Citat:
Istället för att komma med påhopp om "naiv", "barnslig", "omogen" osv, kan du inte komma med argument istället? Kan du inte exv förklara de retoriska tekniker jag anklagar Cui Bono för på min hemsida istället för påhopp och epitet? Vad menar du ligger bakom dem om det inte är brist på svar?
Citat:
Åter allt för mycket teknobabbel. Megahit är ett av programmen som används för att generera strängar av de kortare (150 baspar långa) RNA-bitar som man plockar ut ur den döende cellkulturen. miljontals längre strängar (contigs) genereras alltså, och man valde ut den längsta och ansåg sig därmed ha hittat viruset. genomet är den genetiska sekvens man hävdar är unik för viruset och som utgör dess inre, dolt under höljet av protein.att man använder den längre av de genererade sekvenserna som 'primer design for PCR' betyder just att man använder sig av denna sekvens som mall när man letar efter viruset igen via PCR-tester.
Min expertis är retorik och hur man använder språk för att manipulera och förfalska, och framför allt att inte svara på frågor. Mitt andra område är psykologi, varför man gör som man gör och förhoppningsvis ad man kan vänta sig i framtiden.
Jag har som du vet ägnat massor med tid åt massor av Cui Bono avsnitt, gått igenom den och hittat tunnheten i dem. Jag kan helt enkelt inte ta upp vaccin också - jag började, men fick ett arbete som helt enkelt tillåter den sortens tid. Det får räcka med allt det jag gjort hittills. Därav att jag inte tagit upp vaccin. Och inte har möjlighet att ta del av dina genom och baspar mm.