2025-08-01, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
0,03-0,1% av män döms för sexualbrott under ett år i Sverige. Alltså är det en mycket liten andel män som begår sexualbrott mot kvinnor. Även om vi tar hänsyn till mörkertal.

En förkrossande majoritet av dessa yrkesmän begår inte sexualbrott. Det ingår i deras yrkesbeskrivning att bekämpa sexualbrott mot kvinnor. Med andra ord är du helt ute och seglar i din generella beskrivning av män i dessa yrken som sexualbrottslingar. Bevisligen är det du som är dum i huvudet.

Jävlar vilken öm tå det var

Men verkligheten ser ut så. Det är tack vare män som kvinnor utsätts i så liten grad för sexualbrott. För kvinnor själva klarar inte av att förhindra det, det säger du ju själv. Att ni är små stackars offer.

Fyfan vad patetisk du är.

Ok mongot.

Trodde du att siffran 700 miljoner bara gällde Sverige eller att den hypotetiska "man vs bear" frågan bara ställdes i Sverige?
Citera
2025-08-01, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
De enda som tramsar och borde ignoreras här är ni omogna jävla antifeminister. Snacka om att göra detta svårare än det hade behövt vara.

Många kvinnor svarade "bear" på den HYPOTETISKA frågan "man vs bear".

Varför det?

Jo för att minst 700 MILJONER kvinnor utsätts för sexuellt våld minst en gång i sina liv. I denna siffran ingår inte ens sexuella trakasserier.

700 MILJONER KVINNOR, minst.

Det är ingen underdrift att säga att kvinnor helt enkelt är lite på sin vakt mot män. VILKET DE OCKSÅ BORDE VARA MED TANKE PÅ VÅLDET SOM MÄN UTSÄTTER KVINNOR FÖR.

Vad du tjatar om dina "700 miljoner" din hysteriska kärring.

Den siffran har noll relevans i en västlig kontext, dvs där den här frågeställningen faktiskt förekommer.
Citera
2025-08-01, 20:51
Avslutad
Citat:
Ok mongot.

Trodde du att siffran 700 miljoner bara gällde Sverige eller att den hypotetiska "man vs bear" frågan bara ställdes i Sverige?
Trodde du att det stärker ditt argument din sopa?

Vilka länder inkluderas? Länder i Afrika? Indien? Vilka?

Det inkluderas länder som har mycket högre grad sexualbrott än Sverige. Vet du varför de har så hög andel sexualbrott? För att de inte har lika många män som arbetar mot sexuellt våld mot kvinnor som Sverige. Mängden sexualbrott beror helt och hållet på att männen är villiga att jobba mot det. Du bevisar min poäng. Det spelar ingen roll om kvinnor i dessa länder jobbar inom polis och rättsväsendet, det är inte förrän männen är villiga att skydda kvinnor som det sker en förändring. Vi har sett detta i Sverige, att kvinnor från förtryckarkulturer(islam) som nämndemän har friat våldsutövande män(som också var muslim). Det är män som avgör hur skyddade kvinnor är.

Ert feministiska spottande på män gör oss allt mer ovilliga att skydda kvinnor. Ni borde tänka er för. Ditt jävla stolpskott.
Citera
2025-08-01, 20:54
Avstängd
Citat:
De enda som tramsar och borde ignoreras här är ni omogna jävla antifeminister. Snacka om att göra detta svårare än det hade behövt vara.

Många kvinnor svarade "bear" på den HYPOTETISKA frågan "man vs bear".

Varför det?

Jo för att minst 700 MILJONER kvinnor utsätts för sexuellt våld minst en gång i sina liv. I denna siffran ingår inte ens sexuella trakasserier.

700 MILJONER KVINNOR, minst.

Det är ingen underdrift att säga att kvinnor helt enkelt är lite på sin vakt mot män. VILKET DE OCKSÅ BORDE VARA MED TANKE PÅ VÅLDET SOM MÄN UTSÄTTER KVINNOR FÖR.

Jag måste bara fråga: Är du psykiskt sjuk? För du beter dig som att så vore fallet.

Du upprepar samma sak om och om igen. Likt en bandspelare på ''repeat''. Vi har diskuterat den emotionella aspekten och jag har validerat den. Du kan även kolla i början av tråden... vem var det som tog upp att kvinnor råkar ut för mkt våld? Jo, det var jag.

Men kan du förklara hur detta på något sätt förringar din och andra feministers felaktiga påståenden i den här tråden?

Att 700 miljoner kvinnor utsätts för våld ger varken dig eller andra feminister rätt att demonisera män eller säga saker som ni inte har några belägg för eller sprida en massa dynga på mäns bekostnad.

Ju mer du försöker provocera och kasta skit på män, desto mer förargar du män. Du gör det bara värre. Förstår du inte det?

