Citat:
Ursprungligen postat av
Beaver14
Har blivit tv lger bland fansen. De som anser att Sesko r bttre vrvning n Gykeres fr han r yngre och billigare och de som anser att Arteta borde sparkas omgende om Sesko signas eftersom han r mer ofrdig n Gykeres och drmed inte skulle bidra lika mycket direkt. De senare anser att titel r ett mste nsta ssong och d kan man inte kpa "ofrdigt".
Blir lite larvigt nr fans (online-fans iaf) brkar om detta.
Jag vgrar ta stllning. Hade lskat en svensk i Arsenal (helst Isak d) men Sesko tror jag ocks vore riktigt bra. Sesko och Gykeres knns som likvrdiga i kvalitet och spelartyp.
Kllstrm var senaste Svensken i Arsenal va? Kndes som i gr att jag hrde p radion om den affren.
Tycker ni har tv bra spelare ''att vlja mellan''. En del r vl oroliga att det r en bundersliga striker (Bundesliga tax). Men sedan med portugal och deras anfallare har jag ingen strre koll p. Nunez till liverpool funkade inte. Gonalo Ramos till PSG trodde jag skulle bli ngot strre ocks.
ven om jag tror Gken (fan vad jag hatar det smeknamnet) skulle vara som handen i handsken fr Arsenal s blir det nog bra nd ovs vem av dessa tv som tas in.