2025-08-09, 13:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
dom säger ju själva i artikeln dom gör det frivilligt

Du känns som en väldigt naiv person, vad folk säger och hur det egentligen förhåller sig är två helt skilda saker.

Hur vet du att nakenkreatörerna som uttalade sig i artikeln gör det "frivilligt"? Kan du bevisa att de talar sanning?

Citat:
. Är ju bara hon från Talita som håller på med fantasier. ”Att hitta en intelligent feminist är som att hitta mandeln i gröten”.

Prostitution är sedan länge intimt förknippat med sexuell exploatering, koppleri, utnyttjande, hallickar, psykisk ohälsa, drogmissbruk, trafficking, sociala problem, tvång etc men helt plötsligt bara för att ett antal kvinnor säljer sexuella tjänster på distans så gör alla det 100 % frivilligt och de mår dessutom prima och är ett under av kvinnligt entreprenörskap.

Du hör själv hur motsägelsefullt det låter.
Citera
2025-08-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Hur vet du att nakenkreatörerna som uttalade sig i artikeln gör det "frivilligt"? Kan du bevisa att de talar sanning?

Du gräsklipparn bör nog inte ta ordet bevis i din mun, det är INTE din starka sida. Eller du kanske har bevis för att de ljuger?
Citera
2025-08-09, 14:43
Medlem
Citat:
Är väl bara stripchat som det går köpa på? Kanske sitter nån polis där dagarna i ända och spanar. Fast blir ju svårt många rum hålla reda på.

För din info: jag köpte nyss en laddning tokens på MyFreeCams, inga problem. De länkar till och med Svenskar till deras MFCShare-sida, och för att kunna köpa av modellerna där måste man ha tokens. Det är så MFC väljer att hantera den Svenska lagstiftningen, vet att det ser olika ut på olika sajter. För att kunna tippa tjejer live måste jag logga in med vpn, men det funkar att stänga ner vpn när man väl är inne, konstigt nog. Det är som om de bara kollar legget vid dörren; om man väl tar sig förbi portisen med fakeID så tycker de att de gjort tillräckligt tydligen. Gav en tjej en komplimang för hennes snygga kläder och tippade henne 50 tks när jag väl hade köpt tokens, så nu sitter jag och väntar på Simon...
Citera
2025-08-09, 14:53
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
För din info: jag köpte nyss en laddning tokens på MyFreeCams, inga problem. De länkar till och med Svenskar till deras MFCShare-sida, och för att kunna köpa av modellerna där måste man ha tokens. Det är så MFC väljer att hantera den Svenska lagstiftningen, vet att det ser olika ut på olika sajter. För att kunna tippa tjejer live måste jag logga in med vpn, men det funkar att stänga ner vpn när man väl är inne, konstigt nog. Det är som om de bara kollar legget vid dörren; om man väl tar sig förbi portisen med fakeID så tycker de att de gjort tillräckligt tydligen. Gav en tjej en komplimang för hennes snygga kläder och tippade henne 50 tks när jag väl hade köpt tokens, så nu sitter jag och väntar på Simon...
Bra jobbat heja.
Citera
2025-08-09, 14:58
Medlem
rudi1985s avatar
Har äben börjat ploppa upp tjejer på andra ställen alltså inte på cam sajterna. Så det kommer gå att köpa regeringen kan inte stoppa detta med sina förbud.
Citera
2025-08-09, 16:02
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Ja det ser olika ut på vissa camsajter. Livejasmine tex fattar inte lagen. Enligt lagen ska man få köpa tjejernas förinspelade videos dom säljer men livejasmine har blockerat så man inte kan köpa det heller. Försökt förklara för dom men dom vill inte låsa upp. Dom verkar vara rädda fastän dom inte behöver vara rädda för den feta idioten som stiftat denna lagen.
Citera
2025-08-09, 17:53
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Sossarna vill förbjuda alla digitala sex sajter CAM sajter och onlyfans. Läste det precis.

