Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-13, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Såg han henne inte?

Jo de satt i samma rum idag. Men inte igår.
Citera
2025-08-13, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Blir inte fallet speciellt för de har väl aldrig haft iprincip någon dialog mellan varandra?

Jo han har haft dialog med henne flera gånger per dag i månader.
Citera
2025-08-13, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Här missar du ju att hon blockerat konto på konto, en handling som ju utan tvivel visar att kontakt är oönskad. Man behöver således inte uttrycka ”jag vill inte att du kontaktar mig” utan det räcker med att ha agerat genom att begränsa möjligheten för personen att fortsätta med den oönskade kontakten
Intressant att hon som kändis använder sina sociala media-konton som är öppna för allmänheten.
Jag har skickat exempelvis frågor till olika kändisar och sällan får svar tillbaka.
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2025-08-13 kl. 22:21. Anledning: ,.
Citera
2025-08-13, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Bianca var ju jättesnygg idag i sin korta svarta klänning. Kul att se hur hon driver med stalkern.

Igår vittnade hon och då var hon propert klädd i kavaj.

Idag var det hans tur att bli hörd och hon var åhörare och hade klätt upp sig för att psyka honom.

Men om hon vill ge sken av att vara så rädd så kanske hennes klädsel är ett konstigt val.
Citera
2025-08-13, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Jo han har haft dialog med henne flera gånger per dag i månader.
Han skickar ju meddelande utan att de snackar något iprincip något mellan varandra.
Allstå snarare en monolog, inte dialog.
Citera
2025-08-13, 21:51
Medlem
Citat:
Han skickar ju meddelande utan att de snackar något iprincip något mellan varandra.
Allstå snarare en monolog, inte dialog.

Är beredd att hålla med dig.
Citera
2025-08-13, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Varsågod.

https://gofile.io/d/IHZVlC

Sinnesundersökning, tack. Personlighetsstörning räcker inte, han verkar paranoid.
Citera
2025-08-13, 21:53
Medlem
Citat:
Såg han henne inte?

Det är flera som skrivit att det var i samma rum o han satt nog inte o blundade när hon satt där i sin korta urringade klänning🙂 Eller?
Citera
2025-08-13, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av So.far.so.good
Har nu också läst FUP. Fy fan vilket jävla missfoster han är. Helt väck i huvudet. Han borde sitta på rättspsyk med speciell utskrivningsprövning. Länge. Den där hjärnan kommer inte bli friskare i fängelset. Där finns det ingen hjälp för sådana som han. Dvs, han går ut i samma skick som han gick in. Med tanke på historiken så kommer den tiden i fängelset inte göra honom friskare.
En galenpanna.

Exakt.
Citera
2025-08-13, 21:55
Medlem
polseks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ja man kan verkligen börja fundera över varför hon valde att vara lättklädd för honom? Vill hon teasa honom?

Normalt sett borde väl hon undvika att klä sig minimalt under såna här omständigheter?

Jag trodde mig ha läst att hon skulle sitta i ett åhörarrum förutom när hon vittnade (och då brukar man skicka ut den tilltalade i ett annat rum).

Varken domarna eller den tilltalade har förmodligen sett hennes klädsel idag.
Citera
2025-08-13, 22:00
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Det var igår, när hon skulle vittna. Idag satt hon i rättssalen mitt emot honom.
Ok
Citat:
Intressant att hon som kändis använder sina sociala media-konton som är öppna för allmänheten.
Jag har skickat exempelvis frågor till olika politiker utan att få svar från någon någon gång.
Hon har inte använt dom för att kommunicera med Fabian.
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Men om hon vill ge sken av att vara så rädd så kanske hennes klädsel är ett konstigt val.
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Exakt så är min tanke också. Vill man inte ha med någon att göra så klär man på sig.
Citat:
Det är flera som skrivit att det var i samma rum o han satt nog inte o blundade när hon satt där i sin korta urringade klänning🙂 Eller?
Varför skulle hon anpassa sina kläder till förövaren? Det vore ju att kuva sig för en sinnessjuk dåre. Det är inte Iran.
Citera
2025-08-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Ok

Hon har inte använt dom för att kommunicera med Fabian.

Varför skulle hon anpassa sina kläder till förövaren? Det vore ju att kuva sig för en sinnessjuk dåre. Det är inte Iran.
Men hon använder sina sociala medier konton regelbundet som är öppna för allmänheten och hon ser hans meddelanden.
Att det är så lätt att få tag i henne.
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2025-08-13 kl. 22:05. Anledning: U.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in