips på shop man ska prova ?

Shit va tråkigt!

Lägg pengarna på thca isolat istället. Funkar mycket bättre än majoriteten av det som säljs på gatan just nu.

Har rökt thca isolat i ett år och jag diggar det fortfarande och ingen direkt tolerans ökning eller nått. Jag får samma bra bänga varje gång och jag har röker ~20mg i en metapipa och kickar på duktigt
Citera
2025-08-18, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Shit va tråkigt!

Lägg pengarna på thca isolat istället. Funkar mycket bättre än majoriteten av det som säljs på gatan just nu.

Har rökt thca isolat i ett år och jag diggar det fortfarande och ingen direkt tolerans ökning eller nått. Jag får samma bra bänga varje gång och jag har röker ~20mg i en metapipa och kickar på duktigt
Har rökt rent isolat, känns rätt desperat att köpa faktiskt och röka själv. Funkar bra att supercharga någon Gröning eller hash men röka det rent är så tråkigt och behövde ta mer och mer varje omgång, kändes mer som ett vejp rus än rökning men funkar
Citera
2025-08-18, 13:50
Medlem
Citat:
Shit va tråkigt!

börja du it hosta som fan?
Citera
2025-08-18, 14:26
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Shit va tråkigt!

Utan terpener och andra cannabinoider funkar det inte alls bättre. Då blir ruset kort och trist. Du behöver ju blanda med cbd-buds eller nåt isf.

Jätteslöseri att röka det rent. Hur skulle man ens kunna bli bäng utan nåt som "informerar" ruset om hur det ska bli dvs terpener.
Citera
2025-08-18, 17:02
Medlem
JuicyBrahs avatar
Citat:
Shit va tråkigt!

Vart köper du ditt isolat`??
Citera
2025-08-18, 21:03
Medlem
Citat:
Vart köper du ditt isolat`??

Funkar det bra att blanda in isolat i cbd röka trillar det inte av bara? Hur mycket behöver man av det ens?
Citera
2025-08-18, 22:08
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Vilken sort köpte du?
Amnesia glasshouse vilket märktes då det nästan kändes som en lättare LSD tripp, dock rejält överprisade och idag körde jag critical mass från kushy, betydligt skonsammare för plånboken. Dom här kan man bli bäng på men jag tror felet folk gör är att ta för få bloss bara, man kan ju lätt dra iallafall 10-12 på en 1g julle
Citera
2025-08-19, 01:15
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellosh00
Funkar det bra att blanda in isolat i cbd röka trillar det inte av bara? Hur mycket behöver man av det ens?

Som en tidigare nämnt i tråden fungerar 1g isolat per 5g cbd ungefär. Då får du riktigt bra gung i grejjerna vill jag påstå.
Knåda in bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in