Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Du menar era lögner? ☺️
Här är en artikel som du borde läsa,, man kan gissa sig fram till att du inte gillar obekväma sanningar.
"I rapporten ”Sexköparens värld”, utgiven av organisationen Realstars, har man gått igenom öppna diskussionsforum på olika sajter där män bland annat beskriver sexköp som en gemensam hobby – en fritidsaktivitet som man gör vid sidan av jobb och familj. Här finns en förhoppning om att kvinnan också ska se det likadant, något roligt vid sidan av, inte som ett yrke.
Idealbilden är en sexintresserad kvinna som också glatt utövar sin hobby"
"Män som köper sex är uttråkade familjefäder, resande företagare, sexturister, män som blir upphetsade av ”den smutsiga horan”, män som är osäkra och män som går igång på unga flickor. Män som legitimerar sexköpet med att ”han då kan göra saker som han inte kan göra med sin fru”
"Att kalla dem ”vanliga män” minimaliserar lagbrottet och minskar deras personliga ansvar.
De vårdar myten om den lyckliga horan ömt. Men här lever kvinnoföraktet, övergreppen, våldet, utnyttjandet och rasismen förklädda till en marknad som vilar på ”lika villkor” - för att i köparens fiktiva värld ska det fungera just så. Som om det vore en ren affärsuppgörelse eller en vanlig relation"
https://www.gp.se/nyheter/nyhetskron...7-16bc17ec1d9e
Å snälla. Varför skulle inte en kvinna som har sex med sig själv vara lycklig ? Du vet att onani frigör dopaminer. Min hud glänser, jag kan styra mitt liv är min egen chef osv.
Vet inte vad du tror men de flesta är hunkar, sexiga med tvättbrädor, piké tröja osv, en del är chefer, tom haft en som sitter i eu kommissionen .
Hade du haft råd hade du säkert också velat unna dig en sexig strip. Men du är ju en fattig loser.
Nu ska tacka oss som gör att era män inte är otrogna irl, eller skiljer sig med er. Vi hjälper er att få eran relation att funka.
Onani är bra för hälsan, att knulla är också bra för hälsan, att betala för sig är att vara en gentleman!