2025-08-03, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jacke ska såklart gästa Axel Öhman stream och förklara haveriet med alkoholintaget och körningen.

Vad kommer vi få höra tro?

När ska detta ske?Tycker Jacke smalnat av och fått en annan attityd. Han sa även i sin live häromdagen att han druckit mycket under semestern.
Citera
2025-08-03, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
När ska detta ske?Tycker Jacke smalnat av och fått en annan attityd. Han sa även i sin live häromdagen att han druckit mycket under semestern.

Finns inget datum än som det verkar.
Citera
2025-08-03, 21:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Det är skrytet som är själva grejen!!! INTE ATT DOM GIFTE SIG DOM HADE GÄRNA FÅTT GIFTA SIG INNE PÅ ETT UTEDASS!! Det är skrytet det är skrytet om lyx och flärd det är skrytet att det skulle vara extravagant och flashigt

Jag tycker att det är jättekonstigt att några inte förstår att det är den största anledningen till att de blir så omtalade. Så fort någon reagerar så hatar man tydligen Chrippa. Nej, det är inte så många som verkligen genuint hatar Chrippa utan det är det där skrytandet som är själva elden.
Citera
2025-08-03, 21:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane

Redan när Jacke fyllde år och Sofia hade fixat fest med alkohol att förtära förstod jag att hon är något naiv som inte förstår att det var ett dumt val. Flera påpekade det såg jag då.
Och nu är det nog ganska kört när han har Chrippa som verkar vara en förebild för Jacke.

Han har definitivt blivit som Chrippa. Han hyllar sin bror och det är ju fint, han hyllar sin kvinna och det är också fint.

Sofia har ju fått veta sanningen och är helt på Chrippas sida numera. Hon har alltså haft fel om Chrippa igen flera år.

Jag tror att hon kommer att få anledning till att omvärdera för jag tror att Chrippa kommer att hugga honom och då även henne i ryggen. Det är vad jag TROR kommer att hända.
Citera
2025-08-03, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Uppdatera gärna vägrar besöka hans stream.

Oj detta låter nästan personligt, trodde bara du var intresserad av detta ”dramat”. Varför skall man inte besöka hans stream nu då om han pratar med inblandade i Chrippa dramat?
Citera
2025-08-03, 21:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Julia avslöjar sanningen om Linneas galna beteende!

Jag tycker att Julia har växt och tar ansvar för det hon vet att hon inte gjorde rätt mot flickan. Jag tror på henne när hon säger att hon inte pratar illa om flickans pappa. De flesta människor med barn som separerar är noga med den biten. Barn ska inte vara en slagpåse.

Jag undrar dock om det är Chrippa eller Linnéa som får dottern att säga att Julia är en tjockis vilket gör mig upprörd.
Citera
2025-08-03, 21:57
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Ett under att svärfar lyckades stå kvar på benen under sitt tal till dottern. Satan vilket riksfyllo han är.
Citera
2025-08-03, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Oj detta låter nästan personligt, trodde bara du var intresserad av detta ”dramat”. Varför skall man inte besöka hans stream nu då om han pratar med inblandade i Chrippa dramat?

För att han är en tjock, imbecill, äcklig att titta på narcissist och wannabee?
Citera
2025-08-03, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Ett under att svärfar lyckades stå kvar på benen under sitt tal till dottern. Satan vilket riksfyllo han är.

Jag är på riktigt i chock. Trodde faktiskt att det var en normal familj och att Linnea var en wildcat. Men pappan är en solklar alkoholist (trust me, jag vet hur de ser ut). Mamman ser dock halvnormal ut. Medberoende.
Citera
2025-08-03, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Jag är på riktigt i chock. Trodde faktiskt att det var en normal familj och att Linnea var en wildcat. Men pappan är en solklar alkoholist (trust me, jag vet hur de ser ut). Mamman ser dock halvnormal ut. Medberoende.
Länk?
Citera
2025-08-03, 22:04
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601

Ja han är en solklar parkbänks alkis som snubblar in i hemmet. Jäklar vad nedgången han är och man hör på rösten. Morsan är gravt medberoende. Det har nog varit extremt mycket bråk och otäcka scener bland dom där 4 väggarna hemma hos familjen Lundström. Inte undra på att man blir som Linnea då med den omgivningen.
Citera
2025-08-03, 22:07
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Behöver tråden byta namn nu eller när Chrippa har gått o bytt efternamn o verkar tro att han kan vända blad med sitt nytt namn.
Han behöver ju inte bemöda sig med att utföra nytt pass och körkort med tanke på att båda är indragna 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in