Citat:
Ursprungligen postat av
amanojaku91
Tottenham säljer ännu en stjärna som inte kommer ersättas med likvärdig kvalitet och så undrar dem varför de kommer på 17:e plats i ligan.
De kommer högre än så med fräschare trupp och ny tränare. Runt 10:e plats låter rimligt, lite högre med stolpe in. Finns några lag som sannolikt kommer tappa då många har lämnat tex Bournemouth, Brentford, Crystal Palace, Wolverhampton.
Men visst de ska även lira CL som kommer slita på dom.