2025-08-04, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
https://app.filemail.com/d/ujrlccpvbywpjwq
Brorsan jocki har skrivit detta under sin YouTube video. Jag har inte kollat på videon och tänker inte göra så vet inte om det sägs nått i den. Han peakar Chrippa med att skriva snofsigt under sin video ”här kör vi ingen tapasbar på bröllopsdagen” uppenbarligen läser han tråden aktivt och njuter av att håna Chrippa. Fy vilken hemsk bror han är. Han tror att han är så mycket bättre men det är han inte eftersom ingen kan älska honom, enbart Jonna kan det. Han suktar efter mors kärlek och en varm fruktig kram från mor och far fortfarande trots att han närmar sig 40. Hur snabbt tror ni jocki klickade in på Chrippas bröllops video? Han satt nog på första parkett och var olidligt nyfiken

Ja varför ska inte Jocke kunna skriva sånt när c kaxar sig om pengar hit och dit och trycker ner folk på hans kommentarer. Skriver ofta jag tjänar mer än din årsinkomst per dag etc
Citera
2025-08-04, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Så Gustav hade fått veta att det där "teveteamet" som följer paret skulle dokumentera giftermålet:
https://www.youtube.com/watch?v=5TRgn0_I16o (i början, typ 30s in) Visst, det låter ju rimligt för en så stor produktion!

Det verkar dock som om jag faktiskt missade teamet, jag kunde ju inte se ett spår av dem, varken i kyrkan eller på "festen". Hur kunde jag missa dem helt...? Tips på var man kan se bra klipp på teveteamet!

Haha dom hade skrivit att man skulle osa den 7 Augusti när bröllopet var den 26 juli ”det hade blivit lite fel” 😂
Citera
2025-08-04, 10:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Oj detta låter nästan personligt, trodde bara du var intresserad av detta ”dramat”. Varför skall man inte besöka hans stream nu då om han pratar med inblandade i Chrippa dramat?

Det finns anledningar till att jag vägrar ge människan visningar ja men jag fattar att han måste göra dessa videos så ekonomin går ihop men skulle aldrig titta på honom.
Jag kollar dock inte på Chrippas videos heller man får ju bra uppdatering här och i poddar.
Citera
2025-08-04, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Ja varför ska inte Jocke kunna skriva sånt när c kaxar sig om pengar hit och dit och trycker ner folk på hans kommentarer. Skriver ofta jag tjänar mer än din årsinkomst per dag etc
Trodde att jocke inte ville ha drama?
Citera
2025-08-04, 10:56
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87

Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Trodde att jocke inte ville ha drama?

Ja han är ju så oskyldig och vill ABSOLUT inte blandas in. Han vill ju inte ha drama i sitt liv säger han. Vad kallar du detta?
Citera
2025-08-04, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Haha dom hade skrivit att man skulle osa den 7 Augusti när bröllopet var den 26 juli ”det hade blivit lite fel” 😂
Ungefär så deras hjärnor fungerar. 🤣
Citera
2025-08-04, 12:12
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Inte förvånande beteende ifrån Chrippas bror, men riktigt lågt. Han som är framgångsrik och eventuellt förmögen framstår som extremt patetisk och märklig när han kaxar mot sin bror på det där sättet.

Han är bara avundsjuk på Chrippa som iaf har vänner utanför YT att bjuda på sitt bröllop.
Citera
2025-08-04, 12:23
Medlem
Chrippa skriver nått om inga tänder i munnen…är det hans egna mamma han nämner?
Citera
2025-08-04, 12:28
Medlem
bralesss avatar
Clownen berättar idag i Instagram storys att hans bröllop gick på ”några hundra tusen”. Vart kan de största summorna lagts någonstans?
Citera
2025-08-04, 12:33
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Clownen berättar idag i Instagram storys att hans bröllop gick på ”några hundra tusen”. Vart kan de största summorna lagts någonstans?

Placerade i hans fantasi. Allt som allt kostade Max 10.000kr. Kyrkan är gratis. Ringar för max 1000kr styck, Lokal hyra och 3 rätters var det enda dom behövde betala och det är några tusen bara. Brudbuketten kostade runt 150kr. Begagnad kostym och hyrd bröllopsklänning över dagen max 1000kr.
Han placerade ett graviditets test i kundkorgen precis som han fotade. Vi vet att han ställde tillbaka det på hyllan igen efter fotot. 🚜
Citera
2025-08-04, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Så sant! Chrippa hade ju tydligen några riktiga barndoms polare och han har lyckats ta över Björklund. Brorsan Jocke har ju inte en enda vän i sitt liv 😂😂 folk byts ut som kalsonger i hans omgivning år efter år då INGEN pallar stanna kvar vid hans sida. Han har aldrig nånsin kunnat visa upp en barndomsvän nu när jag tänker på det…gud vad sorgligt faktist 🥲

Det är väldigt sorgligt, men något allvarligt problem är det ju när hans bröder Chrippa och Jacke ger han chans efter chans, men det skall pissas på Mamman och det ena med det andra så att till och med blodsbröderna inte vill ta i han med tång.

Liksom ingen mamma inga syskon inga vänner inget alls, men det är alla andras fel.

Chrippa är störd men tror nog att det är Jocke som går för långt hela tiden om man kollar på att Jocke har noll relationer och Chrippa har massor.
Citera
2025-08-04, 12:41
Medlem
Varför kan man inte bara lägga ut saker?
Varför ska det hela tiden låta så ballt att man har nått?

https://imgur.com/a/iiCIlcL

Om det är nedlagt är det ju bara slänga ut vems nummer det är.

Nu har han ju möjlighet att helt rentvå sig om så är fallet.
Annars kommer det som skrivit fortfarande kopplas till honom, nedlagt eller inte så har han oavsett skrivit dom där hemska sakerna.

Och dom som Inte eldar på detta hmm sure visst.

https://imgur.com/a/Lt9FP5T
https://imgur.com/a/vKE5Lae
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in