Vill du ha respekt ifrån män? Då är dags att börja respektera män.

Jag kommer inte tillåta att du och andra manshatande feminister som tillhör genpoolens bottenskrap klanka ner på män. Så lägg ner nu.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-08-01 kl. 20:58.
Citera
2025-08-01, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Vad du tjatar om dina "700 miljoner" din hysteriska kärring.

Den siffran har noll relevans i en västlig kontext, dvs där den här frågeställningen faktiskt förekommer.

Spelar ingen roll idioten. Detta är ett globalt problem.
Citera
2025-08-01, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Trodde du att det stärker ditt argument din sopa?

Vilka länder inkluderas? Länder i Afrika? Indien? Vilka?

Det inkluderas länder som har mycket högre grad sexualbrott än Sverige. Vet du varför de har så hög andel sexualbrott? För att de inte har lika många män som arbetar mot sexuellt våld mot kvinnor som Sverige. Mängden sexualbrott beror helt och hållet på att männen är villiga att jobba mot det. Du bevisar min poäng. Det spelar ingen roll om kvinnor i dessa länder jobbar inom polis och rättsväsendet, det är inte förrän männen är villiga att skydda kvinnor som det sker en förändring. Vi har sett detta i Sverige, att kvinnor från förtryckarkulturer(islam) som nämndemän har friat våldsutövande män(som också var muslim). Det är män som avgör hur skyddade kvinnor är.

Ert feministiska spottande på män gör oss allt mer ovilliga att skydda kvinnor. Ni borde tänka er för. Ditt jävla stolpskott.

Er jävla idioti gör så att man får mindre och mindre respekt för er. Ni borde tänka er för. Ditt jävla avskräde.

Den hypotetiska frågan "man vs bear" ställdes inte bara i Sverige. Den ställdes på nätet.

Statistiken från FN har jag postat tidigare i tråden flera gånger och visar hur det ser ut globalt. Alltså ingick även västländerna.
Citera
2025-08-01, 21:02
Medlem
Man eller björn? Vet inte vad detta handlar om. Men att möta en man i skogen skulle väl vara lite läskigt. Att möta en singel person i skogen hade varit läskigt faktiskt. Men mest på grund av alla filmer man sett
Citera
2025-08-01, 21:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Jag måste bara fråga: Är du psykiskt sjuk? För du beter dig som att så vore fallet.

Du upprepar samma sak om och om igen. Likt en bandspelare på ''repeat''. Vi har diskuterat den emotionella aspekten och jag har validerat den. Du kan även kolla i början av tråden... vem var det som tog upp att kvinnor råkar ut för mkt våld? Jo, det var jag.

Men kan du förklara hur detta på något sätt förringar din och andra feministers felaktiga påståenden i den här tråden?

Att 700 miljoner kvinnor utsätts för våld ger varken dig eller andra feminister rätt att demonisera män eller säga saker som ni inte har några belägg för eller sprida en massa dynga på mäns bekostnad.

Ju mer du försöker provocera och kasta skit på män, desto mer förargar du män. Du gör det bara värre. Förstår du inte det?

Vill du ha respekt ifrån män? Då är dags att börja respektera män.

Jag kommer inte tillåta att du och andra manshatande feminister som tillhör genpoolens bottenskrap klanka ner på män. Så lägg ner nu.

Vill ni ha respekt och slippa bli kritiserade och ifrågasatta?

Sluta vara så in i helvete korkade och kvinnohatiska då.

Jag kommer fan aldrig ha respekt för män som du och kompani.
Citera
2025-08-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
ja men Jupiter du vet! Jupiter... där är det 0 kvinnor som utsätts för sexuellt våld...
Och Tigrar! tänk på tigrarna!

Citat:
Åhh fyfaaan ja, vilket jävla träsk har dessa kräldjuren krupit upp ur..... Deras hjärnor måste vara som potatismos.

Och inte ett enda motargument till detta har ni två dumskallar lyckats ta fram.

Citera
2025-08-01, 21:10
Medlem
Citat:

Sluta vara så in i helvete korkade och kvinnohatiska då.

Jag kommer fan aldrig ha respekt för män som du och kompani.

Sluta vara så in i helvete korkade och manshatiska då.

Jag kommer fan aldrig ha respekt för "kvinnor" som du och kompani.
Citera
2025-08-01, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Och inte ett enda motargument till detta har ni två dumskallar lyckats ta fram.

Motargument mot vad? Dina personangrepp och svamlande om Jupiter?
Citera
2025-08-01, 21:13
Medlem
Citat:
Ok mongot.

Den ställdes bara i västvärlden, ja. Och inte i de delar av världen där den förkrossande majoriteten av dessa "700 miljoner" finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in