2025-08-07, 16:34
  #1009
Medlem
Drickbacks avatar
Sesko, Leipzig —> Man U till 2030 för €76.5m+€8.5m a-o. Påskrift & läkarundersökning kvar.
Citera
2025-08-07, 17:11
  #1010
Medlem
Drickbacks avatar
Bournemouth blir av med ännu en spelare så de får hitta någon som kan bidra…. Zzzzz
Ilya Zabarnyi, Bournemouth —> PSG är väldigt nära att betraktas som en klar affär.
Citera
2025-08-07, 18:40
  #1011
Medlem
Drickbacks avatar
Ziolkowski, Legia Warsaw —> Roma, snart en klar affär.

Mads Hermansen, Leicester —> West Ham för £18m (personligt överens).
__________________
Senast redigerad av Drickback 2025-08-07 kl. 18:45.
Citera
2025-08-08, 08:24
  #1012
Avslutad
Juventus har erbjudit Vlahovic i ett byte mot Tonali (Newcastle) och det handlar såklart också om en påse pengar som Juventus får lägga på bordet om det ska gå igenom.

Drömvärvning om det händer. Gått rykten länge om att Tonali har hemlängtan till Italien.
Citera
2025-08-08, 11:13
  #1013
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Nunez, Liverpool —> Saudi för €53m+a-o Here we go
Jag uppskattar dessa rykten osv. du bidrar med.
Men jag förstår inte riktigt vad det betyder alla gånger.

När du skriver "officiellt" så blir det ju tydligt. Men vad menar du när du skriver "here we go" och vad menar du när du skriver som nedan?
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Barcola, PSG —> Liverpool
Du har lite olika varianter, och jag har svårt att veta vad du menar varje gång.
Det är lite otydligt om det är lösa rykten, starka rykten eller något helt annat.

Jag säger inte detta som kritik, utan jag säger det för att jag vill försöka förstå vad det är jag läser
Citera
2025-08-08, 11:40
  #1014
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Det blir väl en panikvärvning eller två under fönstrets sista timmar - precis som vanligt.

Någon avdankad offensiv spelare på lån som inte platsar i sitt nuvarande lag + en tjugoåring på valfri men ej prioriterad position och som ingen har hört talas om är mina tips

Daniel Levy är en jävla tomte.
Vad hände ens med den där unga spelaren från Argentina som var så lovande? Jag minns inte ens namnet på honom, han fick några få inhopp och det syntes att det fanns något där. Hur har man tagit till vara på honom?

Sen var det väl snack om den där stora belgaren, vad han nu hette, som visserligen är stor och stark där framme som striker.

Men det kändes så trött och avslaget, (för att vara en klubb med en självbild av att vara i toppen av PL i någon mån) när det ryktet kom upp för ett par år sedan bara, även om jag på samma gång gillar honom.

Detta var ett par exempel jag kommer på som jag tycker går i linje med det du beskriver, och som Tottenham-supporter känns det såklart inte så bra. Det är lite som att vi ger upp säsongerna innan de ens har börjat.

Eller är jag för hård?
Citera
2025-08-08, 11:40
  #1015
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jag uppskattar dessa rykten osv. du bidrar med.
Men jag förstår inte riktigt vad det betyder alla gånger.

När du skriver "officiellt" så blir det ju tydligt. Men vad menar du när du skriver "here we go" och vad menar du när du skriver som nedan?

Du har lite olika varianter, och jag har svårt att veta vad du menar varje gång.
Det är lite otydligt om det är lösa rykten, starka rykten eller något helt annat.

Jag säger inte detta som kritik, utan jag säger det för att jag vill försöka förstå vad det är jag läser
Inga problem ge förklaring till dig

Alla mina inlägg bygger på info från seriösa aktörer så 100 % sanna inlägg dock inte alltid det blir en affär se Newcastle tex… de har ryktas ihop vilja köpa i princip helt nytt lag i antal men de flesta affärer har spruckit.
Och ska jag bara skriva när affärer är klara blir det en listtråd och sån får inte skrivas mig veterligen.


Trött på gnället från de som i princip aldrig bidrar hur jag formulerar texten! Också trött på behöva formulera nytt varje gång man slänger upp en affär så iår förenkla jag det väldigt mycket genom köra samma på 1-2 rader men inser jag skulle kastat om spelare & klubb vid intresse. Möjligen Klubb —> X och Klubb <—> X när spelaren är ömsesidigt intresserad lite som Isak - Liverpool är.
Men även då kommer subtilt klagomål… 👀


Här kommer en förklaring på listan

X —> Klubb = Klubb har intresse av spelaren (ändrar ordning i januari och denna variant behålls när spelaren själv nämner den är intresserad av särskild klubb)

X —> Klubb (personligt överens) = spelaren och kommande klubb överens om ett kontrakt men kommande & nuvarande klubb behöver förhandla om ett pris

X —> Klubb Here we go (Romano använder frasen) = affären i princip klar men läkarundersökning & påskrift kvar

Officiellt X —> Klubb = Affären helt klar mellan klubbar och spelare


Om jag inte varit tydlig nog be mig förklara mer 👍🏻
Citera
2025-08-08, 11:48
  #1016
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Inga problem ge förklaring till dig

Alla mina inlägg bygger på info från seriösa aktörer så 100 % sanna inlägg dock inte alltid det blir en affär se Newcastle tex… de har ryktas ihop vilja köpa i princip helt nytt lag i antal men de flesta affärer har spruckit.
Och ska jag bara skriva när affärer är klara blir det en listtråd och sån får inte skrivas mig veterligen.


