2025-08-04, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Hon byter personlighet och dialekt var och varannan mening.

Redflag
Citera
2025-08-04, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Redflag
Minst sagt. Skrikparet ger bara dåliga vibbar.
Citera
2025-08-04, 01:50
Medlem
Så Gustav hade fått veta att det där "teveteamet" som följer paret skulle dokumentera giftermålet:
https://www.youtube.com/watch?v=5TRgn0_I16o (i början, typ 30s in) Visst, det låter ju rimligt för en så stor produktion!

Det verkar dock som om jag faktiskt missade teamet, jag kunde ju inte se ett spår av dem, varken i kyrkan eller på "festen". Hur kunde jag missa dem helt...? Tips på var man kan se bra klipp på teveteamet!
Citera
2025-08-04, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Så Gustav hade fått veta att det där "teveteamet" som följer paret skulle dokumentera giftermålet:
https://www.youtube.com/watch?v=5TRgn0_I16o (i början, typ 30s in) Visst, det låter ju rimligt för en så stor produktion!

Det verkar dock som om jag faktiskt missade teamet, jag kunde ju inte se ett spår av dem, varken i kyrkan eller på "festen". Hur kunde jag missa dem helt...? Tips på var man kan se bra klipp på teveteamet!
Yep, fångade upp det också. Trist att det inte existerade. Bara ännu en lögn. Bara så du vet apan när du läser här din fattiga råtta.

Kanske bland det sämsta man sett från Pundarn från Motala och Tjockis-Gurra. Dock slår Tjockis-Gurra pundarens produktion med hästlängder, säger en del. En förstaklassare hade kunnat gjort bättre videos.
Senast redigerad av frason 2025-08-04 kl. 01:54.
Citera
2025-08-04, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Yep, fångade upp det också. Trist att det inte existerade. Bara ännu en lögn. Bara så du vet apan när du läser här din fattiga råtta.

Kanske bland det sämsta man sett från Pundarn från Motala och Tjockis-Gurra. Dock slår Tjockis-Gurra pundarens produktion med hästlängder, säger en del. En förstaklassare hade kunnat gjort bättre videos.

Jag gillade särskilt att Gustav verkade tro att bröllopsfestligheterna kanske skulle "arta sig" när han fick se att man "hyrt... öh... abonnerat" hela tapasbaren...!

Är dock osäker på om den här vloggen verkligen ska spridas om syftet var att dementera Sveriges Radios (och trådens) uppfattning av vigseln.
Citera
2025-08-04, 02:50
Medlem
Varför gillar han inte "borliga" giftermål...?
https://ibb.co/JWFKQ4jZ
Citera
2025-08-04, 05:46
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Varför gillar han inte "borliga" giftermål...?
https://ibb.co/JWFKQ4jZ

För att det är gratis. Allt handlar om pengar Fyfan vad pinsam han är men hans egna bröllop kostade ju max 10.000kr och det är ju densamma som gratis faktist så han ska verkligen inte öppna käften 😂😂
Citera
2025-08-04, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
För att han är en tjock, imbecill, äcklig att titta på narcissist och wannabee?

Kunde lika gärna vara Anjo eller rask om du byter tjock emot smal, eller Chrippa om man byter till tränad, som du beskriver. Men okey.
Citera
2025-08-04, 05:51
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Hon byter personlighet och dialekt var och varannan mening.

Linnea och Jocke är identiska både 2 byter personlighet varje kvart. Jocki ska bli advokat, sen ska han bli börshaj, ena stunden ska han bli producent i Hollywood, sen ska han bli DJ, och sen författare och artist osv osv det tar aldrig aldrig slut 😂😂 Linnea jobbar ju precis likadant. Starka gemensamma drag kan bara säga en sak #Borderline diagnos människor båda 2. Därav har Chrippa bråkat lika hårt och brutalt med Linnea som han gjort med Jocki unde alla tiden. Kopior! Kvinnlig version av jocki
Citera
2025-08-04, 06:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Behöver tråden byta namn nu eller när Chrippa har gått o bytt efternamn o verkar tro att han kan vända blad med sitt nytt namn.
Han behöver ju inte bemöda sig med att utföra nytt pass och körkort med tanke på att båda är indragna 🤣

Glöm inte att han försöker göra allt som Jocke gör. Nu vill inte han heller heta Berg i efternamn. Det finns en röd tråd genom det Chrippa gör.

Nä för att beställa nytt pass behöver han visa upp sitt gamla. Det är bra för han går säkert i tankar att dra utomlands och leva som sin otroligt korkade vän Luggen.
Citera
2025-08-04, 08:34
Avstängd
HeligaBrittas avatar
https://app.filemail.com/d/ujrlccpvbywpjwq
Brorsan jocki har skrivit detta under sin YouTube video. Jag har inte kollat på videon och tänker inte göra så vet inte om det sägs nått i den. Han peakar Chrippa med att skriva snofsigt under sin video ”här kör vi ingen tapasbar på bröllopsdagen” uppenbarligen läser han tråden aktivt och njuter av att håna Chrippa. Fy vilken hemsk bror han är. Han tror att han är så mycket bättre men det är han inte eftersom ingen kan älska honom, enbart Jonna kan det. Han suktar efter mors kärlek och en varm fruktig kram från mor och far fortfarande trots att han närmar sig 40. Hur snabbt tror ni jocki klickade in på Chrippas bröllops video? Han satt nog på första parkett och var olidligt nyfiken
Citera
2025-08-04, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
https://app.filemail.com/d/ujrlccpvbywpjwq
Brorsan jocki har skrivit detta under sin YouTube video. Jag har inte kollat på videon och tänker inte göra så vet inte om det sägs nått i den. Han peakar Chrippa med att skriva snofsigt under sin video ”här kör vi ingen tapasbar på bröllopsdagen” uppenbarligen läser han tråden aktivt och njuter av att håna Chrippa. Fy vilken hemsk bror han är. Han tror att han är så mycket bättre men det är han inte eftersom ingen kan älska honom, enbart Jonna kan det. Han suktar efter mors kärlek och en varm fruktig kram från mor och far fortfarande trots att han närmar sig 40. Hur snabbt tror ni jocki klickade in på Chrippas bröllops video? Han satt nog på första parkett och var olidligt nyfiken

Inte förvånande beteende ifrån Chrippas bror, men riktigt lågt. Han som är framgångsrik och eventuellt förmögen framstår som extremt patetisk och märklig när han kaxar mot sin bror på det där sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in