2025-08-01, 17:20
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algeriet1998
Det är klart den gode Pontus köper prenumeranter. Det går att följa live på subscribercounter.com med 2h förskjutning och se när 333 nya fräscha följare tillkommer vid 213 000. Det är ingen rak linje men var ändå förutsägbart långt innan de två senaste påfyllen skedde. Subscriber förklarar bra på deras hemsida hur deras APIer fungerar.

Men det är skäl för att radera kanalen?

Sätt dit han!
Citera
2025-08-01, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Anjo är ett vidrigt as som gör allt för lite visningar. Vet du ens bråkdelen av vad Anjo gjort de senaste 24 månaderna. Att folk gillar han är en skrämmande utveckling.

Anjo har pissat och sparkat på 2 personer och alla i deras närhet i något kopiöst och gör det än idag. Vad än dessa 2 andra har gjort så är Anjo otroligt ond och vidrig.

Då tycker vi olika! Enligt mej förtjänar dom 2 personerna precis allt dom fått emot sig. Dessutom är det dom 2 själva som sagt och gjort 97% av allt som diskuterats.
Så nej, det är inte synd om dom 2. Dom har själva skapat det som sedan fått konsekvenser plus att dom skrikigt och ljugit högt längs vägen.
Vad som kommer är med all rätt.
Citera
2025-08-01, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Då tycker vi olika! Enligt mej förtjänar dom 2 personerna precis allt dom fått emot sig. Dessutom är det dom 2 själva som sagt och gjort 97% av allt som diskuterats.
Så nej, det är inte synd om dom 2. Dom har själva skapat det som sedan fått konsekvenser plus att dom skrikigt och ljugit högt längs vägen.

Ditt nick säger det mesta om dig din imbecill
Citera
2025-08-01, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Väldigt långt inlägg utan poäng.

Rovdjur?

Vissa människor blir skitstövlar och får svara för det.
Anjo är en sån.

Då tycker vi olika! Anjo har enbart svarat på skit paret gjort och haft bevis när han gjort det.
Mitt inlägg blev långt för att det jag skrev är ngt alla borde reflektera över, för det är därför världen ser ut som den gör och människa agerar som vi gör.
Sen som sagt har vi ju alla människor som inte är normal funtade, narcissister och psykopater osv.
Som paret som är på tapeten just nu
Citera
2025-08-01, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyss
Tycker du förenklar det väldigt mycket om du tror att hatet mot Anjo primärt grundar sig i Chrippa vs Anjo-dramat. Anjo tryckte upp en tröja på Cluees unge när dom var i konflikt. Senast häromdagen erkände Anjo att han backade upp Rask i konflikten mot Cluee - Anjo gick ut och bekräftade att han sett bevisen på att Cluee haft kontakt med Olof K farsa. Anjo erkände i någon video häromdagen att det inte fanns några bevis och att han ljög.

Anjo har gjort 18 videos mot Emelie Bumbi, visst hon har gjort mycket fel men alla ser att hon har sina problem. Det här är samma Anjo som sitter och sitter och nickar med när Leo Kinesen och Per Öberg pratar om judar etc. Men mitt primära hat mot Anjo kommer ifrån dokumentären där han försvarar en barnvåldtäktsman.

Om du nu vill diskutera Chrippa-dramat primärt, jag tycker det är helt bisarrt att åka hem till Chrippa och Linnea med en livestreaming i högsta hugg och stå och skrika utanför deras lägenhet. När Chrippa åker in på häktet går Anjo och tittar in i deras hus. Anjo och Jocke står och väntar på att Chrippa ska gå utanför lägenheten, för att sedan ta sig in i lägenheten för att leta efter Linnea.

Chrippa är en idiot, men drevet som Anjo m.fl. har utsatt dom för är över alla gränser för vad som är rimligt. Killen kan inte få bli lämnad ifred ens dagen han gifter sig.

Och allt detta har gjorts för att chrippa skrikigt högt, hans lögner och påståenden har behövts motbevisats och förklarats. Hade han varit en normal människa hade han inte hålla på och ljugit.
När d kommer till resten du skriver så är det ju så att är man vuxen nog att sitta själv och svära över andra så är man vuxen nog att bli ifrågasatt. Tex bumbi.
Gör man brottsliga saker får man ta att folk granskar och ifrågasätter osv osv
Alla i denna YT ganger har gjort saker som inte deras följare "gillat" medan den andres följare "gillat" , exakt vad jag menar att vi alla har olika preferenser.
Cluee har gjort sitt, Rask gjort sitt osv osv.
Gillar man Rask hör man att han tar ansvar, hatar man Rask hör man bara ursäkter.

Hänger du med på mitt resonemang?
Citera
2025-08-01, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algeriet1998
Det är klart den gode Pontus köper prenumeranter. Det går att följa live på subscribercounter.com med 2h förskjutning och se när 333 nya fräscha följare tillkommer vid 213 000. Det är ingen rak linje men var ändå förutsägbart långt innan de två senaste påfyllen skedde. Subscriber förklarar bra på deras hemsida hur deras APIer fungerar.

Nu är det ju bevisat 1000ggr att dessa sidor/appar som används för att kolla statistik och likes/dislikes osv är skitdåliga och inte stämmer överens med verkligheten.
Och det gäller ju åt alla håll.
Citera
2025-08-01, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Ditt nick säger det mesta om dig din imbecill

Det var ju ett trevligt resonemang? Och ett rätt otrevligt antagande.
Citera
2025-08-01, 23:20
Medlem
Citat:

Vadå är 3% fantasier enligt dig? Jag tror den siffran är lite högre typ 10-15% tror jag är rena fantasier, resterande är bara skitsnack.
Citera
2025-08-01, 23:22
Medlem
Citat:
Vadå är 3% fantasier enligt dig? Jag tror den siffran är lite högre typ 10-15% tror jag är rena fantasier, resterande är bara skitsnack.

3% av saker som visats i denna soppa ev kan vara ngt som uppfattats fel av dom flesta. 97% har dom skapat och drivit på själva!
Citera
2025-08-01, 23:25
Medlem
Citat:

Inget är fantasier tycker jag, det har pågått inför öppen ridå alltihop så det finns gott om material att göra bedömningar ifrån.
Dessutom med starka bevis på vad som faktiskt hänt och sagts.
Citera
2025-08-01, 23:28
Medlem
Citat:
Inget är fantasier tycker jag, det har pågått inför öppen ridå alltihop så det finns gott om material att göra bedömningar ifrån.
Dessutom med starka bevis på vad som faktiskt hänt och sagts.

Jag har än så länge inte sett ett enda bevis på att Anjos beteende är det minsta berättigat.
Är helt säker på att vi inte kommer få några bevis på det heller.
Citera
2025-08-01, 23:37
Medlem
Citat:
Jag har än så länge inte sett ett enda bevis på att Anjos beteende är det minsta berättigat.
Är helt säker på att vi inte kommer få några bevis på det heller.

Ok?? Jamen då ser vi väldigt olika på det, dessutom har både chrippa och Linnea lagt ut/sagt/skrivit alla bevis helt på egen hand.
Från start.. Det är deras ord, deras ageranden och material som allt baserats på så jag ser inte vad du inte kan se.
Allt finns att beskåda från dag 1.
Det enda C och L kommit med är lögner för att skydda sina lögner från d lögner dom drog innan det osv.
Båda deras videos om varandra är ju summa summarum.
Ingen normalt funtad människa gör som dom gjort.
Men tur att dom gift sig så ingen annan behöver råka ut för den ena el andra, dom passar skitbra ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in