2025-08-13, 17:31
Avslutad
Fabian är psykiskt sjuk och kommer aldrig att sluta eftersom han inte får någon vård i Sverige. Här snackar vi som mest om några månaders fängelse för det ses inte som så allvarligt tydligen att trakassera, hota, förfölja och förstöra en persons liv. Det bästa vore om någon tog Fabian av daga för allas bästa.
Citera
2025-08-13, 17:31
Avslutad
Är han testad på rättspsyk .jag tyckervspontant den är sjuk farlig för henne och andra kvinnor som inte ens känner honom .
Så sjukt
Citera
2025-08-13, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det var det första jag märkte när jag läste om detta på AB. Den här familjen gör allt för uppmärksamhet, så jag är inte direkt överraskad. Jag är ingen sympati för henne.

Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Ja men absolut. Men själv hade jag aldrig klätt mig så vid sjuka människor. Se till exempel inom vården, där man vårdar liknande personer son F*bian. Där ska det inte vara urringat, täckta axlar, över knä osv. Varför låta honom titta....

Klart hon får klä sig hur hon vill, men hade aldrig velat ge honom den chansen..
Det är det här som är så opassande Bianca gör, alltid. Det gäller klä sig sexigt i rådhuset så alla förstår varför gärningsmannen agerade som han gjorde. Detta är väntat. Som hon alltid visar upp brösten så är det faktiskt inte oväntat nån man reagerar. Någonstans måste man själv ta ansvar. Bianca kunde ha råkat mycket värre ut, blivit överfallen och utnyttjad… ja ni förstår.
Citera
2025-08-13, 17:36
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Nej, i en svensk rättssal är man anständigt klädd. Det handlar om respekt inför domstolen. Samma sak med WTs som klampar in med foppatofflor och keps på sig utan att ta av sig huvudbonaden.

Måste hålla med och känner mig som en antifeminist…men det samma gäller faktist alla kön, det finns oskrivna regler för många sammanhang.

Hon gjorde nog så för uppmärksamhetens skull, blir väl en debatt om detta. Tänk om Bauer hade dykt upp med cowboyhatt och Lovisa hade klätt ut sig till Elsa i Frozen. Filmteamet är ju på plats varför passade de inte på 😂 släng in mormor C med - hon hade kunnat haft på sig ett regnställ och lösnäsa.
Citera
2025-08-13, 17:37
Avstängd
Fortsatt häktad. Skönt för Bianca.
Citera
2025-08-13, 17:39
Avstängd
22 augusti kommer domen kl 11. Hoppas det överklagas
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
I väntan på dom då lr?
Ja
Citera
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Bra!

Hoppas hon dricker vin med sina kompisar ikväll och njuter av lugnet ❤️
Citera
2025-08-13, 17:40
Medlem
Jofs avatar
Han verkar vara psykiskt sjuk. Borde dömas till psykvård. Då blir han oskadliggjord för längre tid.
Citera
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:

Då lär han få fängelse, men frågan är hur länge. Förhoppningsvis blir det längre än det skambud som åklagaren yrkade på.
Citera
Medlem
Citat:
Inte om han är släppt eller inte, endast de jag är ute efter

Han kvarstannar i häkte, skrev media.
Citera
2025-08-13, 17:41
Medlem
Hon är god för hur många miljoner?
Herregud, köp några riktigt stora och otäcka snubbar som söker upp han och har lite skoj med honom.
Problemet hade varit löst för länge sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in