Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
De enda som tramsar och borde ignoreras här är ni omogna jävla antifeminister. Snacka om att göra detta svårare än det hade behövt vara.
Många kvinnor svarade "bear" på den HYPOTETISKA frågan "man vs bear".
Varför det?
Jo för att minst 700 MILJONER kvinnor utsätts för sexuellt våld minst en gång i sina liv. I denna siffran ingår inte ens sexuella trakasserier.
700 MILJONER KVINNOR, minst.
Det är ingen underdrift att säga att kvinnor helt enkelt är lite på sin vakt mot män. VILKET DE OCKSÅ BORDE VARA MED TANKE PÅ VÅLDET SOM MÄN UTSÄTTER KVINNOR FÖR.
Jag måste bara fråga: Är du psykiskt sjuk? För du beter dig som att så vore fallet.
Du upprepar samma sak om och om igen. Likt en bandspelare på ''repeat''. Vi har diskuterat den emotionella aspekten och jag har validerat den. Du kan även kolla i början av tråden... vem var det som tog upp att kvinnor råkar ut för mkt våld? Jo, det var jag.
Men kan du förklara hur detta på något sätt förringar din och andra feministers felaktiga påståenden i den här tråden?
Att 700 miljoner kvinnor utsätts för våld ger varken dig eller andra feminister rätt att demonisera män eller säga saker som ni inte har några belägg för eller sprida en massa dynga på mäns bekostnad.
Ju mer du försöker provocera och kasta skit på män, desto mer förargar du män. Du gör det bara värre. Förstår du inte det?
Vill du ha respekt ifrån män? Då är dags att börja respektera män.
Jag kommer inte tillåta att du och andra manshatande feminister som tillhör genpoolens bottenskrap klanka ner på män. Så lägg ner nu.