Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Följer de dina råd kommer de förbli oskulder livet ut. Det är 2025 nu, inte 1987.
Nej, det kommer de inte bli.
Jag och min partner träffades på 2010-talet. 1987 var jag ett barn. Vi dejtade (pratade, pussades, kramades, höll i hand, skrev fina sms till varandra) varandra 5 gånger innan vi hade sex på den sjätte dejten. Vi träffades en lördagskväll. Dejtade varandra söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag. Och på fredagen knappt en vecka efter vi träffats första gången, så blev det åka av! För min del hade det gärna kunnat ske redan på onsdagen, men jag märkte att min partner inte var redo. Två dagar senare hade jag fullt samtycke! Absolut värt den korta väntan!
Kvinnor gillar uppvaktning. Och vill du inte bli friendzonad, så: håll hand, kramas, pussas. Tom. Kyssas kan vara en riktigt bra sak. Se till att ni båda är ömsesidigt förälskade. Och att ni känner " nu är det vi". Då passar det bra att sexa loss,
fortsatt med samtycke förstås.
Är hon förälskad och känner att du också är det i henne, kommer hennes vagina vara blöt och öppen för dig. Men åndå viktigt att inhämta samtycke. Ligger hon som en död sill är det synonymt med
inte samtycke.
Forcerat sex med någon du knappt känner ökar risken för att du råkar utsätta henne för oaktsam våldtäkt. Och finns även viss risk att du blir falskt angiven för våldtäkt.
Dejta gentlemannamässigt enligt mina råd är klokt.