Citat:
Ursprungligen postat av
InFlandersFields
Wow du är detektiv eller hur?
Det är för mycket konstigheter i hennes berättelse och det lutar åt att något annat ligger bakom deta. Hon ljuger skulle jag säga.
"En film där den misstänkte säger att en dörr skulle sparkas in, trodde du att det var något som skulle förverkliga?, undrar advokaten.
– Ja alltså, jag vill inte vara elak men ja. Med honom på fel humör vet man aldrig.
Kan det vara på grund av anmälan av årsredovisningen som gjorde att Bianca anmälde den misstänkte, frågar hon sen?
– Nej, alla anmäler mig hela tiden.
Då frågar advokaten: Från allra första gången du upptäckte honom, var det lite knasigt roligt och spännande i början?
– Absolut inte, inget av det här är knasigt roligt och spännande överhuvudtaget. Jag vill bara bli av med honom, säger Bianca bestämt."
Advokaten har invändningar.
Du har sagt i polisförhör att du i början tyckte att det var roligt och spännande.
– Oj, har jag sagt det. Ja men då har jag nog menat att det var oskuldsfullt med folk som lever i sin egen bubbla, svarar Bianca.
Sedan avslutar hon med att säga att hon inte har fler frågor.
Hon ljuger det är något annat som ligger bakom även om han antagligen inte är frisk så tror jag att det kommer komma fram en hel del saker här.