2025-08-08, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Det räcker att följa kommentarerna när han släpper en ny video för att se vilken typ av kommentarer han raderar. Självklart en hel del skit som ryker men väldigt mycket relevant kritik också, vilket är lite märkligt, eller? Är det inte jobbigt att försvara en av Sveriges största fittor med sitt liv på ett anonymt internetforum?

Ja varför inte när jag håller med honom och vet att mycket här inne är skitsnack varför ska jag inte yttra mig? för att jag inte håller med dom flesta av er eller för att jag kriterserar lögner?
Citera
2025-08-08, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Fast då har du fel han mår bättre och har faktiskt många vänner och familj, och då utgår jag inte från YouTube.

Det var ju skilleras som kom in i Anjos chatt och skänkte pengar sen gick Anjo in i hans chatt.
Egentligen spelar det ingen roll för mig tycker det är skönt att han inte reagerar på hans frågor.

Jag har inte fel, det där är din uppfattning. Min uppfattning är att Anjo inte mår bra och är rådvill och har inte betett sig rationellt eller mått bra sedan han blev osams med sin kamrat Chrippa. Dom senaste 18 månaderna har inte varit lätta för Anjo det ser jag, han kan omöjligt spela utan depressionen är där.
Citera
2025-08-08, 18:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jaha det är därför han har haft jobb och har jobb det verkar logiskt 😂

Vi behöver inte diskutera mera då du alltid ska gå på människors utseende då tillför du inget i en diskussion.
Nu ska jag lära dig något, bara för att Anjo säger något så betyder inte det att det är sanningen.

Det här är en liten fjant som måste ljuga för sig själv för att kunna må bra, han måste även blanda in oskyldiga människor han kan skada för att må bättre i sig själv.

Men undrar ju vad du är för avskrap dom försvarar ett sånt här vider.
Citera
2025-08-08, 18:44
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ja han kanske har bett Cluee om det för Axel är en satans dryg människa och ett jäkla plåster om han inte får som han vill.
Han är inte hotad av honom men för det första så ger Anjo det följarna vill ha och sen tror jag att han faktiskt inte orkar bry sig om hans frågor, tröttsamt!

Du pratar som om du är full.

Anjo är högst störd som den badboll han är. Kan få pyspunka.

Han säger ju själv ”Bring it on”

Tappar hoppet när såna som dig inte kan tänka själv.

Anjo har enbart innehåll som trashar eller film på Lisens feta röv eftersom han går efter och slirar med telefonen
Citera
2025-08-08, 18:45
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Finns nada intelligens hos den mannen och vältalig vilket skämt😂ordet hora kan han dock det måste jag ge honom.
Är det bättre att sitta och streama en hela dagar än att göra videos ca 3 dagar i veckan och sen jobba med annat? då måste jag säga att Anjo har den bättre arbetsmoralen.
Det får du säga! Jag skulle dock akta mig för att prata om ”intelligens” om man följer och avgudar Anjo.
Det är också en massa prat om allt ”annat” han jobbar med. Han var kopplad till någon Jockiboigrej som Aftonbladet körde för ett tag sedan. Håller det fortfarande på? Vad är det för ”annat” än det som han jobbar med?

Jag kan dock ge dig rätt i hans ”arbetsmoral” är imponerande då han inte ens på sin semester kan gå på kalas för sina systerbarn för att han måste sitta i en bil och förtala. Det är ”arbetsmoral” det eller möjligtvis ett kvitto på hur skör han är. Som hans ena hund säger: ”Family is everything”!
Citera
2025-08-08, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo har varit inbjuden till Axels stream i över ett halvår, och dom ggr han joinade skämde han ut sig, så varför skall han åka till Anjo studio? Vad är skillnaden?

Han vill inte åka dit, Anjo vill att han skall åka dit. För Anjo vill ha vänner verkar som att Anjo tror att alla är vänner med han och vill komma hem till han.
Citera
2025-08-08, 18:47
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ja han kanske har bett Cluee om det för Axel är en satans dryg människa och ett jäkla plåster om han inte får som han vill.
Han är inte hotad av honom men för det första så ger Anjo det följarna vill ha och sen tror jag att han faktiskt inte orkar bry sig om hans frågor, tröttsamt!
Ja. Han klarar inte av att någon kommer med legitim kritik som även kan tala för sig. Då blir det jobbigt och Anjo vill inte vara med!
Citera
2025-08-08, 19:11
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Prova att skriva ett trevligt meddelande med en seriös fråga så ska du se att det går bra.

Du skriver ”trevligt” och känner dig utvald när du ev. får svar?

Stackars mänskligheten.

Anjo don’t give a fuck.

Du är en siffra som slåss för något helt värdelöst.
Citera
2025-08-08, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Det får du säga! Jag skulle dock akta mig för att prata om ”intelligens” om man följer och avgudar Anjo.
Det är också en massa prat om allt ”annat” han jobbar med. Han var kopplad till någon Jockiboigrej som Aftonbladet körde för ett tag sedan. Håller det fortfarande på? Vad är det för ”annat” än det som han jobbar med?

Jag kan dock ge dig rätt i hans ”arbetsmoral” är imponerande då han inte ens på sin semester kan gå på kalas för sina systerbarn för att han måste sitta i en bil och förtala. Det är ”arbetsmoral” det eller möjligtvis ett kvitto på hur skör han är. Som hans ena hund säger: ”Family is everything”!

Han jobbar mycket åt voyd sen lite andra hemliga saker, det går ingen nöd på honom han kommer klara sig fint.

Han kunde inte ha åkt till kalaset senare eller?
Citera
2025-08-08, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jag har inte fel, det där är din uppfattning. Min uppfattning är att Anjo inte mår bra och är rådvill och har inte betett sig rationellt eller mått bra sedan han blev osams med sin kamrat Chrippa. Dom senaste 18 månaderna har inte varit lätta för Anjo det ser jag, han kan omöjligt spela utan depressionen är där.

Jo i detta har du faktiskt väldigt fel jag skulle säga att han mår bättre än på länge det finns mycket glädje inför framtiden.
Citera
2025-08-08, 19:23
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Jo i detta har du faktiskt väldigt fel jag skulle säga att han mår bättre än på länge det finns mycket glädje inför framtiden.

Hur fan vet du det?

Hans fru ville skiljas för 6 månader sen. Han ska tydligen gå i terapi. Hans ”hat” mot andra är oförminskat.

Och sist men inte minst…. sköter inte sin hälsa, det är odiskutabelt.
Citera
2025-08-08, 19:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Skitsnack, han är som Rask och ljuger bara för han skäms att han aldrig lyckades ta sig in på arbetsmarknaden.

I övrigt så borde du lära dig att citera flera inlägg samtidigt.

Tjänar mer? Hmm, kolla årsredovisningarna, han kan inte ens betala fakturor och har fogden i ärschlet, det där företaget kommer vara likviderat innan nästa sommar, tro mig jag vet.

Anjo är en loser, blir nog sjukpenning tills han dör av fetma innan 50.

Han kan ju åka på semester till Spanien 6 veckor under sommaren med hela familjen.
Svårt att göra om man är en simpel knegare.

Han kan styra över sin egen tid. Det är värt en del.

Särskilt om man inte är incel som Axel Ensam utan värdesätter att umgås med...Sin familj.

Axel kan ju Sitta och streama inför 300 Collins under högsommaren, han vet fördmoligen inget bättre ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in