Citat:
Ursprungligen postat av
duenna3
Jag förstår att tråden handlar om Simon.
Men du verkar fokusera all energi på halmgubben Simon.
Han är ju inte politiker liksom. Även om de som gör det frivilligt blir drabbade så är det bra lag för många far illa. Då har staten ett moraliskt ansvar att sätta ner foten.
Det var inte han som skapade lagen. Om man gör olagliga saker så får man räkna med att ha poliser flåsande efter sig.
Att sälja sex är inte olagligt. Varför är deras arbetsplats det? Dom är inte kriminella ? Men deras kropp är kriminell? Eller vad?
Nej men han syns i tidningarna och för sextalalarnas talan. Tråden handlar om Simon så här ska vi prata om honom. Simon skall stå till svars för hur han pratar över kvinnorna, dom är inte offer, dom är inte handikappade. Varför för Simon deras talan?
Du vet inte att många far illa? det saknas bevis på det, det finns dom med missbruk och psykiska problem, men det bör inte alls kopplas till att sälja sex. Många vill inte tala med myndigheter men du får gärna visa mig källor ? Du antar att dom flesta som säljer sex har det så dåligt? Många lever väldigt bra också ska du veta, och du kan inte se det så som Simon beskriver det, en smutsig madrass osv.
Det värsta är att dom kvinnor som blir illa behandlade har psykiska problem osv inte ens får hjälp. Dom som behöver och vill, men dom som är frivlligt sexarbetare skall jagas ? Ja red umbrella finns ju i Sverige och det är väldigt många nu alltså en organisation för sex arbetare.
I och med only fans lagen är vi flera 1000.
Simon är intresserad av att vara en beck, dessutom känner jag av att han på något sätt får någon makt av detta som är obehaglig, han liksom förnedrar dessa tjejer, jag tror att han går igång på det sexuellt.
Tänk på att dom som säljer sex inte vill prata med myndigheter!