2025-08-14, 00:10
  #9889
Medlem
Alltså jag är ingen följare av Bianca, däremot av brott och kriminalfall, därav aktivitet i den här tråd. Jag var dock tvungen att gå in på hennes Instagram nu och kolla om hon kommenterat rättegången och det har hon.

Hon hade 3 min hemma så hon hade inte tid att hitta några byxor står det till en bild på hennes story med dagens byxlösa outfit (kortkort).

Hon skriver även "fuck with my peace and i'll take you to court" . Alltså what the fuck. men jag kan inte ta människan seriöst. Dessa texter, särskilt den senare, visar ju tydligt att hon inte är rädd.
Citera
2025-08-14, 00:10
  #9890
Medlem
Xedomes avatar
Vilket psykfall. Vem förföljer en annan människa, går fram och knackar hen på axeln och säger ”- Jag ska inte slå dig, men jag är här nu.” Källa Expressen:

https://youtube.com/shorts/WShdCdl2EfM?si=7FFpt8g6t6dIGYaO

Undrar hur man hade reagerat i en sån situation.

Den episka varianten är förstås att svara ”- Jag är inte här. Nu slår jag ner dig.” För den kvicktänkta. Sen jämnar man fanskapet med marken.

Förstår att det måste vara skrämmande, särskilt om man inte är stor och stark. Samtidigt ser han lika skräckinjagande ut som en ostbåge.

Hoppas att han får vad han förtjänar nu.
Citera
2025-08-14, 00:14
  #9891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Vilket psykfall. Vem förföljer en annan människa, går fram och knackar hen på axeln och säger ”- Jag ska inte slå dig, men jag är här nu.” Källa Expressen:

https://youtube.com/shorts/WShdCdl2EfM?si=7FFpt8g6t6dIGYaO

Undrar hur man hade reagerat i en sån situation.

Den episka varianten är förstås att svara ”- Jag är inte här. Nu slår jag ner dig.” För den kvicktänkta.

Förstår att det måste vara skrämmande, särskilt om man inte är stor och stark. Samtidigt ser han lika skräckinjagande ut som en ostbåge.

Hoppas att han får vad han förtjänar nu.

Jag har svårt att se på vilket vis det skulle vara ett hot, att knacka någon på axeln och säga att man inte ska slå en person, men verifiera att man är där. Det kan inte räknas som ett hot. Vore annat om han sagt att han skulle slå henne.
Citera
2025-08-14, 00:21
  #9892
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Jag har svårt att se på vilket vis det skulle vara ett hot, att knacka någon på axeln och säga att man inte ska slå en person, men verifiera att man är där. Det kan inte räknas som ett hot. Vore annat om han sagt att han skulle slå henne.

Du behöver se till helheten av situationen. Annars skulle hotande personer utnyttja den luckan och uttrycka sig "jag ska inte mörda dig!" med förbannat röstläge.
Citera
2025-08-14, 00:21
  #9893
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hon har ju följt honom i 1,5 år innan polisanmälan

Det är tyvärr detta som den här sjuka stalkern inbillat sig, alltså det finns bara i hans hjärna som en fantasi! Vad skulle Bianca Ingrosso ens med honom till då, han är ju inte inom artistbranschen och hon kan väl välja och vraka!
Stalkern kommer säkert själv bli översköljd med en massa beundrarbrev framöver från andra galna och mordiska stalkers, så han får känna på hur det känns att bli stalkad, idioten!
Citera
2025-08-14, 00:35
  #9894
Medlem
Xedomes avatar
Självupptagna män finns det i överflöd.. Ingen kvinna tänder på det. Det räcker med att snegla på hans instagram i 10 sekunder, för att se att Fabbe är en narcissist med mindrevärdeskomplex och självhävdelsebehov:
” Jag boxar en päronboll. Jag på bron. Jag stretchar och gör en film. Jag fikar med solglajjerna på. ”

Finns inget som helst attraktivt med det. Sedan ser han liten och klen ut ändå, för sin ålder.
Citera
2025-08-14, 00:38
  #9895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Du behöver se till helheten av situationen. Annars skulle hotande personer utnyttja den luckan och uttrycka sig "jag ska inte mörda dig!" med förbannat röstläge.

