Citat:
Ursprungligen postat av
nyss
Tycker du förenklar det väldigt mycket om du tror att hatet mot Anjo primärt grundar sig i Chrippa vs Anjo-dramat. Anjo tryckte upp en tröja på Cluees unge när dom var i konflikt. Senast häromdagen erkände Anjo att han backade upp Rask i konflikten mot Cluee - Anjo gick ut och bekräftade att han sett bevisen på att Cluee haft kontakt med Olof K farsa. Anjo erkände i någon video häromdagen att det inte fanns några bevis och att han ljög.
Anjo har gjort 18 videos mot Emelie Bumbi, visst hon har gjort mycket fel men alla ser att hon har sina problem. Det här är samma Anjo som sitter och sitter och nickar med när Leo Kinesen och Per Öberg pratar om judar etc. Men mitt primära hat mot Anjo kommer ifrån dokumentären där han försvarar en barnvåldtäktsman.
Om du nu vill diskutera Chrippa-dramat primärt, jag tycker det är helt bisarrt att åka hem till Chrippa och Linnea med en livestreaming i högsta hugg och stå och skrika utanför deras lägenhet. När Chrippa åker in på häktet går Anjo och tittar in i deras hus. Anjo och Jocke står och väntar på att Chrippa ska gå utanför lägenheten, för att sedan ta sig in i lägenheten för att leta efter Linnea.
Chrippa är en idiot, men drevet som Anjo m.fl. har utsatt dom för är över alla gränser för vad som är rimligt. Killen kan inte få bli lämnad ifred ens dagen han gifter sig.
Och allt detta har gjorts för att chrippa skrikigt högt, hans lögner och påståenden har behövts motbevisats och förklarats. Hade han varit en normal människa hade han inte hålla på och ljugit.
När d kommer till resten du skriver så är det ju så att är man vuxen nog att sitta själv och svära över andra så är man vuxen nog att bli ifrågasatt. Tex bumbi.
Gör man brottsliga saker får man ta att folk granskar och ifrågasätter osv osv
Alla i denna YT ganger har gjort saker som inte deras följare "gillat" medan den andres följare "gillat" , exakt vad jag menar att vi alla har olika preferenser.
Cluee har gjort sitt, Rask gjort sitt osv osv.
Gillar man Rask hör man att han tar ansvar, hatar man Rask hör man bara ursäkter.
Hänger du med på mitt resonemang?