2025-08-12, 15:39
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rejectedbymen
Syns thc-a som thc på pissprov?
ja
Citera
2025-08-12, 23:44
Medlem
Kan varmt rekommendera Gravity Pen, ifrån Uforia. Alla är överraskande potenta.
Citera
2025-08-13, 15:21
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Testade budsen från ST igår och dem gjorde mig tvärbäng, faktiskt inte helt olikt första gången på vanligt gräs. Knallröda ögon, muntorrhet, sexet med tjejen blev helt himmelskt och jag låg och tryckte proteinbar efter proteinbar i soffan och sen däckade jag. Kan bara ta och göra ett ordentligt utskrik till ST för det här gjorde dem fan bra. Fortfarande efterbäng och lite dimmig i huvudet såhär 16 timmar efteråt
Citera
2025-08-14, 10:23
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riotriotriot
Kan varmt rekommendera Gravity Pen, ifrån Uforia. Alla är överraskande potenta.

Frågan är vad dom innehåller då ingen av dom syns på piss.

Annars håller jag med.
Senast redigerad av Lifestealer 2025-08-14 kl. 10:34.
Citera
2025-08-14, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Testade budsen från ST igår och dem gjorde mig tvärbäng, faktiskt inte helt olikt första gången på vanligt gräs. Knallröda ögon, muntorrhet, sexet med tjejen blev helt himmelskt och jag låg och tryckte proteinbar efter proteinbar i soffan och sen däckade jag. Kan bara ta och göra ett ordentligt utskrik till ST för det här gjorde dem fan bra. Fortfarande efterbäng och lite dimmig i huvudet såhär 16 timmar efteråt

Fast 180kr per gram i lägsta pris möjligt, ehm? Många andra sidor kan du ju komma ner till 60-70,- grammet för samma produkter..
Citera
2025-08-14, 12:51
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kutis123
Fast 180kr per gram i lägsta pris möjligt, ehm? Många andra sidor kan du ju komma ner till 60-70,- grammet för samma produkter..
Kan du ge mig en sån sida? Hade varit guld. Ja, palla betala 224kr grammet bara för att det är lagligt..
Citera
2025-08-14, 12:52
Medlem
grisigmuslims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Vad är det för sorts kvantiteter som distributörer måste handla för få det för par kronor grammet?

Jag kan inte få det under 90kr/gram när jag köper ett hekto

Betalar du 9 lax för ett hegge fulröka?

Fan köp riktigt istället för 6 lax.

Fattar inte varför folk ska hålla på med massa varianter av weed.

Sluta bara vara så jävla pundiga så slipper ni bängen, läser om folk i tråden som sagt 5 gånger att de varit utomlands. Hur fan kan man bete sig så pundigt så polisen varit på dig fem gånger gällade röka.

Jag har rökt över 10 år och aldrig haft med polisen att göra i det syftet.
Citera
2025-08-14, 12:58
Medlem
Citat:
Kan du ge mig en sån sida? Hade varit guld. Ja, palla betala 224kr grammet bara för att det är lagligt..

Hela sidan vi just nu sitter och kommunicerar på är fullt av annonser där det kostar runt 100,- grammet vid köp av mindre mängd.
Citera
2025-08-14, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grisigmuslim
Betalar du 9 lax för ett hegge fulröka?

Fan köp riktigt istället för 6 lax.

Fattar inte varför folk ska hålla på med massa varianter av weed.

Sluta bara vara så jävla pundiga så slipper ni bängen, läser om folk i tråden som sagt 5 gånger att de varit utomlands. Hur fan kan man bete sig så pundigt så polisen varit på dig fem gånger gällade röka.

Jag har rökt över 10 år och aldrig haft med polisen att göra i det syftet.

Med dagens klimat där invandrargrupper tagit över cannabis försäljningen är fulrökat från dessa siter säkerligen i 50% av fallen hälsosammare än gräset.

Bor man långt ifrån våra tre större städer och lyckas vaska fram ett hekto grönt för 6 laxar riskfritt (du köper det rent fysiskt alltså, inte beställer det på darknet etc) så är det nog snarare 90% chans att du får nått besprutat.
Citera
2025-08-14, 13:17
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Här finns ju för 64-80kr https://nordicmedcan.se/produkt/thca-hash-block/ så finns iallafall.
Citera
2025-08-14, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Frågan är vad dom innehåller då ingen av dom syns på piss.

Annars håller jag med.

Har du kontaktat dom angående det? Vad säger dom?
Citera
2025-08-14, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Riotriotriot
Har du kontaktat dom angående det? Vad säger dom?

Också nyfiken för det står ju thc-a därför jag undvikit det så man kan använda bilen men om de ej visar på prov är det ju både guld och lite misstänksamt samtidigt o.O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in