Citat:
Ursprungligen postat av
Beaver14
Har blivit två läger bland fansen. De som anser att Sesko är bättre värvning än Gyökeres för han är yngre och billigare och de som anser att Arteta borde sparkas omgående om Sesko signas eftersom han är mer ofärdig än Gyökeres och därmed inte skulle bidra lika mycket direkt. De senare anser att titel är ett måste nästa säsong och då kan man inte köpa "ofärdigt".
Blir lite larvigt när fans (online-fans iaf) bråkar om detta.
Jag vägrar ta ställning. Hade älskat en svensk i Arsenal (helst Isak då) men Sesko tror jag också vore riktigt bra. Sesko och Gyökeres känns som likvärdiga i kvalitet och spelartyp.
Källström var senaste Svensken i Arsenal va? Kändes som i går att jag hörde på radion om den affären.
Tycker ni har två bra spelare ''att välja mellan''. En del är väl oroliga att det är en bundersliga striker (Bundesliga tax). Men sedan med portugal och deras anfallare har jag ingen större koll på. Nunez till liverpool funkade inte. Gonçalo Ramos till PSG trodde jag skulle bli något större också.
Även om jag tror Göken (fan vad jag hatar det smeknamnet) skulle vara som handen i handsken för Arsenal så blir det nog bra ändå ovs vem av dessa två som tas in.