2025-06-22, 02:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Nej det finns inget ont i Olivia, jag vet att hon har nämnts några gånger av C & L
När?
Citera
2025-06-22, 02:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Såldes ett skärgårdshus i Bohuslän på Käringön på 85 kvadrat nyss. Pris? 17.3 miljoner.
Inte länge sedan såldes ett hus på runt 100 kvadrat på samma ö för 25 miljoner.

Sånna hus köper rika personer och spenderar några veckor på sommaren.

Tror ni Räkan kommer kunna köpa ngt liknande nånsin?

https://www.gp.se/ekonomi/fritidshus-pa-orust-salt-for-173-miljoner-kronor.82d4ff8d-d316-4b98-992e-b3d5f6cedb34
Såna pengar har inte vanligt folk.
Tror du nån i sekten kommer kunna köpa nåt liknande nånsin?
Citera
2025-06-22, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag har också missat. Kan du förklara?

Eller snackar du bara skit som vanligt?

Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Exakt så jävla uppenbart är det.

Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Såna pengar har inte vanligt folk.
Tror du nån i sekten kommer kunna köpa nåt liknande nånsin?

Poängen är mer att rik är inte Chrippa.
Rik är man inte för man köper lite kläder med loggor, en Rolex ( med all sannolikhet fejk dessutom) och åker på lite resor.

Tror du rika personer imponeras utav räkan?
Eller snarare 14-15 åriga killar möjligen?

Han tror ju folk generellt blir avundsjuka.
Det tror inte jag

Förmögna människor ser inte till så deras klocka flashas på varenda instagtam storie

Inget speciellt i sådana kretsar.
Citera
2025-06-22, 08:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du har helt rätt. Därför är ni troll, tillsammans hjälps ni åt att sprida trådsanningar som är från ”information” och foton ni säger att ni får från Joakim och tillsammans försöker ni omvandla det till sanning om Chrippa och Linnea och likt en sekt mörkar ni information som skadar er ledare och ifrågasätter aldrig varandra.

Först och främst griper du efter halmstrån med dina konspirerationer, för det andra är inte bara lite patetisk när du hävdar att vi försöker förstöra livet för nån eller ljuger.

Goldentie ljuger aldrig. Det jag gör här är att ifrågasätta dubbelmoralen som genomsyrar flashbacksekten och rätta till missuppfattningar som kommer sig av att människor tror på allt vissa lögnaktiga kreatörer säger, jag blottlägger verkligheten och ifrågasätta trådsanningar som passerar alla gränser.

Där kom du. Jasså du. Det säger du. Kärringarna tar varandras parti.

Jodå ni båda sprider era påhitt. Varför? För att det är kul eller bryr ni inte er om paret?
Citera
2025-06-22, 08:50
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Nej det gör han inte. Han säger att narkotikan inte är hans men erkänner innehav eftersom det fanns hemma hos honom och han säger att han inte använt något dopingpreparat olagligt i Sverige.

Du får nog lyssna igen, han säger att han använt narkotika tidigare. Dock säger han att just narkotikan som han hade hemma inte var för eget bruk. Om han erkänner att han tagit steroider i Spanien så erkänner han ju bruk. Anser du att det inte räknas om han gör det i Spanien??

Edit: lyssna från 15:00 på Prime Crime.
Senast redigerad av DiViNE 2025-06-22 kl. 09:05.
Citera
2025-06-22, 09:02
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det är inte olagligt i Spanien. Han har inte erkänt något olagligt intag i Sverige.

Det är lagligt i Spanien om du har det på recept. Det är inte lagligt att bruka steroider som man köpt olagligt. Bara för att Chrippa säger något är det inte sant, ett tips är att vara noga med källkritiken när du ska lyssna på honom.
Citera
2025-06-22, 09:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Det är lagligt i Spanien om du har det på recept. Det är inte lagligt att bruka steroider som man köpt olagligt. Bara för att Chrippa säger något är det inte sant, ett tips är att vara noga med källkritiken när du ska lyssna på honom.

Man skall även vara källkritisk till allt som sagts om Chrippa. Inte allt är som det sagts, eller jag skulle till och med kunna säga att väldigt lite är som det sagts
Citera
2025-06-22, 09:56
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Man skall även vara källkritisk till allt som sagts om Chrippa. Inte allt är som det sagts, eller jag skulle till och med kunna säga att väldigt lite är som det sagts

Jag diskuterar nu om han brukat narkotika och steroider. Vad ska jag vara källkritisk till?
Citera
2025-06-22, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Berätta då istället hur ligger allt till? jag har frågat dig flera ggr nu men får aldrig något svar.
Vi borde veta saker du nämner oss i inlägg men du kan inte berätta vad vi bör veta.
Citera
2025-06-22, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Poängen är mer att rik är inte Chrippa.
Rik är man inte för man köper lite kläder med loggor, en Rolex ( med all sannolikhet fejk dessutom) och åker på lite resor.

Tror du rika personer imponeras utav räkan?
Eller snarare 14-15 åriga killar möjligen?

Han tror ju folk generellt blir avundsjuka.
Det tror inte jag

Förmögna människor ser inte till så deras klocka flashas på varenda instagtam storie

Inget speciellt i sådana kretsar.

Kan ju inte finnas många som är avundsjuka på honom? det är lånade pengar eller olagliga pengar, han gör inte rätt för sig och betalar tillbaka sina lån, han äger inget förutom fejk prylar.
Han har reseförbud och måste inställa sig 2 dagar i veckan och riskerar ett långt fängelsestraff, vad fasiken finns det att vara avundsjuk på? 🤔
Citera
2025-06-22, 11:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Berätta då istället hur ligger allt till? jag har frågat dig flera ggr nu men får aldrig något svar.
Vi borde veta saker du nämner oss i inlägg men du kan inte berätta vad vi bör veta.

Det är säkerligen för att hon inte vet. Bara skitsnack.

På tal om sant och lögn så leder det till frågan om vad det blir den 27:e. Behövs det mer tid eller blir det åtal?
Citera
2025-06-22, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Du får nog lyssna igen, han säger att han använt narkotika tidigare. Dock säger han att just narkotikan som han hade hemma inte var för eget bruk. Om han erkänner att han tagit steroider i Spanien så erkänner han ju bruk. Anser du att det inte räknas om han gör det i Spanien??

Edit: lyssna från 15:00 på Prime Crime.
Fast frågan var om han använder inte om han någon gång har gjort det. Då kom svaret att han säger det i domen och det gör han inte. Han säger att narkotikan inte är hans och han säger att han inte använt anabola i Sverige. I Spanien är det lagligt att använda och det är inga problem att få recept på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in