Trots helheten ser jag det inte som ett hot att lägga handen på någons axel och säga "jag är här nu" att han sa jag ska inte slå dig var väl bara bra, tänker jag. Men om hon då säger nej, ta bort handen. Behöver han ju såklart ta bort handen. Annars blir det inte okej. Förstod det däremot som att han hade tagit bort handen rätt snabbt.
Citera
2025-08-14, 00:42
  #9896
Medlem
Han måste va gravt psykiskt sjuk! Vem fan vill stalka nån överhuvud taget i den familjen! ? Den ena värre än den andra! Hoppas han får hjälp att förstå att hon/dom i den släkten är inge att ha! Hjärndöda och lever på släkt namnen!
Citera
2025-08-14, 00:44
  #9897
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Alltså jag är ingen följare av Bianca, däremot av brott och kriminalfall, därav aktivitet i den här tråd. Jag var dock tvungen att gå in på hennes Instagram nu och kolla om hon kommenterat rättegången och det har hon.

Hon hade 3 min hemma så hon hade inte tid att hitta några byxor står det till en bild på hennes story med dagens byxlösa outfit (kortkort).

Hon skriver även "fuck with my peace and i'll take you to court" . Alltså what the fuck. men jag kan inte ta människan seriöst. Dessa texter, särskilt den senare, visar ju tydligt att hon inte är rädd.
Nej det verkar inte som hon är rädd med den retoriken och med den klädseln hon hade på sig. Hade jag blivit utsatt för en stalker som sexuellt trakasserade mig och hotade mig och jag varit rädd så hade jag icke gått in och mött honom i kortkort, urringat och blottat halva bysten. Jag hade skylt mig så gott det gått.
__________________
Senast redigerad av divadnil 2025-08-14 kl. 01:03.
Citera
2025-08-14, 00:45
  #9898
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det kommer han att få, för han verkar vara språkbegåvad och intelligent och ser bra ut . Är säker på att Bianca varit intresserad också annars hade hon inte läst allting från honom .

Bianca har inte läst för att hon är intresserad, Bianca har läst för att samla bevis på att han trakasserar henne.

Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Jag är inte säker på att Bianca varit intresserad.

Men många andra kvinnor kommer att bli/ och är redan det efter detta uppdagades. De sitter och suktar efter den här mannen med det ihärdiga kärleksförklaringarna. Blommor, lägger ner tid, dyker upp, beskyddande mot andra män osv. Kvinnor älskar sånt.
Inte alla kvinnor.
De kvinnorna som suktar efter denna 40 åriga losern och uppskattar hans beteende är bara wt-tjejer. Ingen normal kvinna vill ha en kille som Fabian som beter sig som en tredje förälder. Fabian är tanig som en pinne, han skulle inte kunna sparka ned ens ett barn.
Citera
2025-08-14, 00:47
  #9899
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Nej det verkar inte som hon är rädd med den retoriken och med den klädseln hon hade på sig. Hade jag blivit utsatt för en stalker som sexuellt trakasserade mig och hotade mig och jag varit rädd så hade jag icke gått in och mött honom i kortkort, urringat och blottat halva bysten. Jag hade skylt mig så mycket det gått.

Ja exakt så hade man ju gjort. Skylt sig så gott det går.
Citera
2025-08-14, 00:48
  #9900
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Nej det verkar inte som hon är rädd med den retoriken och med den klädseln hon hade på sig. Hade jag blivit utsatt för en stalker som sexuellt trakasserade mig och hotade mig och jag varit rädd så hade jag icke gått in och mött honom i kortkort, urringat och blottat halva bysten. Jag hade skylt mig så mycket det gått.

Det är ju det han vill? Han vill ju att hon ska vara rädd. Om hon visar att hon är rädd så vinner han. Jag hade precis som Bianca vägrat låta något psykfall kontrollera mitt liv eller min klädsel. I slutändan är han bara tuff på internet, inte i verkligheten. Bianca har inget att skämmas för, det är han som ska vara rädd. Lägg skammen där den här hemma, vilket är hos honom, inte hos henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in