Trött på gnället från de som i princip aldrig bidrar hur jag formulerar texten! Också trött på behöva formulera nytt varje gång man slänger upp en affär så iår förenkla jag det väldigt mycket genom köra samma på 1-2 rader men inser jag skulle kastat om spelare & klubb vid intresse. Möjligen Klubb —> X och Klubb <—> X när spelaren är ömsesidigt intresserad lite som Isak - Liverpool är.
Men även då kommer subtilt klagomål… 👀


Här kommer en förklaring på listan

X —> Klubb = Klubb har intresse av spelaren (ändrar ordning i januari och denna variant behålls när spelaren själv nämner den är intresserad av särskild klubb)

X —> Klubb (personligt överens) = spelaren och kommande klubb överens om ett kontrakt men kommande & nuvarande klubb behöver förhandla om ett pris

X —> Klubb Here we go (Romano använder frasen) = affären i princip klar men läkarundersökning & påskrift kvar

Officiellt X —> Klubb = Affären helt klar mellan klubbar och spelare


Om jag inte varit tydlig nog be mig förklara mer 👍🏻
Tack!
Nej, det räcker så, tydligt nog tror jag 👍🏻

Kul förövrigt med Sesko till United!
Eftersom vi praktiskt taget är släkt, så är jag lite partisk till honom. Hade ju gärna sett han i Spurs, men jag har ett ganska gott öga till United, så det duger helt klart!

Sen kan jag också tycka det är (eller har varit) lite freak show över United på något sätt. Och det har varit underhållande att se dom spela, och det som händer i klubben. Men jag gillar dom på något sätt ändå.
Citera
2025-08-08, 11:59
  #1017
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Tack!
Nej, det räcker så, tydligt nog tror jag 👍🏻

Kul förövrigt med Sesko till United!
Eftersom vi praktiskt taget är släkt, så är jag lite partisk till honom. Hade ju gärna sett han i Spurs, men jag har ett ganska gott öga till United, så det duger helt klart!

Sen kan jag också tycka det är (eller har varit) lite freak show över United på något sätt. Och det har varit underhållande att se dom spela, och det som händer i klubben. Men jag gillar dom på något sätt ändå.
Varsågod 😉
Ropa till om du kommer på något..

Sesko till MU ställer till det lite grann i Isak affären men ändringar sker, nu blir det istället att Sesko får möta ett lag i premiären som ville ha honom.

Har personligen svårt för att önska MU lycka till men en premiärvinst kan man sträcka sig till för de har på något mirakulöst sätt fått in tre nya i anfallet för cirkus 2 miljarder 😳
Citera
2025-08-08, 12:52
  #1018
Medlem
Drickbacks avatar
Garnacho, Man U —> Chelsea (personligt överens)

Napoli Miguel Gutierrez, Girona —> here we go för €18m+€2m a-o.
Citera
2025-08-08, 13:08
  #1019
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Vad hände ens med den där unga spelaren från Argentina som var så lovande? Jag minns inte ens namnet på honom, han fick några få inhopp och det syntes att det fanns något där. Hur har man tagit till vara på honom?

Sen var det väl snack om den där stora belgaren, vad han nu hette, som visserligen är stor och stark där framme som striker.

Men det kändes så trött och avslaget, (för att vara en klubb med en självbild av att vara i toppen av PL i någon mån) när det ryktet kom upp för ett par år sedan bara, även om jag på samma gång gillar honom.

Detta var ett par exempel jag kommer på som jag tycker går i linje med det du beskriver, och som Tottenham-supporter känns det såklart inte så bra. Det är lite som att vi ger upp säsongerna innan de ens har börjat.

Eller är jag för hård?
Tänker du på Veliz? Han är utlånad till Rosario, Argentina.

Lukaku, Napoli är nog belgaren du tänker på.

Palhinha & Kudus in är en bra värvning och det kommer bli bättre placering än förra säsongen men med Maddison borta kan ni tappa 2-3 placeringar.
Några lag som kom före er 24/25 har tappat och kommer tappa fler spelare och vips är ni om.
Citera
2025-08-08, 14:00
  #1020
Medlem
Drickbacks avatar
Evann Guessand, Nice —> Aston Villa för €30m+€5m a-o.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in