2025-08-15, 00:02
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Beställde hem en femma och tog vanlig frakt, ska man noja för att det inte kommer fram eller sitter jag säkert? Tänker att så länge det inte är darknet ska det väl vara lugnt och även från FS har jag bara fått en stulen leverans av typ 100
Citera
2025-08-15, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Beställde hem en femma och tog vanlig frakt, ska man noja för att det inte kommer fram eller sitter jag säkert? Tänker att så länge det inte är darknet ska det väl vara lugnt och även från FS har jag bara fått en stulen leverans av typ 100
Darknet alltid bättre min vän, bättre kvalitet kontra priset
Citera
2025-08-15, 02:40
Medlem
Koodas avatar
Du kan ju lika bra köpa hasch utan THC och isolat, då kan du ju göra det hur starkt du vill. Sedan är det ju lagligt vilket är rätt skönt. Kvaliteten på darknet är ju anledningen till att folk köper THCa istället. Du kan få ett hegge bra röka för sex lax med isolat. Olagligt hasch är smutsigt idag känns det som. I alla fall jag tycker det känns betydligt bättre att göra rökat själv så jag vet vad fan det är i.

Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Darknet alltid bättre min vän, bättre kvalitet kontra priset
Citera
2025-08-15, 10:53
Medlem
Citat:

varför skulle du inte sitta säkert du köpt thca antar jag?
åker folk dit på sälja eller köpa thca?
Citera
2025-08-15, 11:14
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
varför skulle du inte sitta säkert du köpt thca antar jag?
åker folk dit på sälja eller köpa thca?
Nej nej men tänkte om nån posthora blir misstänksam och öppnar och förväxlar budsen med vanligt gräs, ja, det är THCA jag beställt. Såg några i tråden snackade om kushy, schyssta priser och ska vara bra kvalle så tänkte varför inte
Citera
2025-08-15, 11:38
Medlem
Citat:
Nej nej men tänkte om nån posthora blir misstänksam och öppnar och förväxlar budsen med vanligt gräs, ja, det är THCA jag beställt. Såg några i tråden snackade om kushy, schyssta priser och ska vara bra kvalle så tänkte varför inte

Inget känt problem, det har ju även sänts från ett företag med en känd avsändare.

Problemet med försändelser från darknet är ju att dom skickas via gula brevlådorna utan känd avsändare (oftast falska avsändare skrivna direkt på breven)

Skulle dom börja rota bland företagens försändelser får vi hoppas att dom åtminstonde vänder sig till den som faktiskt skickade paketet och inte den eventuella mottagaren.

Vi båda förstår nog skillnaden i volym på brev som skickas via dom gula brevlådorna gentemot paketen/breven som går via företagsposten.
Citera
2025-08-15, 19:45
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riotriotriot
Har du kontaktat dom angående det? Vad säger dom?

Nej, det har jag inte.
Citera
2025-08-16, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kooda
Du kan ju lika bra köpa hasch utan THC och isolat, då kan du ju göra det hur starkt du vill. Sedan är det ju lagligt vilket är rätt skönt. Kvaliteten på darknet är ju anledningen till att folk köper THCa istället. Du kan få ett hegge bra röka för sex lax med isolat. Olagligt hasch är smutsigt idag känns det som. I alla fall jag tycker det känns betydligt bättre att göra rökat själv så jag vet vad fan det är i.
Meh ni har säkert dåliga kontakter, finns både bra grönt och brunt nu tillgängligt, köpa hampa och isolat är inte så kul, har redan testat men inget slår en bra bruning. Inga terps, bara thc är så tråkigt slår inte en genuint och bra produkt. Sen e det torsk oavsett om dom hittar det med dig (drogtest) dnm har frf alla alternativ från lamouse skit till bra dry sift och även äkta farmz produkter om man vill fira dry,frozen static men rätt så dyrt
Citera
2025-08-17, 11:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av grisigmuslim
Betalar du 9 lax för ett hegge fulröka?

Fan köp riktigt istället för 6 lax.

Fattar inte varför folk ska hålla på med massa varianter av weed.

Sluta bara vara så jävla pundiga så slipper ni bängen, läser om folk i tråden som sagt 5 gånger att de varit utomlands. Hur fan kan man bete sig så pundigt så polisen varit på dig fem gånger gällade röka.

Jag har rökt över 10 år och aldrig haft med polisen att göra i det syftet.

Du kan inte jämföra ett hekto isolat med vanlig cannabis.
1g isolat håller mig typ en vecka. 1g bra cannabis håller mig en dag.

Och mycket av det på gatan är inte ens cannabis som säljs så jag är tvärnöjd med thca.

Men håll dig till ditt ”riktiga” för 6 lax. Om du inte odlar själv så har du oftast ingen aning om vad du röker.
Citera
2025-08-17, 18:30
Medlem
Citat:
Testade budsen från ST igår och dem gjorde mig tvärbäng, faktiskt inte helt olikt första gången på vanligt gräs. Knallröda ögon, muntorrhet, sexet med tjejen blev helt himmelskt och jag låg och tryckte proteinbar efter proteinbar i soffan och sen däckade jag. Kan bara ta och göra ett ordentligt utskrik till ST för det här gjorde dem fan bra. Fortfarande efterbäng och lite dimmig i huvudet såhär 16 timmar efteråt
Vilken sort köpte du?
Citera
2025-08-17, 20:01
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Meh ni har säkert dåliga kontakter, finns både bra grönt och brunt nu tillgängligt, köpa hampa och isolat är inte så kul, har redan testat men inget slår en bra bruning. Inga terps, bara thc är så tråkigt slår inte en genuint och bra produkt. Sen e det torsk oavsett om dom hittar det med dig (drogtest) dnm har frf alla alternativ från lamouse skit till bra dry sift och även äkta farmz produkter om man vill fira dry,frozen static men rätt så dyrt
Det handlar inte om kontakter utan om att dom flesta av oss inte är intresserad av gatudroger längre.

"Köpa hampa och isolat är inte så kul, har redan testat men inget slår en bra bruning. Inga terps, bara thc är så tråkigt slår inte en genuint och bra produkt."

Blanda det med hasch då? Dessutom har du ju terpener i gräset eller haschet du blandar isolatet med, jag förstår inte ens vad du pratar om. Du köpte troligtvis något billigt skräp.

"Sen e det torsk oavsett om dom hittar det med dig (drogtest)"

Ja det förstår väl bokstavligen alla. Att man torskar om man har rökt! Jag pratar om innehav, att du kan ha en ryggsäck med kilon utan att få böter. Det är lagligt att sälja så om du tänk sälja det och inte röka har du inte begått något brott. Efter ett test får du allt tillbaka. Fattar du nu vad vi snackar om? Det är torsk oavsett säger snubben.

"dnm har frf alla alternativ från lamouse skit till bra dry sift och även äkta farmz produkter om man vill fira dry,frozen static men rätt så dyrt"

Jag fattar inte vad du menar där. Det finns ju exakt samma produkter fast med THCa istället för THC. Vad är skillnaden när THCa blir THC när du röker det.
Senast redigerad av Iwasbanned2 2025-08-17 kl. 20:06.
Citera
2025-08-17, 21:00
Medlem
JuicyBrahs avatar
Köpte 1g moon rocks med 40% thca, Kände absolut ingenting
Köpte 1ml thca olja vape, kände ingenting.
Asså hur fan blir ni bänga på thca? Och tips på shop man ska prova ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in