2025-08-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
https://gofile.io/d/IHZVlC
Tackar Angeliqa
Tack ska läsa den sedan
Citera
2025-08-12, 17:31
Medlem
Hade jag varit Bianca hade jag nog sett till att likvidera fanskapet genom någon ung gängkriminell. Går ju ej att leva normalt med ett psyko som förföljer en.
Senast redigerad av Stockholmskisen 2025-08-12 kl. 17:34.
Citera
2025-08-12, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Hade jag varit Bianca hade jag nog sett till att likvidera fanskapet genom någon ung gängkriminell. Går ju ej att leva normalt med ett psyko som förföljer en.
Ja det är antagligen den bästa lösningen på detta eller att han aldrig släpps ut igen.
Citera
2025-08-12, 17:38
Medlem
Ge snubben dubbelt straff...
1 För att han förföljer henne.
2.Hallå...Bara en RIKTIG IDIOT springer efter Bianca Ingrosso .Hon är inget och ha ändå
Citera
2025-08-12, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Ge snubben dubbelt straff...
1 För att han förföljer henne.
2.Hallå...Bara en RIKTIG IDIOT springer efter Bianca Ingrosso .Hon är inget och ha ändå

Din åsikt om Bianca är subjektivt
Citera
2025-08-12, 17:42
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Konstigt att han nekat till anklagelserna när det finns så mycket bevis mot honom, idioten har ju skickat filmer på sig 😂

Tror nog de kan ha haft någon typ av relation eller ONS innan han kikade ur. Det mesta talar väl för det?
Citera
2025-08-12, 17:42
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackBeer
Nä kan säkert vara så att stryk inte skulle hjälpa. Jag har inte läst på om denna person men jag förmodar att någon form av psykisk störning/diagnos ligger ligger till grund för hans beteende.
Jag kan slå vad om att han hade klarat de kriterier som krävs för att få en NPD diagnos.
Citera
2025-08-12, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Nu visar advokaten en bild där Bianca likeat ett meddelande från den misstänkte.

– Det måste jag har råkat likea, säger hon.

Eller har du gjort det avsiktligt? undrar advokaten.

– Jag skjuter hellre mig själv än att likea något från honom avsiktligt, svarar hon tillbaka.

Från aftonbladet

Samtidigt att hon skulle råka likea när hon har deta som jobb är inte troligt.
Hennes historia går inge vidare ihop heller och det saknas bevis för det mesta hon påstår.

Det är något mer som ligger bakom deta var så säkra
Wow du är detektiv eller hur?
Citera
2025-08-12, 17:48
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen

Som jag förstått det...Tydligen är Bianca släkt med någon/några ruggigt otrevliga personer som ses som ytterst kriminella? Hörsägen eller bara struntprat?
Citera
2025-08-12, 17:50
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Tror nog de kan ha haft någon typ av relation eller ONS innan han kikade ur. Det mesta talar väl för det?
Nej, det troligaste är att han har haft en fascination för BI sen tidigare och fick vid någon tidpunkt kontakt med ett konto på Facebook som utgav sig för att vara henne. Att detta fakekontot gav honom den bekräftelsen som han hade önskat och hoppats på, samtidigt som den riktiga BI ignorerade honom totalt, skapade ett slags kaos hos honom. Och det är det inre kaoset som hon senare har fått bevittna.
Citera
2025-08-12, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano

Absolut ingenting talar för det, för då hade det givetvis funnits bevis för det.
Citera
2025-08-12, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InFlandersFields
Wow du är detektiv eller hur?
Det är för mycket konstigheter i hennes berättelse och det lutar åt att något annat ligger bakom deta. Hon ljuger skulle jag säga.

"En film där den misstänkte säger att en dörr skulle sparkas in, trodde du att det var något som skulle förverkliga?, undrar advokaten.

– Ja alltså, jag vill inte vara elak men ja. Med honom på fel humör vet man aldrig.

Kan det vara på grund av anmälan av årsredovisningen som gjorde att Bianca anmälde den misstänkte, frågar hon sen?

– Nej, alla anmäler mig hela tiden.

Då frågar advokaten: Från allra första gången du upptäckte honom, var det lite knasigt roligt och spännande i början?

– Absolut inte, inget av det här är knasigt roligt och spännande överhuvudtaget. Jag vill bara bli av med honom, säger Bianca bestämt."

Advokaten har invändningar.

Du har sagt i polisförhör att du i början tyckte att det var roligt och spännande.

– Oj, har jag sagt det. Ja men då har jag nog menat att det var oskuldsfullt med folk som lever i sin egen bubbla, svarar Bianca.

Sedan avslutar hon med att säga att hon inte har fler frågor.

Hon ljuger det är något annat som ligger bakom även om han antagligen inte är frisk så tror jag att det kommer komma fram en hel del saker här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in