Citat:
Ursprungligen postat av
hjortronskylt
Plöjt FUPen idag och fyfaaaaan vad han är sjuk! Och läskig! Tänk att det finns så gränslöst verklighetsfrånvända människor. Han är ingen som jag vill ska få gå fritt på gatan direkt.
Så hemskt att han inte kommer få vård utan släpps fri bara om några år... han kommer ju helt klart bara fortsätta. Antingen med Bianca, eller nästa offer för hans "kärlek"... usch usch usch!
Jo men med en årsinkomst på nära 500,000 så är han inte störd-störd som typ Richard Andersson eller Theodor Engström. Han går liksom inte runt arbetslös i samma kläder i 5 månader eller sover i en silvertejpad 740 full med döda kattungar.
Som andra skriver är det snarare sociopatisk/psykopatiskt/personlighetsstörning...
Citat:
En annan sak. Åker du dit. Då kommer jag knulla så mycket brudar här. Och åker till Amsterdam. Knulla 40 horor. Filmar och jag skickar det till dig. Det, det är så lågt och ovärdigt. Och då fyller du 31 i år va. Och då kan jag säga att det, det är inte acceptabelt någonstans.
och
Citat:
Men en till sån här sak. Att jag hör dig uttala dig på, i media eller något gillar bara
överkroppsbilder på, på snubbar serbens bilder. Att du går runt och raggar så här som du gör lägger ut underklädesbilder och så vidare. Som inte handlar om jobb. Men då har du bränt dina broar totalt alltså. Det ska du ha jävligt klart för dig. Jag sa det till dig att en enda grej till. Jag är en snubbe som aldrig glömmer. Jo, jag sa åt dig Bianca blocka mig inte igen alltså. Du håller på och jävlas så gör det igen. Alltså det här du har sagt i media. Allt som kommer upp på TikTok och så vidare.
Asså wallah bror jag svär värsta knulla asså abo mannen bror!