Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Tigrar existera inte i svensk fauna. Och just tiger tillhör nu den typ av rovdjur som faktiskt kan var farlig för människa. Människa är "snacks" för många tigrar. De fäller oss, rostar oss i en special airfryer och serverar oss med dippsås.
Hade du gått ut och frågat ex indiska kvinnor, vad vill du mest möta ensam i den indiska djungeln? En tiger eller en främmande man så låt mig gissa att svaret då kommer bli en man.
men nu gällde alltså frågan bear versus man.
Och vad resulterar det i att tigrar inte existerar i svensk fauna? Jo, att inga attacker sker, för vi har ingen exponering. Precis på samma sätt har ingen dött på Jupiter, för det finns inga människor som lever på Jupiter.
Om exponering är en förutsättning för att skapa ett tidsfönster för en attack att ske, då borde väl du förstå att mindre exponering skapar färre tidsfönster för en attack att ske? Det borde väl du förstå.
Jag tror faktiskt du bara är på det här forumet för att sprida din propaganda och köra med så mycket oärliga metoder som möjligt för att försöka övertyga människor om ditt narrativ.
Jag uppmanar andra att börja ignorera Merapi i den här tråden. Varför? Diskussionen är avslutad och det är bevisat att hon har tänkt fel.
Jag misstänker att Merapis och andra feministers mål i den här tråden är att hålla på så mycket tills dess att tråden helt och hållet stängs.
Bättre att låta dem ha sina monologer i den här tråden.
Låt de manshatarna feministerna leva i förnekelse. Ju mer folk inser att de sprider osanning och tramsar, desto mer skadas deras anseende.