Citat:
Ursprungligen postat av
2.3
Du tycker att hon har karisma och utstrålning, jag tycker det inte. Kanske svårt att avgöra vem av oss som har rätt. Jag kommer ändå aldrig ge mig på det att man kan bli väldigt framgångsrik bara genom att vara snygg, ha kända släktingar samt en förmåga att förvalta dessa saker på ett företagarsätt.
Visst är det sedan så att enbart att man är tjej, snygg och framgångsrik retar upp folk å det grövsta. Något som f ö är bra för affärerna det också. Och har man sedan mage att vara kändisbarn sticker det ännu mer i ögonen. Men jag som då har dålig koll har fått uppfattningen att hon är bortskämd, dryg samt att hon gjort en hel del småpuckade saker. Varför har jag fått den uppfattningen?
Jag bara konstaterar att hon inte skulle ha kunnat bli så framgångsrik och få så många följare om hon inte hade en personlig utstrålning som tilltalade folk.
Att du upplever henne som dryg och bortskämd tolkar jag som ett utslag av din avundsjuka. Du upplever negativa känslor när du ser och hör om henne och projicerar det på henne, att hon måste ha en negativ personlighet som orsakar de känslorna hos dig.
Jag upplever inget negativt när jag ser henne och har aldrig uppfattat henne som dryg. Om någon är så brukar det ju sippra ut rykten att den varit otrevlig mot hotell- eller restaurangpersonal eller liknande. Snäst mot butiksanställda eller nåt.
Sen vet jag inte vad hon skulle ha gjort för småpuckade saker. Var har du fått den uppfattningen ifrån?