2025-06-02, 13:58
Medlem
Män blir allt mer galna. Allt fler döms till rättspsyk.

https://www.dn.se/sverige/kris-pa-rattspsyk-hundratals-platser-saknas/

Män kostar otroliga summor eftersom de kräver så mycket vård. Dessutom skrämmer de kvinnor mycket så de behöver i sin tur vårdas. Det har skett ett skifte när männen blir allt mer olönsamma för samhället.

1. Kvinnorna tjänar allt mer och tenderar gå om män i lön. Hederliga högavlönade kvinnor drabbas av mäns våld så deras produktion hotad.

2. Allt fler män blir gansters och skrämmer kvinnor så de inte vågar sig ut i skogen och män begränsar kvinnors liv allt mer.

3. Kostnaderna för män skenar , fängelser ,poliser och andra kostnader ökar.

Att så mycket män hamnar på rättspsyk visar på att något är fel ,det verkar vara en fördubbling på några år. När män är där så är kvinnorna mer trygga.
Citera
2025-06-02, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Män blir allt mer galna. Allt fler döms till rättspsyk.

https://www.dn.se/sverige/kris-pa-rattspsyk-hundratals-platser-saknas/

Män kostar otroliga summor eftersom de kräver så mycket vård. Dessutom skrämmer de kvinnor mycket så de behöver i sin tur vårdas. Det har skett ett skifte när männen blir allt mer olönsamma för samhället.

1. Kvinnorna tjänar allt mer och tenderar gå om män i lön. Hederliga högavlönade kvinnor drabbas av mäns våld så deras produktion hotad.

2. Allt fler män blir gansters och skrämmer kvinnor så de inte vågar sig ut i skogen och män begränsar kvinnors liv allt mer.

3. Kostnaderna för män skenar , fängelser ,poliser och andra kostnader ökar.

Att så mycket män hamnar på rättspsyk visar på att något är fel ,det verkar vara en fördubbling på några år. När män är där så är kvinnorna mer trygga.

Kan du vara snäll och sluta spamma sönder varenda tråd med dina jävla punktlistor.
Citera
2025-06-02, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JCaller
Kan du vara snäll och sluta spamma sönder varenda tråd med dina jävla punktlistor.

Hur ska man skriva för att du ska vara nöjd.

Du inser inte hur dåliga män är.
Citera
2025-06-02, 14:38
Medlem
Citat:

Ja du kan ju börja med att sluta spamma sönder alla trådar med dina listor.
Citera
2025-06-02, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JCaller
Ja du kan ju börja med att sluta spamma sönder alla trådar med dina listor.

Jag får hitta på ett annat sett att skriva , jag har nog listat allt som går nu , skriva lite kortare.

Björnar är bara förekommande i Norrland.

Fast män finns i hela Sverige.

Vi skulle kunna få kvinnor och björnar att umgås , så kvinnor blir mer vana med björnar, Skulle kvinnorna verkligen älska björnar så skulle de inte alls vara rädda för dem.
Citera
2025-06-02, 15:54
Medlem
Citat:
Jag får hitta på ett annat sett att skriva , jag har nog listat allt som går nu , skriva lite kortare.

Björnar är bara förekommande i Norrland.

Fast män finns i hela Sverige.

Vi skulle kunna få kvinnor och björnar att umgås , så kvinnor blir mer vana med björnar, Skulle kvinnorna verkligen älska björnar så skulle de inte alls vara rädda för dem.
Jag tycker det är trevligt och lättläst med listor!
Citera
2025-06-02, 18:02
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Och när män misshandlar partner efter partner?

Det är fortfarande inte kvinnohat.
Citera
2025-06-02, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Det är fortfarande inte kvinnohat.
Skulle tro att de du tycker uttrycker manshat inte hatar alla män heller.
Citera
2025-06-02, 20:48
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Skulle tro att de du tycker uttrycker manshat inte hatar alla män heller.

Jag tror jag kan räkna de exempel på manshat jag känner till på en hand. Samma sak med kvinnohat. Mans/Kvinnohat-begreppet är enormt överanvänt.

Men uttrycker man manshat så är man så klart en manshatare, och uttrycker man kvinnohat så är man en kvinnohatare. Att mörda en kvinna eller mörda en man säger dock i sig ingenting om huruvida man är mans/kvinnohatare eller ej.

Tidigare i tråden postade jag två exempel på manshat:
Citat:
Tre fittor ur feministiskt initiativ uppträder med ett sång och dansnummer:
https://www.youtube.com/watch?v=KQQQqSXeE4U

Valerie Solanas klassiker SCUM, fortfarande en favorit bland feminister. (SCUM står för Society For Cutting Up Men):
https://en.wikipedia.org/wiki/SCUM_Manifesto
Citera
2025-06-02, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Jag tror jag kan räkna de exempel på manshat jag känner till på en hand. Samma sak med kvinnohat. Mans/Kvinnohat-begreppet är enormt överanvänt.

Men uttrycker man manshat så är man så klart en manshatare, och uttrycker man kvinnohat så är man en kvinnohatare. Att mörda en kvinna eller mörda en man säger dock i sig ingenting om huruvida man är mans/kvinnohatare eller ej.

Tidigare i tråden postade jag två exempel på manshat:
Jag förstår. För dig måste man rakt ut säga eller skriva att man hatar ett kön för att det ska räknas som hat mot det könet.
Citera
2025-06-02, 23:43
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Fortsätt du med dina listor Prepper, låt dig inte tystas av trollen.
Citera
2025-06-02, 23:57
Medlem
Citat:
Jag förstår. För dig måste man rakt ut säga eller skriva att man hatar ett kön för att det ska räknas som hat mot det könet.

Att någon misshandlar sin partner är inte ett bevis för att denne hatar människor av partnerns kön. Herregud, är du efterbliven eller? Helt sanslöst att detta ska vara så svårt att få in i skallen.

Alla lesbiska kvinnor som misshandlar sina partners - är de kvinnohatare menar du?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in