Citat:
Ursprungligen postat av
justformybaby
jag glömde klistra in följande citat, kanske klarnar det något?
Nej
"As the longest contigs generated by Megahit (30,474 nt
nt vet jag inte vad det är
) and Trinity
Vet vad universitetet i Dublin är samt kappadokiernas version, men inte i kemin
(11,760 nt) both showed high similarity to the bat SARS-like coronavirus isolate bat SL-CoVZC45 and were found at a high abundance (Supplementary Tables 1, 2), the longer sequence (30,474 nt)—which covered almost the whole virus genome
Genom, uttalas jenååm, vet jag inte vad det är
—was used for primer design for PCR
Vet jag inte vad de tre står för
confirmation and determination of the genome termini
Som jag alltså fortfarande inte vet vad det betyder.
."
Jobba dig inte med att pladdra om att jag skall ta reda på. Dina motståndare, vaccare med flera, kan jag fatta direkt, så om du kan översätta, inte bara från engelska utan från internjargong, så kan jag bedöma vad som skrivs.
Citat:
Ursprungligen postat av
knowledgehunger
Jag tror han syftar på hur vi ska hantera resultat vi, eller åtminsone 99.99% av forskarvärlden, är överens om för att komma framåt
Jag citerade faktiskt dig
Citat:
Om ingen skulle lita på alla andra blir det ju en ren konspirationstroemde fotskarvärld som står och stampar på samma sätt som alla samningssökare.
Amen till det. Som en av Sveriges främsta experter på vänsterextremism kan jag säga att det är exakt så det funkar med dem. Ingen av dem har kommit framåt på 150 år.
Citat:
Du nyttjar ju själv referenser hela tiden men selektivt för att de ska understödja din egen syn på världen. Hur i hela friden motiverar du det?
Bäste justformybaby, tvinga mig inte att citera detta en gång till som du gjorde med förra citatet.
Citat:
Du saknar ju vettiga alternativ till dagens system.
Alternativ scenario, herr justformybaby, det som du inte kunde prestera. Ok, jag fattar, Inga problem.
[/quote]
Citat:
du menar om människor tillåter sig att vara människor och inte robotar? bättre. mänskligare.
JAg har allvarliga svårigheter att fatta hur en inuitunge skriker till sin femtioårige farbror, "nä de e inte björnspår, de e en kalv", eller ett risodlarbarn talar om för sin pappa o farfar att han töcker minsann de e fö mycke vatten på fältet, eller en skäggbäbis talar om för en utbildad stridspilot och tekniker med det osannolika namnet Fabian att det töckente ja att reamotor funka så, är exempel på att "tillåta sig vara människor".
Kan du klargöra?