Var någonstans läste du det? Källa tack.

Men om det där stämmer så är det fantastiskt bra, sossarna brukar inte komma med några vettiga förslag.

Samtidigt var en majoritet i riksdagen för den nya sexköpslagen, det borde väl säga något om folkets vilja ☺️
Citera
2025-08-09, 17:57
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Var någonstans läste du det? Källa tack.

Men om det där stämmer så är det fantastiskt bra, sossarna brukar inte komma med några vettiga förslag.

Samtidigt var en majoritet i riksdagen för den nya sexköpslagen, det borde väl säga något om folkets vilja ☺️
nu var det ju så att dom bestämde idiot lagen över svenska folkets huvuden. Och trots att onlyfans arbetarna inte ville ha lagen genomförde regeringen den likt gammalt hederligt DDR sätt.
Citera
2025-08-09, 17:57
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ja det ser olika ut på vissa camsajter. Livejasmine tex fattar inte lagen. Enligt lagen ska man få köpa tjejernas förinspelade videos dom säljer men livejasmine har blockerat så man inte kan köpa det heller. Försökt förklara för dom men dom vill inte låsa upp. Dom verkar vara rädda fastän dom inte behöver vara rädda för den feta idioten som stiftat denna lagen.

Fast nu är det riksdagen som har röstat igenom den nya sexköpslagen på ett demokratiskt sätt.

Du verkar ha något emot demokrati?

"Förslaget om att förbjuda köp av sexuella tjänster på nätet har röstats igenom i riksdagen"

" Alla partier röstade grönt utom Socialdemokraterna. De vill gå längre och helt förbjuda sidor där profiler livesänder eller säljer sexuellt bild- och videomaterial"

https://www.dn.se/direkt/2025-05-20/...xkop-pa-natet/
Citera
2025-08-09, 18:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
nu var det ju så att dom bestämde idiot lagen över svenska folkets huvuden. Och trots att onlyfans arbetarna inte ville ha lagen genomförde regeringen den likt gammalt hederligt DDR sätt.

Det är knappast en liten marginaliserad grupp av prostituerade på OF som ska bestämma hur lagstiftningen ska se ut.

Svenska folket gillar helt uppenbart sexköpslagen, hela 91 procent av Sveriges kvinnor och 63 procent av Sveriges män ger sitt stöd till den gamla sexköpslagen och vi kan anta att liknande siffror gäller för den nya sexköpslagen.
Citera
2025-08-09, 18:09
Medlem
Citat:

Jag förmodar att MFC är ovanliga i och med att de har en intern sida som de kan länka Svenskar till som de alltså kallar MFCShare, där MFC-modellerna kan lägga upp exv videor för försäljning. Sajter som CB och LJ kan nog inte skilja på tippning för shower (fy skäms i Sverige) och förinspelat (OK i Sverige), eftersom de inte har någon motsvarande sida som MFCShare. Sedan är det ju fortfarande lika oklart varför sajterna anser sig behöva give a fuck...

Många av tjejerna på MFC har dessutom konton på OF, Fansly, Throne... osv. Skillnaden är att på MFCShare är valutan tokens, inte dollars.
Citera
2025-08-09, 18:29
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Det är knappast en liten marginaliserad grupp av prostituerade på OF som ska bestämma hur lagstiftningen ska se ut.

Svenska folket gillar helt uppenbart sexköpslagen, hela 91 procent av Sveriges kvinnor och 63 procent av Sveriges män ger sitt stöd till den gamla sexköpslagen och vi kan anta att liknande siffror gäller för den nya sexköpslagen.
Klart kvinnor vill ha sexköpslagar och förbud mot strippklubbar dom är ju livrädda för sexuell konkurrens. Dom ger blanka fan i prostituerade ändå dom tänker på är att dom ska få fortsätta ha makt med sin f¤¤¤a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in