Det låter nästan som detta. Skulle tippa på utmattning eller depression. Det syns ju inte alltid utanpå. Hon kämpar nog.
Jag kan känna igen mig själv om det nu är liknande när jag var utmattad, att det mesta jag gjorde var väldigt jobbigt, just då hände det för mycket i mitt liv. Vi vet ju inte allt vad som försiggår i hennes liv.
Jag kan känna igen mig själv om det nu är liknande när jag var utmattad, att det mesta jag gjorde var väldigt jobbigt, just då hände det för mycket i mitt liv. Vi vet ju inte allt vad som försiggår i hennes liv.
Nej, precis. Vi ser inte allt. Men har för mig att hon har varit deprimerad förut och äter/ätit Sertralin va? 🤔
Och det svänger konstant. Från det ena till det andra. Och har pågått länge. Och är det bara för att skapa content är det sjukt. Tar ett beslut, några veckor senare nytt beslut, tar ännu ett beslut och några veckor senare återigen ett nytt. Man blir ju snurrig!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!