Citat:
Ursprungligen postat av
janer2k
Meh ni har säkert dåliga kontakter, finns både bra grönt och brunt nu tillgängligt, köpa hampa och isolat är inte så kul, har redan testat men inget slår en bra bruning. Inga terps, bara thc är så tråkigt slår inte en genuint och bra produkt. Sen e det torsk oavsett om dom hittar det med dig (drogtest) dnm har frf alla alternativ från lamouse skit till bra dry sift och även äkta farmz produkter om man vill fira dry,frozen static men rätt så dyrt
Det handlar inte om kontakter utan om att dom flesta av oss inte är intresserad av gatudroger längre.
"Köpa hampa och isolat är inte så kul, har redan testat men inget slår en bra bruning. Inga terps, bara thc är så tråkigt slår inte en genuint och bra produkt."
Blanda det med hasch då? Dessutom har du ju terpener i gräset eller haschet du blandar isolatet med, jag förstår inte ens vad du pratar om. Du köpte troligtvis något billigt skräp.
"Sen e det torsk oavsett om dom hittar det med dig (drogtest)"
Ja det förstår väl bokstavligen alla. Att man torskar om man har rökt! Jag pratar om innehav, att du kan ha en ryggsäck med kilon utan att få böter. Det är lagligt att sälja så om du tänk sälja det och inte röka har du inte begått något brott. Efter ett test får du allt tillbaka. Fattar du nu vad vi snackar om? Det är torsk oavsett säger snubben.
"dnm har frf alla alternativ från lamouse skit till bra dry sift och även äkta farmz produkter om man vill fira dry,frozen static men rätt så dyrt"
Jag fattar inte vad du menar där. Det finns ju exakt samma produkter fast med THCa istället för THC. Vad är skillnaden när THCa blir THC när du röker det.